natteravn

Jeg har vært våken hele natten, igjen. Føler egentlig jeg kan slutte å oppdatere om hver gang det skjer, er jo snart en selfølge at jeg har byttet totalt om på døgnrytmen. Sommerferie ettersøkes snarest, vær så snill! I løpet av mine nå snart 24 timer som våken har jeg oppnådd fint lite. Har stirret på youtube i 300 minutter snart for å få lastet opp en ussel liten videoblogg, heldigvis er den ferdig nå og kommer i løpet av dagen, pjuh. Får vite om vi kommer opp til eksamen idag, herregud ønsk meg lykke til. Jeg vil heller ha sex med king kong enn å komme opp i for eksempel matte, seriously. 

Så har jeg klart å lage meg rosa facebook, pretty cool eller? Jeg får aldri til noe som helst, så vi kan si at det var årets oppnåelse. Jada, jeg er wonderwoman!

sykt bra.



11 kommentarer

Siste innlegg