VINN BILETTER – one direction

Jeg ble så glad da jeg fikk beskjeden om at jeg får muligheten til å gi leserne mine biletter til One Direction! Jeg har fire biletter, så jeg tenker å trekke to vinnere som får to biletter hver. Konserten finner sted på Ullevaal Stadion den 19 juni 2015 og som jeg gleder meg! Jeg var så skuffet da jeg ikke fikk sett dem live i år, så denne gangen må jeg bare oppleve det sammen med jentegjengen. De er så talentfulle, og ikke minst kjekke!

Alt du må gjøre for å ha muligheten til å vinne, er å like fanpagen min på facebook HER, og legge igjen en kommentar her på bloggen med mailen og navnet ditt. Jeg trekker vinneren i løpet av neste uke! Dere må gjerne trykke deltar på arrangemanget på facebook HER også, om dere skal på konserten likevel. 

Takk til live nation som stiller opp med biletter for konkurranse, og ikke minst – takk for at dere booker så mange bra artister til Norge ♥

1929 kommentarer

Siste innlegg