one day this pain will make sense

Kom akkurat hjem fra psykologen.
Det blir bare mer og mer slitsomt å behøve å gå dit, selv om jeg vet det er for mitt eget beste. Sitter der med gråten i halsen, få høre alt man gjør feil(vet det ikke er ment sånn) mens jeg prøver å lure meg selv til at “jeg kommer til å klare dette. Jeg bestemmer over mitt liv. Jeg har det bra, mange har det verre”
Det verste er når jeg går hjem fra psykologen/har kommet hjem, sitter der med tanker som at jeg gjør alt galt, om jeg bare hadde klart hverdagen som alle andre. Men jeg gjør ikke det, og jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor er jeg ikke sterk, som andre.

Jeg kommer til å prøve, men jeg vet allerede hvordan det kommer til å gå med alt dette stresset. Jeg kommer til å møte veggen.

And as our lifes change, come whatever. We will still be best friends forever! ♥

Men nå skal jeg slutte å vise alt det dystre i bloggen. Skal skrive om det positive(prøve å finne noe positivt) ettersom humør kan smitte, og jeg antar at det ikke er noe spessielt gøy for dere å komme inn her å lese om mitt drittliv som jeg selv har stelt istand. Neste innlegg skal ikke bli så her deprimert! :)

16 kommentarer
    1. Håper det blir bedre… jeg leste lengre ned at du måtte triple treningen for dagen! det er farlig å trene for mye på en dag.. ville bare si d! men kan du ikke legge ut bilde av magen din? tipper du har en fin en 😀

    2. <3 vet det kanskje ikke er noen trøst, men du er ikke alene. de følelsene vi har er kanskje ulike, men du er ikke alene i å føle at du ikke strekker til, at de vonde tankene på en eller annen måte tar deg igjen uansett hva du gjør.. jeg vet hvordan det er å føle at man ikke kommer seg videre. bare husk det, du er ikke alene.. og jeg synes du er sterk. det krever mye mot å være åpen om alt det vonde som bor inni deg

    3. det eneste oppmuntrene ordet jeg kan komme med er: prøv alltid og se lyset i enden av tunnellen. jeg føler meg utrolig sliten fortiden og har vel egentlig møtt veggen, alt er dumt når det gjelder skole, og selvtillit..har du noen tips til ting man kan gjøre når man føler seg nedfor ? <3

    4. har lest bloggen din en stund nå, og må bare få sagt det; du virker som ei utrolig herlig jente!!
      hadde selv en helt forjævlig tid hvor jeg satt hjemme uten venner vær eneste kveld, og alt jeg ønsket var å få slutt på livet. heldigvis har ting bare gått oppover for min del, håper det gjør det for deg også snart 🙂
      iallefall, godt å se ei jente med tanker som omfatter mer enn bare det overfladiske. du skiller deg ut ifra de andre bloggerne, og det på en bra måte!

    5. Det føles kanskje ut som at det bare er du som har det sånn, at alle andre har det bra med seg selv og er sterke,- men sånn er det ikke. Og det verste du kan gjøre er å si til deg selv “jeg kommer ikke til å klare dette, dette går ikke bra, jeg kommer til å møte veggen”. Du må tenke og tro at du klarer det, og hvis det ikke går bruk noen minutter hver dag til å si “dette kan gå bra, dette VIL gå bra”.. Det er den eneste måten.
      Ellers søt blogg! :))

    6. Du klare detta, men om du har ting du slit med e det bare godt før dæ å få det ut og få veildedning, en dag har du akkurat det du vil ha. Om det får dæ til og føle dæ bedre: Du e faktisk en fantastisk pærsjon, og at du e stolt over sånn du ser ut og det meste du gjør, barbie med sjel, stå på søte dæ, blir verdt det en dag<3

    7. Syns ikke du børr slutte å skrive det som er negativt, det er din blogg, du blogger for deg selv! Håper det går bedre med deg, du fortjener garantert ikke det du går gjennom. Stå på, beundrer hvor sterk du er <3

    8. Enig med Elise du bør så absolutt ikke slutte og skrive om det negativet. Alle har det vondt en gang i blandt, og mangen av dem syns det er godt å få skrive ut om det de føler. Jeg syns selv at jeg har hatt det helt grusomt i livet mitt, men jeg har kommet meg videre!
      Så ikke slutt med og skrive negativt eller hvordan du føler det. Du er en super blogger, leser bloggen diin hver dag!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg