oppfreshning og rengjøring

Som nevnt tidligere er jeg utrolig dårlig til å ta vare på huden min, det har ikke betydd så mye har jeg følt ettersom jeg har hatt ganske ren hud uansett. Men hvem vet hvordan det kommer til å bli når jeg er eldre? Så bestemte meg for å teste ut noen av tingene jeg kjøpte, altså cleaning strips og ansiktsmaske!
Kan fortelle dere hvordan det fungerte senere, i mellomtiden kan dere jo kanskje komme med noen tips til å få fin hud? :D

Sitter med clear-up strips på meg nå, ser ut som en klovn så jeg nekter faktisk å ta bilde av meg selv, haha! Jeg prøvde, tro meg.. Men til dere som lurte, jeg kjøpte det på h&m!






8 kommentarer
    1. Hjelper hvrtfall ikke å gå inn på HM eller lignende å kjøpe Nivea å sike produkter osv. Gjør huden enda verre nå og når du blir eldre.. Du bør gå på en slags hudpleiekurs å bli medlem av slike hudprodukter som f.eks. Marry Kay! er og anbefale..:) du får dagkrem, ansiktsrens å nattkrem + øyekrem, sminke, sminkekrem og jaa. you name it…
      Har et lite tips: ikke bruk fuktighetskrem rundt øynene! huden er så tynn at når den tørker inn huden blir den liggende slik at du får poser under øynene, der du burde satse på en slik øyekrem/gele.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg