charlie st cloud – zac efron

 Okei først; vil jeg bare forklare at blogg.no har kranglet med meg i hele dag, så jeg har ikke kunnet blogge noe før i dag, så slipper dere å klage på det  :) 

Og sist; jeg vil HA zac efron! Som i jeg vil spise zac efron(ja, bokstavelig..) Jeg har vanligvis vært den type jente som er avstandsforelsket i kronprins Håkon eller Jens Stoltenberg, (det er noe med menn som har makt) men i går tok jeg meg selv i å ramme inn et bilde av Zac Efron. og vet dere hva? Jeg liker’e.

 Gleder meg så sykt mye til å se denne! skjekk armmusklene på starten, da…

 

7 kommentarer
    1. Heihei. Utrolig søt blogg du har, må si jeg virkelig er into designet ditt 🙂 Du har en utrolig bra stil og sans for mote. Så jeg kommer nok til å følge med her oftere! 🙂 Ta gjerne turen innom min om du vil.
      Jeg bor i New York hvor jeg studerer mote og design. Designer mine egne klær og drømmer om å bli designer. Så hadde vært kult å få dine meninger på hva du syntes om det jeg har laget til nå 🙂

    2. Kjekk kar ja<3
      jeg lurer på noe.. det er noen som sier at du har tatt silikon i puppene/leppene dine, er det sant? håper du gidder å svare, btw fin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg