“Borte bra men hjemme best”

Stemmer i visse sammenhenger. Men hver gang jeg kommer jeg fra Oslo eller Spania (har det også som et slags hjem) så føles det overhode ikke sånn. Om jeg kommer hjem fra en hyttetur eller lignende, så føles det bare herlig å være hjemme! Men akkurat nå lengter jeg fryktelig tilbake..

I oslo var det faktisk mer snø enn her, så en ting som var deilig med å komme hjem var å se… wait for it.. litt gammelt gress på bakken! Håper på at det går fort nå og at sommeren snart er her, jeg lengter så mye at det nesten gjør vondt!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg