just another day

I dag har jeg bare trent og gjort lekser, så dagen i dag var med andre ord nesten helt lik dagen i går, overigår.. and so on.  jeg har jobbet med geografi som er et fag jeg egentlig liker, men som en viss lærer klarer å ødelegge med glans.. noen som kjenner seg igjen?

ellers har jeg lagt opp en ny treningsplan til meg selv, er så heldig som har den papaen jeg har som motiverer meg så mye! han er i midten av 40årene og trener flere ganger dagen, og at han i tilegg får tid til så mye annet er så sykt. jeg kan jo ikke være noe sløvere enn det, jeg som tross alt er ung og sprek! så i dag var det hardtrening, så får vi se om kondisjonen min er bedre enn pappa sin til sommeren:-) det bør den være, for å si det sånn!

trøtt & sliten nå.. skal skype litt med noen venner, så er det natt!

12 kommentarer

Siste innlegg