trasig iPhone

Okei, nå har telefonen min blitt heeeeeeelt forstyrret! Den har begynt å… wait for it…SNAKKE! Jepp, det har seg nemlig slik at på iPhone er det noe som heter talekontroll… og den har virkelig begynt å leve sitt eget liv. Som i natt da jeg lå å sov hørte jeg plutselig “spiller miley cyrus – cant be tamed. neste låt. ringer charlotte solli, blablabla” ja altså, talekontrollen snakket i vei, med den ekle robotstemmen sin, og bablet igjennom alle funksjonene den kunne gjøre. Jeg skjønte ikke hvor stemmen kom fra først, trodde først en ekkel robot var inne på rommet mitt….. I wish! :)

Men i alle fall – har blitt intervjuet før i dag, kjempekoselig å bli spurt. Var om ungdom og yttringsfrihet.. Blir spennende å se i alle fall. Skal ha tysk nå, så vi blogges!:-)

6 kommentarer
    1. Akkurat det skjedde med meg også! Jeg gjennoprettet den og da klikka alt! Da skrudde den seg på av seg selv hele tiden og var helt mongo! I tillegg til det så funket ikke tilbake knappen, men jeg ringte til apple og sa ifra så jeg fikk en ny i posten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg