leserne mine er best

Ville bare si takk for alle støttende og fine komentarer angående det at jeg går til psykolog, at jeg har depresjon osv. Har fått utrolig mange fine mailer ikke minst, og mange bra tips om hvordan jeg kan klare dette videre.
Føler meg virkelig så mye bedre når jeg får lese så mye positivt, og at jeg ikke er helt ensom om de problemene jeg har, så takk alle fantastiske lesere, dere hjelper faktisk!

Har fri i dag så har sovet utroooolig lenge, beklager for dårlig update! Men blogges mer senere idag:-)

4 kommentarer
    1. selvfølgelig er du fornøyd med kroppen din. Eller alt ved deg selv i det hele tatt, fordi du er fake all the way. falske pupper, falsk hår, brunkremtryne og en sinnsyk barbie rett og slett. Jeg synes ikke det er positivt, med om du gjør det så må du værsågod å være sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg