800 grader

Haha, noen andre enn meg som elsker å ha det ekstremt varmt på rommet sitt? Jeg lover dere, hver eneste gang jeg får noen på besøk komenterer de hvor umenneskelig varmt jeg har det på rommet. Så nå ligger jeg her og ordentlig koser meg i noe som kan virke som 800 varmegrader, helt sinnsykt delig! ♥

I går var jeg sammen med Martine og Lotte, vi gjorde ikke så masse annet enn å spise junkfood og å planke… Elsker sånne ting som planking, haha ler meg ihjel av det! Har noen av dere gjort det, eventuelt har dere noen syke steder vi kan planke på? Er faktisk vanskeligere enn det ser ut som..
 

Jeg planket på kaninburet :)

Planen min for resten av dagen er å dra til byen med lotte, videoblogge, og så dra ut. Jeg oppdater dere såklart underveis! 

 



5 kommentarer
    1. du skal ikke løfte opp skuldrene å holde dem mot ryggen når du planker, men skjønner hvorfor du gjør det 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg