ukens svar på kommentar – heidi alexandra

Kommentar: Unnskyld meg men du sier at du hater baksnakking og folk som snakker stygt om andre, men på en video der noen spørr deg om du synes heidi alexandra er pen, så sier du noe sånt at hun har bollekinn og kviser overalt, kan du plis forklare deg på dette? det er jo stygt å si sånt?

Svar:
De spurte ikke om jeg synes Heidi er pen, men om hun er forbildet mitt bare for å få det fram aller først, og jeg mener ikke akkurat at det er baksnakking når jeg legger det ut på nettet – da står jeg jo for det. Og grunnen er fordi jeg ble litt rystet av spørsmålet, bare fordi jeg er blond og har rosa blogg betyr det ikke at jeg og Heidi er lik overhode. Jeg kjenner henne ikke personlig, men vi har noen felles bekjente og jeg har hørt at hun er helt annerledes i virkeligheten enn på bloggen og det synes jeg er kjempebra, så dette går ikke på henne som person men på henne som blogger. På bloggen hennes synes jeg hun virker som et GRUSOMT menneske, der det ikke finnes mye IQ og ikke mye godt i henne. For herregud så utrolig mye dumt og umenneskelig hun har sagt på den bloggen sin..
Og nei, min helt personlige mening er, at når hun er så stygg på innsiden så blir hun ganske stygg på utsiden også.. Jeg synes i alle fall ikke hun er min type overhode, så nei, den kan jeg stå for uten problem! Og jeg personlig synes jeg er mye finere, men den diskusjonen kan vi ta en annen gang! :D



44 kommentarer
    1. har du sakt at du hater folk som snakker stygt om andre? i så fall blir det jo ganske teit å snakke stygt om andre? haha. At du står for det gjør vel ikke saken bedre.. Jeg synes ikke noen av dere er stygge. men dere ligner veldig av utseende, samme runde ansikt og samme slitte hår 🙂

    2. Jeg liker bloggen din, syns du fremstår som en bra person.. men dette var bare barnslig og skuffende skrevet. Dere ungdommer kan baksnakke hverandre til døde. Du liker hun ikke, neivel men du trenger ikke blotte det for resten av blogg verden. Den siste setningen tapte du på! unødvendig..

    3. har du så store pupper? er de naturlige? bra blogg forresten 🙂 og hva slags undertøysbutikk kjøper du dine bh? du kan jo ikke kjøpe vanlige bh, siden de er for små til dine ?

    4. det jeg ikke skjønner, er hvordan du kan si at dette ikke går på henne som person men på henne som blogger fordi hun oppfører seg på en annen måte i virkeligheten. Det er jo utseende hennes du har rakket ned på, og hun har det samme utseende både på bloggen og utenfor.. Du unnskylder deg med at hun er dum og slem, og greit. Det er hun. Men du fremstår jo som en idiot når du rakker ned på utseende hennes fordi hun er slem? Hadde du vært det grann smartere enn heidi, så hadde du skrevet sakelig om hva hun gjør feil, ikke rakket ned på utseende hennes. Du er ikke akkurat noen blomst du heller, for å si det sånn..som jeg sa over her, jeg synes ingen av dere er stygge, men de feilene du peker på hos heidi, de har du selv også. den eneste forskjellen er at du dekker kinnene dine med håret, mens heidi ikke skjuler at hun er litt rund. 🙂

    5. jepp jepp ida, du sier at du ikke rakker ned på verken sophies eller heidis utseende, men samtidig sier du til sophie at hun ikke akkurat er noen blomst, har rundt ansikt og slitt hår? tror ikke akkurat det er SOPHIE som må passe på hva hun skriver om andres utseende, for å si det sånn….
      jeg kjenner sophie, hun har da for faen ikke noe “rundt fjes” som trenger å “skjules”?! det er utrolig åpenbart at du aldri har møtt henne, altså. det får da være makan til idoti. hun er utrolig pen (tror du forresten det hjelper på selvtilliten hennes når du skriver sånt?!)!!!
      kom hit og møt henne da, så får du se hvor rundt fjes hun har, hvor slitt hår hun har og hvor lite av en blomst hun er. og la oss se i samme slengen om du tørr å si disse tingene rett i fjeset på henne…
      for ditt eget og alle andres beste-stikk av ditt svin ;))
      rock on sophie =))

    6. var kanskje litt unødvendig og si at henne hadde bolle skinn og er kvisete, for det er bare sånn man er lagd.. men hun er faktisk helt jævlig frekk og ser ned på alle andre, så hadde vært bedre om du sa det på den videoen.. men du er drit pen og skriver som om du er en helt fantastisk jente! <3 men det er faktisk folk som ikke er så pene som deg og kanskje ble litt ''såra'' når du sa det :/ men digger deg fordet 🙂

    7. hmm,sofie,du er ikke stygg men heller ikke av den vakreste. så du bør kansje ikke uttale deg om hvordan andre ser ut.

    8. herregud sophie, hadde forventa et bedre svar enn dette fra deg! At du sier du er finere enn noen beviser bare hvor egoistisk du er. Alle er like pene utenfor og inni, INGEN er bedre enn andre, alle er like. Og Heidi har vertfall ekte vare, mens du har silikon, extensions og sikkert bruker mere sminke. men ikke misforstå meg, jeg liker deg og bloggen din kjempe godt!:-) men nå gav du meg andre intrykk av deg selv. :/

    9. og forrresten,unødvendig å si på youtube så mye stygt om heidis utseende, for det sier mer om deg og hvordan DU er enn heidi 😉

    10. vis deg uten exstensions og løsvipper og ta ut innleggene du putter i bhn og ta et bilde av deg og legg ut på bloggen,sofie;)for ida her oppe har rett; du er slett ingen blomst,og jeg ser deg nesten daglig;)

    11. Skjenner jeg blir litt irritert når jeg leser dette. liker deg kjempe godt og alt, men dette var litt drøyt. Ja ta ut exstensions, løsvipper og ta ut innleggene du putter i bhen. Nesten halle Harstad vet jo at du ikke har silikon. mange folk som skjenner deg som sier det, og man ser det. vits?

    12. Haha… Herregud. Du er ihvertfall ikke penere enn henne på noe vis. Hun er modig, i motsetning til deg. OG hun står for meningene sine. Skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt er et tema. Heidi er heidi. Du er du.. goooooosh

    13. nå oppfører du deg bare som en to-åring, heidi aleksandra er som du sier annerledes i virkeligheten, hvorfor hun oppfører seg “rart” på bloggen er fordi folk elsker å lese det!

    14. Ta ut exstensions, gi faen i løsvippa, drit i å spakle tryne dett, ikke ta sol, ikke bruk linse .. Også tar du på dæ en grilldræss fra 80 tallet, så får vi se korr flott du e 😉

    15. Hahha skal vel ikke så mye til for å se penere ut enn ho heidi aleksandra.. men enig i alt du sir fyfaen før et råttent menneske ho utgir sæ før å være.. og trur ho e bedre enn alle andre e faktisk til å kaste opp av.. motbydelig sir æ bare

    16. Sophie og Heidi Alexandra er to helt forskjellige personer, som blogger på hver sin måte – to måter som ikke kan sammenlignes i det hele tatt. Heidi lever i en liten ”bobble” hvor hun bruker dumhet for å få oppmerksomhet fra leserne – nettopp fordi folk liker måten hun klarer å provosere å være på. Mens Sophie blogger av en ærlig sannhet, noen liker det mens andre nermest dør av sjalusi fordi hun er alt en gutt kan ønske seg. Og slik man utgir seg på en blogg hvor halve verden leser er det ikke til å legge skjul på at det er slik de fleste oppfatter en som person.
      Selv synes jeg begge jentene er kjempe pen på hver sin måte! Begge har mange lesere og har nådd langt, bare synd halve Norge ikke har nok glede til å være glad på andres vegne.
      Keep up the good work Sophie! Det er en grunn til at du i det hele tatt har så mange lesere. Du burde ihvertfall være stolt av å være en blond jente med store pupper og pent utseende, som i det minste eier et snev av personlighet og bein i nesa! 🙂

    17. At noen velger å være så barnslig å slenge dritt når Sophie faktisk skriver sine ærlige meninger, er rett og slett patetisk og barnslig. I Norge har vi ytringsfrihet folkens! Vi har lov til å uttale oss om stort sett det vi vil, og selvfølgelig kan folk kommentere tilbake, men for all del, hold dere saklig da!!
      Og, ja Sophie, du er myyye penere enn Heidi! Og du virker som en mye bedre person enn henne også! Stå på, og ikke la noe av de negative kommentarene fra drittunger ovenfor gå inn på deg 🙂

    18. Hvorfor er det så mange som overdriver i dette kommentar feltet ? Hvem er DERE til å dømme +
      dere viser dere som anonymer flaut å være dere… just saying !
      Sophie dette er første gang jeg er på bloggen din 🙂 jeg liker den i hvertfall.. Men det er så utrolig synd at du tar deg så nær av dårlige kommentarer ! 🙁 Fordi du vet at hva enn du gjør og skriver er det ALLTID noen som kommer til å skrive noe stygt, siden de tydligvis har issues med seg selv..
      dU er utrolig pen og vakker, kroppen din er ikke noe å klage! du har pupper som passer deg, og ikke bry deg om det folk sier, de står ikke for det de sier de skrives som ANONYME,
      Jeg vet faktisk ikke hva mer jeg kan si for at du skal føle deg bedre.. Men du er pen !
      Imens noen kanskje syns du er stygg, er det faktisk noen mennesker som antakeligvis syns du er en av de peneste de har sett!
      Og prøv å ikke vise at du tar deg så nær av frekke kommentare fordi da vet haterene dine at de kan skrive masse stygt og du faktisk reagerer på det !
      Du har nettopp fått deg en ny leser<3

    19. det dær var unødvendig å si….. å si sånt kan faktisk såre noen ! å du blir helt sikkert lei deg når andre sier sånt til deg, å da burde du tenke på den følelsen du får når de sier noe sånt til deg, får det er akkurat det hun føler nå ! spør du meg så er alle vakker på sin måte 🙂
      jeg mener ikke dette frekt, men vil bare du skal tenke deg om før du leger det ut på nette.
      jeg er bare 13, å jeg ville aldri skrevet noe sånt til noen.
      får jeg er selv blitt kalt tykk kvisete osv osv osv …… å jeg kan ikke en gang beskrive den sårgen jeg følte. ‘
      så jeg håper du ikke sier noe sånt ute på nette igjen….
      – martine cherie garden holand 🙂

    20. Off, du har jo ikke sett Heidi i virkeligheten, du kjenner henne ikke, men fortsatt sier du sånne ting om henne. Akkurat sånn som folk over her gjør..Det er jo akkurat det samme, bare at du legger det ut som et innlegg, og henger Heidi ut. Jeg må si jeg ikke har så godt inntrykk av noen av dere, men jeg kan ikke si noe om hvordan du er inni. Det er bare så synd at du virker så falsk, jeg får ikke annet inntrykk av deg her på bloggen.Men det kan være at du er helt annerledes. Jeg ser personlig ingen forskjell på bloggene deres.
      Og jeg skjønner ikke helt hvorfor dere blir så sint når folk svarer på et sånt innlegg! Hva hadde dere ventet dere?! Hun skriver for å provosere!

    21. hahah fettebra! heidi e stygg, alle legg ut bilda av sæ sjøl der dem synes dem ser bra ut, ho ser ikke bra ut på noen bilda i det heletatt.

    22. Ut i fra denne bloggen, syne sikke jeg du virker som den skarpeste kniven i skuffen heller. Og når du uansett rakker ned på Heidis utseendet, er det jo ikke henne som blogger du skriver stygt om. Men nettopp trekk ved henne som menneske. Du sier selv at du ikke ønsker at andre skal skrive negative ord om deg (f.eks. puppene dine), så da synes jeg du skal være forsiktig med hva du kommenterer om andre. Uansett!
      Som BLOGGER virker du egentlig ganske IQ-løs og falsk selv. Men, kanskje er du en annen i virkeligheten du også? Er du da bedre enn Heidi? Det kan ikke jeg si, for jeg kjenner deg ikke. Men et godt inntrykk har du ikke gitt gjennom denne bloggen.

    23. Unødvendig innlegg. Hvis man selv ikke tåler å få dritt, burde man tenke på hva man sier om andre. Og hva komentarene her angår, gå å skaff dere ett liv. Det er greit å si ifra, men å gi jenta komplekser og et ræva selvbilde for noe hun har sagt, gjør ikke dere noe bedre.
      Bloggen er bra da, bare hold litt tilbake på slike meninger! 🙂

    24. Det eneste du ville fram til i dette innlegget var at du er penere enn Heidi Alexandra. Noe mer patetisk skal man lete lenge etter.

    25. Jeg er personelig ingen favoritt av Heidi sin blogg, er der sjeldent. Men for å si det sånn hvis hun er et grusomt menneske er ikke du lange hakket bak. Du utgir deg selv som en overfladisk og litt små “ekkel” person som kun bryr seg om pupper,bleka hår, kropp ( som skrives med to p til bilde over der, hvor du så flatterende hadde lagt ut bilde av deg seg selv i trusa(noe som hvertfall ikke kan betegnes som kunst). Du burde finne ting som er litt viktigere i livet enn linni meister og lene med my boobs are okey!

    26. Du er jævla mye finere enn henne! du er døds pen. Dere andre som har kommentert har kunne egentlig bare gitt faen. Liker dere ikke det dere ser eller leser, så er det jo bare å gå ut av sida? 😉

    27. Du og jeg er helt like.. Når jeg leser det du skriver, føler jeg at jeg leser mine egne tanker – det er sinnsykt! Jeg har ganske store pupper, og om jeg har et bilde jeg liker godt hvor man ser kanskje litt kløft, eller hud – er jeg plutselig stemplet som løs! Hvis jeg legger ut et bilde av meg selv i undertøy i senga – er det løst og “horete”, men om Megan Fox e.l gjør det, da er det sexy, herlig og “vakkert”. Jeg får så mye pes for hvordan jeg ser ut, fordi jeg har relativt store pupper, og folk legger merke til det. Det er helt ille.. som om jeg har valgt puppene mine selv?! Om jeg hadde visst at jeg skulle få så mye haters for puppene mine, hadde jeg virkelig valgt å fjerne de som baby altså (overdrivelse), men sånn er det.. Nå skrev jeg på feil innlegg egentlig, men du forstår hvilket jeg peker til. Og det med Heidi Alexandra var bare tragisk. Forstår deg kjempegodt! Ut av den jenta kommer det bare bullshit.. Jeg begynner på samme skole som henne neste år, vi får se hvordan det tar seg ut..
      Elsker bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg