hvordan fikser jeg håret mitt?

Altså, det jeg får mest komentarer om er nok om hvordan jeg fikser håret, hvor jeg kjøper extensions, hvilket blekemiddel jeg bruker, om jeg kan legge ut hårvideo osv.
Men sånn her er det; dere vil ha en video sånn som jeg fikser håret helt fra det er nyvasket  helt til det er ferdigfikset, men det kan ta opptil 1½-2 timer. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram om jeg skal filme i 2 timer? Og jeg har ikke et eneste videoprogram der jeg kan klippe å speede opp farten osv. 
Så hjelp meg litt ; Hva lurer dere på, hvordan vil dere jeg skal gjøre det osv?

 

 



14 kommentarer
    1. om du skal vise kordan du gjør det fra det e nyvaska tel ferdigfiksa, så kan du eks filme dela av det du gjør, at du liksom ikke lar videokameraet filme konstant, om du skjønne! om du laste ned windows movie maker 2.6 så skal det gå å speede opp osv:)

    2. Du kan lett øke farten på video og redigere og legge på effekter og tjo og hei med både http://www.kdenlive.org/ og http://cinelerra.org/
      Begge programmene er for GNU/Linux og Mac OS. Om du bruker Windows og PC med kamera så kan du eventuelt gi meg IP-adressen din og så kan jeg filme med kameraet ditt når som helst og redigere og sende videoen. 🙂 (litt avhengig av windows-versjon og brannmur-oppsett, selvfølgelig)

    3. du kan jo bare ta på pause innimellom da. for.eks: når du skal gjøre noe, så setter du på pause imens du gjør det, og viser heller resultatet etterpå. ( og du kan jo sette på pause imens du filmer, istede for å begynne å klippe osv. )

    4. kan du vise fra du har rettet håret(vis du gjør det) til du er ferdig på video? 🙂 du er vakker sophie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg