barnslige lesere


trening!

Har trent i tre timer i dag, en av dem med Anne-Sofie og Caroline, to alene. Løp på tredemølla, det er faktisk det beste i verden om man føler seg frustrert eller sint. Løpe av seg frustrasjon.

Og visse av dere kan bare slutte med å være så barnslige å overreagere for at jeg vil gå litt ned i vekt? Haha “du er et dårlig forbilde”?. BAH! Jeg lover dere, jeg var mer av et dårlig forbilde da jeg lå inne hele dagen å spiste godteri (som jeg har gjort etter ferien) Hadde dere sagt det samme om jeg ville gå opp 4 kg, 10 kg eller 15 kg? Tenkte ikke det. Så synd at det å være fin, sprek og tynn skal være en uting, mens fedme og usunnhet er akseptert – en “sykdom” 😉

20 kommentarer
    1. du TRENG ikke gå ned i vekt, vertfall! du er ganske perfekt! men å trene/være aktiv er jo veldig bra, og at du ikke legger på deg.. men 4 kg trenger du ikke å gå ned.. heller at du former muskler osv finere, vist det i det hele tatt går ant å bli finere enn det du er nå!

    2. Greit nok at du vil gå ned i vekt og har et bra selvbilde. MEN, jeg mener vertfall at det er upassende å skrive foreksempel ”Så synd at det å være fin, sprek og tynn skal være en uting, mens fedme og usunnhet er akseptert – en “sykdom” 😉 ”. Det kan virke støtende mot enkelte lesere som vil føre til slike kommentarer som du får. Tenk litt bedre over va du skriver.

    3. Syns det er latterlig av folk å kommentere at du er et dårlig forbilde bare fordi du vil gå ned 4 kilo ! Du “trenger” kanskje ikke det,men det spiller jo ingen rolle så lenge DU føler deg bedre hvis du er 4 kilo lettere! 🙂

    4. Du burde kanskje ikje skrive ting som kan provosere på bloggen din når du ikje tåle kritikk, spesiellt når du bruke tittelen “fat is not a size”. dem som ikje e 160 og veie 40 kilo slit kanskje dem å,å sorry at æ sir d,men “folk som dæ” gjør d ikje bedre….men du har tydeligvis ikje så mye peiling på trening og kosthold. når man ei puberteten treng man nok næring til å kunne vokse og utvikle sæ, og anbefalt kaloriinntak e ca 2000 kaloria per dag. og hvis du trene så mye som du har planlagt og kun få i dæ 1200 kaloria kommer du tel å gå i minus, og d kommer tel å tære på kroppen din, nåkka som ikje e bra når du enda e i utvikling…sorry sofie/sophie, men nåkka av d her blir førr domt.
      p.s. de fleste gutta like ikje å hompe på et skjelett med en blod parykk….:s tips tips

    5. Du som har kalt dæ for ” . ” og har skrevet en kommentar over mæ: ho e jo faen ikke et skjelett med en blodparykk? æ trur nok ikke du vet ka det e, fordi du sier at ho sofie kommer til å bli/er sånn. og æ trur faktisk at ho sofie har mer peilig på trening enn det du har. 🙂 ho kan trene sånn som ho vil, uten at andre folk, som leserene hennes, kan kritisere d. 🙂 det e faktisk et valg ho tar sjøl, om det e bra for ho eller ikke. ho føler sæ nok bedre uten de kiloan ho vil miste nu, og da har ingen noen grunn til og kommentere det.

    6. du skrev i forige innlegg da; at vi kunne si våre meninger, for du brydde deg ikke ?
      om du bryr deg, så ikke skriv at du bryr deg, for mange lesere tror på det du leser…

    7. Gjør nå som du vil, det er din kropp og ditt liv!!!! er i grunn det samme om du går ned 4 kilo eller ei, i’d hit it anyway. hvis du føler for å gå opp eller ned i vekt så må du da bare gjøre det. Du trenger ikke, du er lett 30-40g unna styggeavgift og dobbel flyseteavgift, men om du vil så er det da bare å kjøre på.

    8. du er tynn, men det ser ikke ut som du er så tynn som alle folkene skal ha det til, de beskriver deg som et beinrangel, og forstår ikke hvorfor du vil gå ned 4 kg.. men gjør det du føler deg komfortabel med, jeg syns det er fint å være tynn, og ha den følelsen av å nå et av målene dine. stå på, jeg digger deg!

    9. om sophie vil gå ned 5 kilo er det hennes sak. vis det er det som får hun til å føle seg komfertabel med seg selv og kroppen kan hun gjøre det! selvom hun gjør det betyr ikke det at alle andre må det. Peronlig synes JEG du er perfekt som du er, men jeg gidder ikke å slenge dritt av den grunn! 🙂 stå på ! 😀

    10. haha, du har rett der! trening er alltid sunt og bra for kroppen! og jeg er enig med at det er mye bedre og trene enn og ligge i senga dagen lang. men jeg syns du overdriver litt mye ved og si at du skal gå ned 4 kg. men det er min mening 🙂

    11. skjønner godt hva du sier, og det er jo ingenting galt så lenge du ikke skal bli bare skinn og bein, men det finnes jo en mellomting også, mellom å være sunn og å slanke seg :’)

    12. Lol, det er jo du som er barnslig? det er forskjell på å holde seg i form og gå ned i vekt. Det at du som er så tynn fra før skal gå ned i vekt er jo latterlig, greit om du vil holde deg i form men seriøst? Jeg hadde sagt noe annet om det var ei mægge på 93 kilo som skulle gå ned et par kilo. Hvor mye veier du? 30? Okei, føler at jeg er litt frekk nå, men seriøst. Aner du hvor mange som ville dødd for kroppen din? Eller, da ville de jo ikke fått den men hah seriøst. Selvtilliten min sank ca 50 hakk når jeg leste innlegget. Du kunne utelatt det fra bloggen i det minste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg