leksesøndag

Hei! Sitter nå ved skrivepulten og hadde bestemt meg for å gjøre lekser hele dagen, gud det føles demotiverende at geografileksa liksom aldri tar slutt.. Allerede søndag! Sykt så fort ukene går! Får panikk av den følelsen, men det føles samtidig litt bra. Det betyr at sommeren snart er her, men samtidig at alt kommer til å gå over så fort..

Men ja, er det en ting jeg ikke er god på så er det geografi. På sist prøve skrev jeg “sånn som i Asia og andre varme land”.. Så må vel komme meg tilbake til “arbeidet” nå. Dette kan ta en stund..

Har laget meg verdens beste smoothie, det hjelper litt på motivasjonen ♥


5 kommentarer
    1. (Du sier jo at alle livstapere i verden heller kan bruke tiden sin på lekser og skole) Eventuelt at du slutter å blogge på skolen og heller gjør leksene dine der, da slipper du å gjøre dem hjemme på søndager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg