Det var en gang en rosa-blogger..

Nå har jeg altså opprettet blogg nr 1000(eventuelt nr 4)og har lovet meg selv denne gangen som alle andre ganger at jeg ikke skal slette den. Neste gang jeg blir superstressa på grunn av bloggen må jeg rett og slett bare legge bort pc’en, noe jeg ikke hadde så god erfaring med før!

så til hvorfor jeg slettet den forige sophyelise bloggen(som kanskje noen av dere leste?). Kanskje det kommer som et sjokk på noen, men jenter som ser ut som stereotypien av bimboer(..) kan også ha følelser og problemer. Jeg gikk igjennom mye som var utrolig psykisk vondt, uten at vi skal gå for mye inn på det..men blogging og skriving er noe jeg virkelig liker å drive på med, så jeg skal slutte å la andre folk få ødelegge for meg. skal i alle fall prøve:-)

 om dere vil se noen av mine gamle videoblogger, trykk her

stor takknemlighet til de som vil følge meg denne gangen og! ♥

 

37 kommentarer

Siste innlegg