En helt vanlig kveld

Hei! Har vært våken i 4 timer allerede, til tross for at jeg ikke sovnet før klokken 8.. Med andre ord, en times søvn! Men kom meg i alle fall “hjem” til Simon i går, sykt deilig å komme hjem edru og levende! Kvelden var så som så, kunne vært liiiiitt mindre slossing på enkelte der, men ellers supert! Tok til og med limousin hjem, kjempegøy å gjøre det med de beste vennene i verden + 2 randoms ♥

Nå skal jeg spise, stresser en smule ettersom jeg kun har en stor genser å ha på meg + høye sko + en jumpsuit.. nice outfit?? Kommer ikke til å bli kleint overhode senere når pappa henter meg..

Har nesten ingen bilder fra i går desverre, men noen kommer sikkert opp når Hanne får lagt ut sine bilder på bloggen – hun hadde med speilrefleks!


Eneste bildet jeg tok i går.. Hanne i limousinen

4 kommentarer

Siste innlegg