Hva finnes i vesken min?

Jeg har alltid med meg vesken min ( eller skolesekken da ) , uansett hvor jeg drar. Kunne aldri klart meg uten den ettersom jeg trenger så utrolig mye bare for å gå ut av døren. Jeg er utrolig nærtagende, og har jeg glemt for eksempel fuktighetskrem er dagen min ødelagt, sånn helt seriøst! Jeg har også alltid med meg kameraet, men det ble litt vanskelig og ta bilde av ;)

Dette er ting jeg alltid har med meg;

 Ps: har åpnet formspringen min igjen, formspring.me/sofieelise er adressen. Men fra nå av blir det en liten (ganske stor)  begrensning på hva jeg svarer på! Skyld på dere selv! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg