Sånn ja, endelig har jeg tid til dere!

Har egentlig ikke hatt så sykt masse tid med bloggen i det siste, har blitt en del sosialt samvær(haha, sååå voksen) de siste dagene, men det er jo egentlig bare positivt, er det ikke? Må jo ha et liv for å ha noe å blogge om vet dere! Men nå skal det blogges! 

I går var jeg i byen en stund for å shoppe , men det eneste jeg kjøpte var noen armbånd og et par solbriller. Letet også etter sko, men fant ingen jeg ville ha.. Ble litt mindre shopping en jeg hadde tenkt, men får ta det igjen på nettet senere, har sett så masse fint på diverse litt mer ukjente nettsteder, så det er jo gøy. :) Kjøpte litt i går, mer idag!

Senere på kvelden dro jeg til Charlotte, vi slappet av, så på biler ettersom vi skal kjøpe om ikke sååå lenge, så på forskjellige morsomme youtube klipp og bare koset oss. Ble ikke alias med andre ord, men det kan man jo ta en annen gang! Charlotte er virkelig verdens beste vennine, no doubt.


Har hatt masse å gjøre, men har det så gøy for tiden! Så nå kan vinterferien endelig starte med godt humør! I overimorgen blir det Oslo, og om noen timer skal jeg på besøk. Vi snakkes, bloggen

5 kommentarer

Siste innlegg