piercingtrøbbel

Som sagt skulle jeg trene før skolen i dag, nærmere bestemt svømme! Det jeg gjør da er rett å slett at jeg svømmer fram og tilbake i bassenget enkelt og greit.. Haha, vet ikke om man kan forklare det bedre. Er i alle fall veldig mange som er utrolig dyktig til å svømme der, det jeg driver med er en litt mer avangsert hundesvømming… Men blir i alle fall inspirert til å forbedre meg.

Foresten, dere husker kanskje det jeg fortalte om øret mitt? Jeg har nå oppdaget at det samme begynner å skje med navelen min.. Jeg er utrolig redd faktisk, for magen er nok min stolthet, og det jeg har jobbet hardest for, og piercingen har liksom vært toppen av det hele – jeg elsker piercingen min! Så om det nå ender med at jeg ikke kan ha den heller, så vet jeg ikke.. Har hatt den siden jeg var 13 år, og føler meg helt naken uten..

Tok dette bildet nå nettop. Heldigivs ser man det kun ovenifra om man drar litt i den! Den er enda fin , enn så lenge♥ Og ja, nå fikk dere jo magebilde også som dere har mast sånn etter..

Dette ble vel alt for masse for dere tenker jeg! Huff, en mage… mens om noen legger ut bikinibilder er det heeelt greit.



Jeg var en snartur i byen etter skolen, legger opp hva jeg kjøpte senere! 



26 kommentarer
    1. Den ser bra ut da! Får håpe det ikke skjer det samme 🙂
      Du har fin og flat mage btw 😉 Slett ikke for masse, legger man ut nakenbilde, DA blir det for masse mener nå jeg. Haha.

    2. Kjempe fin mage! Skjønner at du er stolt, magen er min stolthet også 🙂
      Kanskje du har sånn nikkelallergi eller noe? En venninne måte ta ut piercingen fordi kroppen støta den ut ..

    3. Fiin mage, du er sykt heldig! Kanskje det er lurt å ta ut piercingen med en gang, før den lager hull elns der også?

    4. Det skjedde med meg i nesa, bare da sklei den ut liksom. det er bare fordi kroppen din kanskje har begynnt å reagere. siden du har hatt den såppas lenge burde du tenke på om det er noe nytt du har starta med som kan være grunnen, dra til et piercingstuido.. du vill vell ikke ende opp med et hull der også?

    5. det kan henda at den gror ut, holdt på å skje me ei venninna av meg. du burde gå te någen som har peiling på piercinger å hørra! ville værtfall eg gjort hvis det hadde skjedd me min percing 🙂

    6. Vist ikke du bruker ekte sølv er det viktig at du bytter nå! Rens navelen godt før du bytter! Ta også å kjøp en piercing som ikke er tung. Vist du enda får reaksjoner burde du bytte til titanium piercing. Titanium er for de som reagerer på sølv og uekte materialer(nikkel).

    7. du burde nok sånn som de over sier dra til piercingstudiet der du tok det ellerno. Også kan du kanskje prøve å bytte til titan eller kirurgisk stål, kirurgisk stål er det som man bruker under opprasjoner osv. 🙂 hva trener du for å få så fin mage?

    8. Det skjedde med meg, at piercingen falt ut.. Den ble først kjempebetent, også “sprakk” den på midten! Det var utrolig vondt, og du bør ta den ut før det blir så ille.. I tillegg fikk jeg et veldig stygt arr etter den..
      Men du bør følge med at den ikke blir værre, både for å slippe smerten og arret 😉

    9. haha, sorry sophie men æ blir så fette sur når du sir at du skal slanke dæ? herregud. om du går ned 4 kilo e det jo ikke nåkka igjen av dæ, serr. greit, det e opp til dæ, men førdeom æ syns det e så teit.

    10. Herregud, det der e helt normalt, har piercing skjøl å den e også litt sånn, det e bare før at stanga kan være litt lang ;p

    11. hmmm, bynne du å få strækkmærka på hoften frøken? :p faen ka me dunhår du har på magen:O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg