sommervær!

Godmorgen! Jeg dro og var sammen med Marius, Markus og Simon i går istedet for å bare slappe av hjemme! Var uansett greit å få sove sammen med Simon, ettersom jeg virkelig ikke klarer å sove uten han.. Dro nettop hjem, og skal bare slappe av i dag og i morgen! 

Har bare vært godt plassert i senga hele dagen, har jo nettop kommet hjem, og virker nesten som om jeg må finne sengen igjen. Sykt trøtt er jeg i alle fall. Men sånn innstilling kan man jo ikke ha, jeg kan jo ikke bare sove bort livet mitt slik som jeg gjør nå? Så får se hva jeg finner på idag! Syyyyykt god tempratur er det ute nå i alle fall! Føles nesten som sommer. Bare bladene på alle trærne som mangler!

Gikk foresten tur i noen timer i natt, det begynner å bli sommertid, noe som gjør at det er nogenlunde lyst ute hele natten. Veldig koselig, og til å være nordnorge, så var det faktisk ganske varmt ute om natten! 




5 kommentarer

Siste innlegg