travel søndag

Nå sitter jeg å gjør engelsklekser, typisk meg å utsette til siste dagen når jeg i tilegg meldte meg frivillig til å starte med presantasjonene i morgen(noe som er enda mer typisk meg).. Men nå har jeg “bare” halvparten igjen, så det skal nok gå bra. Så det er altså grunnen til at jeg ikke har blogget før nå..
Senere i kveld må jeg hjelpe lillesøstren min med noen greier siden hun feirer bursdagen sin, hun skal ha noe slags hollywood tema så må vel pynte meg en del også. Blogges senere!

Har dere foresten sett at jeg har begynt å bruke litt mindre sminke? Jepp, fra nå av er det så og si over og ut med solpudder og løsvipper! Har nemlig startet å tatt en del sol igjen for å bli ordentlig tan til sommeren, da trenger jeg ikke så mye sminke.  

Haha charm…



6 kommentarer

Siste innlegg