Jeg har sydd øret, endelig!

I dag etter skolen var jeg hos legen for å sy øret mitt, endelig! (om dere ikke vet hva som har skjedd, se her), Så det er altså grunnen til at oppdateringen i dag har vært såpass dårlig. Jeg har vært utrolig kvalm og svimmel hele dagen, klarer virkelig ikke med sykehus og slike ting, og den bedøvelsessprøyten var nok det verste jeg har vært med på!

Tror jeg fikk mitt livs sjokk når jeg kom til sykehuset, jeg hadde sett for meg at det var et superenkelt lite inngrep som skulle skje på kontoret til fastlegen liksom, men istedet fikk jeg på meg en sånn sykehuslue, frakk og alt som hører til, ble lagt på et operasjonsbord med alt av operasjonsutstyr rundt meg! Tror aldri jeg har vært så nervøs før som når tre leger sto der og skulle sammarbeide om å sy det stakkars øret mitt, de måtte nemlig skjære opp øreflippen først.. Men ble i alle fall syv sting, det verste var nok når han mistet papiret han hadde tørket blod med PÅ meg, slik at jeg så hvor mye jeg blødde. Da ville jeg spy, dere! 

Nå har bedøvelsen gått ut så jeg kjenner det, får å si det mildt. Så skal bare slappe av resten av dagen ( sammen med verdens beste), håper dere skjønner! ♥

Her er meg akkurat nå, hadde tenkt til å laste opp et bilde av stingene å være skikkelig ekkel men fikk ikke ta av bandasjen.. Vi får ta det en annen gang!




10 kommentarer

Siste innlegg