restylane-lips

Jeg kan godt innrømme at jeg er en av de som er dødsmissunelig på de som er over 18 år, og kan ta så mye restylane i leppene som de bare orker, eller fikse på hva de vil for den saks skyld (jeg er fristet , men man vil jo ha det man ikke kan få,sant..)

Her om dagen surfet jeg litt på nettet, og gjett hva jeg kom over? Jo, en side der man kunne bestille restylane rett hjem. Jeg var jo klar over at kissie hadde skrevet om dette før, men tenk at det er enkelt? At man skal sette en sprøyte i seg selv som egentlig bare mennesker med erfaring skal gjøre, lurer på hvor fin man ser ut da? Neppe som et glansbilde for å si det slik. Jeg hadde aldri turt det her, men jeg vedder på at mange av dere kommer til å spørre om adressen nå, så her er den 🙂 Good luck have fun

Helt sykt!

 

10 kommentarer
    1. Har lyst til å fylle på litt selv jeg. Men ikke mye, bare litt for å få mer fylde. Tenker å gjøre det snart, men det negative er at det er ganske dyrt så går restylanet fort ut igjen.. Du hadde sikkert blitt kjempefin med restylane i leppene, du er jo pen men har ganske tynne og små lepper. Slike ting gjør underverker! 🙂

    2. du trenger det, synes du skal gjøre det. du har jo veeeldig tynne fra før av..så begynn å spar penger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg