Visste dere at..

♥ Jeg spiser kake hver eneste dag? Jeg tror jeg har prøvd hver eneste slags muffins, brownies eller vanlig sjokoladekake som selges ferdiglaget i Norges land..

♥ Jeg er sims2 avhengig? Har alle spillene innstalert på skolepcen til og med, og når jeg spiller sims spoler jeg aldri og lever meg helt sykt inn. Kan faktisk bli ordentlig lei meg om en i simsfamilien dør. Hadde en familie på åtte generasjoner, og når jeg ikke spoler sier det seg selv hvor lang tid det tok å jobbe den fram!

♥ Jeg trives mye bedre med gutter enn med jenter? Jeg har veldig…pervers og grov humor så mange jenter synes nok at jeg er litt for frampå.

♥ Jeg har en sykdom som gjør at venstre hånd så og si ikke fungerer noe særlig, ( er utrolig svak der ) og jeg har så sterke skjelvinger at jeg ikke klarer å skrive med vanlig blyant/penn osv? Har derfor hatt skolepc i 4 år.

♥ Jeg har gått på barbiedopet, også kalt melanotan? Ikke det at det er noe jeg skryter over, MEN, jeg synes det er veldig fremmedgjort og ikke så farlig som alle skal ha det til. Kall meg gjerne naiv, men det er min erfaring.



♥ Jeg synes den beste lukten i hele verden er lukten av klorvann, solariumshud eller bensin? Nam

♥ Jeg har prøvd spiritisme? Og mitt største ønske er å få møtt noen fra “den andre siden”. Jeg har så sykt lyst til å vite at noe annet finnes, å få det bevist. Så når jeg har på følelsen at spøkelser er der ( dvs når jeg er alene og er paranoid) så bruker jeg å folde hendene og “be” slik at de skal komme fram,haha…

♥ Da jeg var mindre var jeg ordentlig dypt forelsket i Ash Ketchum fra pokemon? Fikk sommerfulger i magen av å se han på tv..

♥ Nå derimot, er jeg avstandsforelsket i Jens Stoltenberg! Så selv om jeg bekker mer mot høyre sin poltikk, så er jeg medlem i både AUF og Unge Høyre… Skal bli spennende å se hva jeg bestemmer meg for å stemme på.

♥ Jeg har hatt en periode som såkalt”emo”? Jeg hørte kun på hardcore rockemusikk, hatet alt og alle, var vegetarianer og dyrebeskytter, og utrolig sær rett og slett.. Får se om jeg tør å legge ut bilde av den perioden.




8 kommentarer
    1. jeg har selv vurdert å ta melanotan, men redd det er noe bivirkninger, vet du noe om det ?:)
      lenge siden du gikk på det og går du på det nå?:))
      digger deg, innom bloggen din hver dag!:)

    2. elsker og lese fakta som folk skriver om seg selv! ikke det at jeg ønsker og vite noe, men er sykt kult og bare lese og finne ut nye sider av mennesker! sims! 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg