Hvordan bli brun?

En del av dere har spurt om jeg gjør noe spessielt for å bli “så brun” som jeg er, og mange av dere har også kommet her og påstått utrolig hardt at jeg tar sol hver eneste dag blablabla.. Jeg tar sol en gang annenhver uke, og da i kun ti minutter.. Det vil si 20 minutter i måneden. Noen synes sikkert det også er for mye, men vet dere hva? Det driter jeg i… faktisk. Jeg bruker heller ikke selvbruning, ettersom jeg synes det både ser stygt ut, og lukter stygt. 


 
Siden noen av dere kanskje kommer til å påpeke det kan jeg være først – ja, jeg er fult klar over pigmentflekken på låret:-) 

Jeg er utrolig fornøyd med fargen jeg har, og har holdt den veldig bra. Har hørt folk si at jeg har stygg farge osv, men de som sier det er som regel veeeldig bleke.. Har jeg gjort noe spessielt for å bli så brun? Ja, kan innrømme at det har vært noen kunstige innsprøytninger her for en god stund siden, men det er nok ute av systemet nå – men har riktignok gjort at jeg har et utrolig godt grunlag! I tilegg bruker jeg denne kremen som jeg er utrolig fornøyd med, og anbefaler den til alle som har tatt en del sol:



Hot start heter den som dere sikkert ser, fåes kjøpt på SUN2 solariumene og på nettet. Det finnes mange som føler seg solbrente etter å ha brukt den, men den har noe som heter en “tingle effekt” som får opp maksimal pigmentering i huden, så ja, huden ser rød ut i kanskje 10 minutter etterpå. Men når det går over er man 10 ganger brunere enn om man ikke hadde brukt den! En liten pakke koster 25 kroner, og den holder tre solingsrunder for meg.

Om det er noe dere lurer på ( selv om jeg ikke er en ekspert) er det bare å spørre! 



 

6 kommentarer
    1. Men du er veldig skjoldete i ansiktet og på halsen og du ser oransje ut så det at du ikke bruker selvbruningskrem er jo bare tøys.

    2. “Men du er veldig skjoldete i ansiktet og på halsen og du ser oransje ut så det at du ikke bruker selvbruningskrem er jo bare tøys.”
      herregud, ho veit vel best shøll om ho bruke sjølbruning eller ikke..

    3. Har du, eller bruker du noen form for pigment- “booster”? f.eks, Afamelanotide eler Melanotan II ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg