Den som sparer, har!

Kom hjem fra skole, byen og trening for en liten stund siden, og har akkurat rukket å spise middag osv.
Skulle egentlig til helsestasjonen for å få ny resept på p:piller, men det rakk jeg jo såklart ikke, så da må jeg dra dit i morgen istedet.. stress.
Jeg skal virkelig prøve å være sparsom med pengene mine nå, og bare kjøper saker jeg trenger fram til vinterferien, ellers vet jeg akkurat hvordan det kommer til å bli.. Jeg kommer til å ha panikk fordi jeg ikke har råd til å kjøpe det jeg egentlig trenger å kjøpe, ettersom jeg har shoppet bort alle pengene mine. men nå! Nå skal jeg være økonomisk! :)

Og med tanke på trening.. er det noe dere vil lese om? Jeg trener 6 ganger i uken, men føler det kanskje blir litt kjedelig for dere å lese” nå drar jeg å trener, nå har jeg trent”… Ja, er trening noe dere vil lese om? Såfal, hvordan? Hva jeg trener, hva jeg spiser..?

199% seriøs

 

 

20 kommentarer
    1. Hvilke treninger er det du pleier å gå på? Noen gode treningstips? Motivasjon, god treningsmusikk, enkle øveser osv? 🙂

    2. jaa, vil gjerne lese om det! vil lese om hvor du får inspirasjon/motivasjon til å trene så mye, hva du spiser og hvordan du trener. Hva som er best for å få finere (pupper, lår, rupme) etc.

    3. jeg vil gjerne lese det altså!
      hva du spiser, trener og det som hører med å holde seg i form. (Når jeg leser at andre gjør det, for jeg lyst til å gjøre d et selv ogsåå! )

    4. kan du ikke fortelle oss en typisk treningsprogram for deg? går du på noen gruppetimer? og kanskje noen kostholdstips 🙂 <3

    5. Hva du spiser, hvor lenge du trener og hvordan du trener 🙂 og om du liker å gjøre dte alene eller sammen med noen! Vil også gjerne vite hvilke andre blogeer du leser:D

    6. Kan du fortelle hva som motiverer deg til å trene?
      Jeg har lyst å holde meg sunnnå få magen til å se litt bedre ut, men jeg mangler virkelig motivasjon ! : C

    7. herregud, når du er på trening bruker du jo mer tid på å pudre ansiktet ditt å se deg selv i speilet enn å faktisk trene. latterlig! kommer 10 minutter for sent til spinningstimen, GÅ etter 10 minutt og komme tilbake like før timen slutter. trener man så trener man. idioti å kalle det trening når man ikke svetter engang. get a life barbie

    8. Jaa! Jeg lurer på om du vet noen gode øvelser for stumpen? Jeg sverger på at den siger for hver dag som går, så den skal få kjørt seg;)

    9. herregud, når du er på trening bruker du jo mer tid på å pudre ansiktet ditt å se deg selv i speilet enn å faktisk trene. latterlig! kommer 10 minutter for sent til spinningstimen, GÅ etter 10 minutt og komme tilbake like før timen slutter. trener man så trener man. idioti å kalle det trening når man ikke svetter engang. get a life barbie
      Du som faktisk gidder å bruke 5 minutter av livet ditt for å skrive en anonym “hate kommentar”. Så du kunne jo hatt skaffet deg et liv selv, taper

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg