the oc

Som dere som har lest bloggen en stund kanskje har skjønt, så er jeg veldig “into” serier. Kjempebra tidsfordriv! Men er det en serie jeg liksom aldri har sett ordentlig på, så er det the oc. Har jo sett en og annen episode sånn innimellom, men aldri gitt det en ordentlig sjangse. For å være helt ærlig, har jeg syntes at det virker ganske dårlig! 
Men nå får vi bare se da, om det kanskje virker bedre etter jeg har sett litt!  

Har hørt at serien kan være ganske tryst ( typ one tree hill) så får se om jeg klarer å holde på tårene! Er virkelig et emosjonelt vrak for tiden, og klarer ikke å kontrollere tårene, både når jeg ser på serier og lever meg inn, eller i det virkelige liv.

4 kommentarer
    1. THE OC E BEST I VERDEN!!!!!! LOVE DÆ DU KOMMER TIL Å GRÅTE, LE, KJEFTE OG SMELLE DÆ IGJENNOM DET!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg