er så jævlig lei noen av dere

Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at jeg kunne ha et filter som renset bort og blokkerte alt av iq-manglende mennesker som kommenterer på bloggen min. Eller at man i det minste måtte gjøre en iq-test før man kunne komentere.. Enkelte komentarer jeg får ( mest fra anonyme) er jo så idiotiske og dumme at jeg nesten blir lei meg!

Og ja, alle dere som vet at dere noen gang har kommentert noe unødvendig, krenkende eller eller på noen måte klaget, dere skal vite at det er dere jeg tjener på. :)
Liker dere ikke bloggen, eller meg, så stikk!

En annen ting jeg må ta opp er jenter som”i hvertfall ikke leser bloggen min” og faktisk ikke klarer å unne andre suksess. Jeg vet jeg ikke er en kjendis, det har jeg aldri trodd heller, men jeg er den som er flinkest og størst på blogging i en liten by der janteloven regjerer. Tror dere det er lett? Nei.
Det ligger utrolig mye hardt arbeid bak å blogge, jeg er sliten konstant, stresser rundt, har så mye jeg må tenke på. For å tilfredstille dere, lesere. Om jeg har hatt en tung eller slitsom dag der jeg helst vil legge meg, så kan jeg ikke det. Jeg “må” blogge. Om ikke får jeg kjeft av dere. Når jeg blogger får jeg kjeft. Når jeg legger ut bilder får jeg kjeft. Når jeg ikke legger ut bilder får jeg kjeft. Legger jeg ut letkledde bilder får jeg drittslenging, gjør jeg det ikke får jeg mas. Dere skjønner?

Dette gjelder såklart ikke alle, har noen lesere som er utrolig søte, og bedre enn best! ♥ Men det er ingen hemmlighet at mange er her for å gjøre narr av meg, jeg skjønner det. Det er utrolig vondt og vanskelig å tenke på. Det er faktisk en ekkel følelse. Jeg er en jente på 16 år, med følelser, med problemer, med gleder, med sorger, med en blogg. Har jeg selv bestemt dette, å bli slengt dritt om? Åpenbart. Men dere har da vel ikke en tvangstanke, ” må komentere stygt på sophie sin blogg, må komentere, mååå…” Det kan virke sånn.

Tenk dere om

 

 

32 kommentarer
    1. teite folk altsåå! hvis meningene deres ikke er bra, kan de heller tenkte det! enn å skrive det offentlig til deg. det er uuunødveldig! stå på nydelige du

    2. du skal nå ikke bry deg om de som gir negative kommentarer, du skal nå heller bare le litt for deg selv å tenke desto mer de skriver på bloggen desto større blir bloggen din 😉

    3. Folk som ikke like bloggen din og bære slæng dritt træng jo ikke å læse den.
      Æ elske bloggen din, å du må ikke høre på all drittn. Du e kjempefin og søt<3<3<3

    4. syntes det er så unødvendig. jeg skreiv ein stygg kommentar til en blogg for ca 1 år siden, og jeg har enda dårlig samvittighet! skjønner ikke at folk klarer å skrive en stygg kommentar, så bare ikke tenke mer på det. men sånn som du er på bloggen, virker det som du takler det kjempebra! stå på sophie, du er best! 😀

    5. nån folk e bære teit altså 🙂 læs bloggen, og ta det som følg med den eller la vær å drit i å kommenter.. Nån e bre jækli barnsli, selvomdet e på nette e det fortsatt ord som faktisk kan sår.
      lika bloggen din æ, å syns du gjør en go jobb, alle som ikkje syns det burde kanskje skaffe sæ smak? 😉
      love your blog<3

    6. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Jeg har fått en del dritt slenging på bloggen min jeg å, skjønner virkelig ikke hvorfor folk gjør sånt. At de virkelig vil kaste bort tiden sin på å legge igjen sånne kommenterer. Håper virkelig ikke at du hører på de som kommenterer stygt, fordi de er bare sjalue. Jeg er ikke sikker på hva noen av dem skriver, men det kan umulig være sant!
      Du har en fin blogg, å du skal ikke føle at du “må” blogge. Du skal blogge fordi du har lyst 🙂

    7. alt før mange som bare har løst å ødelegge, å sånn vil det alltid være me nåns suksess. Du må bare lære dæ å ikje ta d tell dæ på et eller anna vis..
      syns du e superflink å blogge! 🙂

    8. vær et godt forbilde å bevis en gang for alle at janteloven bare e BULLSHIT. e nok bare sjalusien som svinge innom di som kommentere stygt. du e en super blogger sophie, stå på!

    9. ER så dumt når folk er så misunte at de bare må få folk til å føle seg verre ! En veldig bra blogg har du . jeg liker den å du virker ganske så koselig 🙂

    10. huff.. er mye drittsleninging og rett og slett mobbing i kommentarfeltene på bloggene til folk. skjønner ikke at folk er så hjertesløse og SLEMME.

    11. Sophie.
      Du skriver du blir så sliten og trøtt og lei av blogge….at det tar all din energi.-…..HVORFOR blogger du egentlig da? Det finnes andre måter å tjene penger på…? OG: som medie person selv, burde du være klar over at alt du skriver og bilder du legger ut KAN ødelegge for deg i fremtiden…da tenker jeg på en evt fremtidig arbeidsgiver…HUSK at ALT du legger ut ALLTID finnes på nettet, uansett om DU sletter det. Og: det kan også ødelegge for personer du involverer i bloggen din også….venner, kjæreste….ol….tenk over det. Jeg snakker av erfaring. Du legger faktisk ut ganske så “grove” bilder av deg selv – du er tross alt bare 16. Kanskje du skal få foreldrene dine til å lese over det du legger ut? Bare en ide…ikke så greitt å se selv….og mange som leser dette kan få et inntrykk av deg som kanskje er helt feil….i måten du ordlegger deg på – og bilder du legger ut. MEN er det en slik person du er – så er det jo greitt…om dette ikke er det…så synest jeg personlig at du egentlig holder leserne dine for narr – med å være en person du ikke er…og det igjen KAN og VIL og som du sikkert har erfart nå – skape problemer for deg og de du involverer……bare en tanke….da jeg har vært aktiv blogger selv….om blogging ikke gir deg noe positivt, så er det jo en ide å legge den ned? sant? starte på frisk med den du kanskje egentlig er? Ingen vits i å blogge om det er pes. 🙂
      LYKKE TIL!
      hilsen eks – blogger – som er kanskje mye i media nå! ( på en annen kant av landet)

    12. Bloggisn:helt enig.legger ut altfor grove bilder,og det kan jo gi feil inntrykk.sophie:vil du bli fremstilt som blond,dum og deilig men samtidlig få fram at det er noe fornuftig i deg også? vel,for og være helt ærlig så ser du både vulgær og billig ut.ikke vondt ment,men det er ingen klasse over deg.du er langt i fra og nå det målet som d typisk “dum og deilig” stemplet.du må jo ha veldig dårlig selvtillitt som gidder og legge ut det ene vulgære bildet etter det andre.virker som du trenger bekreftelse hele tida på at du er noe.aksepterer foreldrene dine alle bildene og uttalelsene dine du legger ut på bloggen? huff,du bør skjerpe deg.blir nesten litt flau på dine vegne,jeg.

    13. heija idiotan over 🙂 kjenne ho sofie, førreldran hennes læs ka ho skriv & førr d æg veit så godkjenne dæm d 🙂

    14. Kan skjønne det er tøft å få mange negative kommentarer, men gir ikke bloggingen deg noe? Det er ikke bare du som skal tilfredstille oss. Det er ikke bare du som skal ”gjøre oss en tjeneste” men det skal gå begge veier, hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor du blogger.
      Bortsett fra det syntes jeg bloggen din er kjempebra, og er fast leser! 🙂

    15. jeg er fast leser, og liker både deg og bloggen din! ikke hør på de som slenger dritt, det er bare fordi de er sjalu. De som rakker ned på andre viser jo bare usikkerhet ovenfor seg selv så der tabber de seg kraftig ut. Stå på 😀

    16. bloggisn: Prøver du å hinte tel at du er VOE? trur neppe du er voe, hvor mange er det ikkje som later som at man er voe? ….

    17. herregud, du må ikke tenke sånt, Sophie!! Jeg er en jente på 17 år og SER opp til deg!! Du er nydelig, rett og slett! Du har så fin hårfarge, flott kropp, vakker utstråling osv. Hva mer trenger du? 🙂 Du må bare blogge sånn som du vil og ønsker. Mange leser bloggen din nettopp fordi du blogger på DIN MÅTE 😉 fortsett på den gode blogginga!! Vel og merke, lettere sagt enn gjort; men; ikke bry deg om andre duster.. De er bare SJALU fordi de ikke er som deg 😉

    18. Du må ikke bry deg om de som slenger dritt. Jeg vet det er vanskelig, og hvis du likevel bryr deg, så tenk på dét at de bare ødelegger for seg selv. De gjør DEG mer populær, og de gjør seg selv mindre verdt og til dårligere personer. Bare du vet at du aldri gjør noe sånt, er jo alt du kan gjøre å se ned på de og vise de hva du har fått til.
      Jeg fikk høre om bloggen din via en venninne som synes du var latterlig. Nå er jeg fast leser, til tross for at jeg egentlig HATER rosabloggere. Bare for å ikke skape forvirring; jeg liker bloggen din. Og gjetter jeg rett, så er vel de fleste drittkommentarene du får om at du har så god selvtillit at det er kvalmt, osv? Vel, det er slik janteloven er. Så utrooolig fortutsigbar og dum. Det finnes ikke noe vettugt i den. Alt er bare pisspreik, fra ende til annen. HVORFOR skal ikke mennesker har god selvitillit? Hvorfor skal alle misslike deg så lenge du liker deg selv? Makes no sence…
      I alle fall, haters only makes you famous. Og de kommer ikke med noe som helst smart.
      Stå på, og lykke til videreee 😀

    19. Det blir litt krampeaktig at du kun vil ta i mot fine kommentarer. Skal du være moden nok til å være en offentlig person så får du ta med deg de negative aspektene også. Har du sett de andre bloggerne som driver på samme måte? Som kun er opptatt av klær, utseende og moro? Jeg reagerer på at dine foreldre godtar dette. Du er bare 16- 17 år og lager deg en forutinntatt fremtid der du blir dømt på vegne av det du gjør, legger ut og skriver nå. Det er vanskelig å snu et inntrykk av deg når det først er laget. Det er helt tydelig at dine “fans” er unge. Alle som er passert 20 vil nok riste på hodet av bloggen din. Neste gang kan du jo skrive om de som lider seg gjennom sult i Afrika, flommen i Sindh-provinsen eller annet som faktisk betyr noe så vil du nok gi et bedre inntrykk og få mange til å endre mening. Akkurat nå fremstår du som overfladisk, usikker og dessverre mindre intelligent, men har fremdeles tid til å endre det. Jeg er ikke misunnelig, men en voksen dame med egen blogg og lang utdannelse innen journalistikk. Jeg vil ønske deg lykke til. Du er en flott jente, men mangler innsikt og integritet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg