overskrift?

Bloggingen de siste dagene har vært dårlig og fantasiløs, rett og slett for at dagene mine har vært veldig ensformige – ikke det at det er en negativ ting! Bare sånn at det er klart, jeg er mye kjedeligere enn folk kanskje tror. Jeg kan gjerne gjøre absolutt ingenting uten at det gjør meg noe som helst.
De siste dagene har jeg bare vært sammen med kjæresten min og andre venner. Jeg har vært hos Simon hele påsken, kanskje derfor bloggmotivasjonen min har vært litt dårlig? Er mildt sagt kleint å begynne med selvutløser bilder av meg selv når han er der, så da lar jeg heller være..
I går var vi og grillet ute for første gang i år, foresten! Været var ikke akkurat noe å skryte av, men var jo koselig å komme seg ut litt! Vi var på nupen som det heter, jeg blir alltid like skuffet når jeg kommer dit for jeg har den syke fantasien om at det er verdens fineste plass. Det er det altså ikke.


Men ja, nå er jeg hjemme = bedre blogging! Så nå kan jeg for første gang si dette på lenge og mene det – vi blogges senere idag! ♥



6 kommentarer
    1. kan du ikke legge ut sangvideo igjen ? du synger så utrolig fint, og den andre sangvideoen ble jo avbrutt : – (

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg