like its dynamite

Åh, i dag var det trasig vær ute! Og – tro det eller ei – snøen smelter! Det vil si at på min lille tur til byen i sta klarte jeg å tryne minst 10 ganger. Men jeg skal ikke klage, jeg er i godt humør til tross for det, og i dag skal bli en bra dag.

Kom akkurat hjem fra byen, har vært å tatt solarium, kjøpt ny hårfarge (rett denne gangen) og en sovemaske! Skal bare slappe av en god stund før jeg hiver med over litt mattelekser – i kveld skal jeg til en vennine

Og hva passer vel bedre denne fine dagen her enn en utrolig chill cover av dynamite? Enjoy! 


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg