konkurranse!

Jeg har det veldig stressende denne uken som jeg skrev i går, med masse skolearbeid jeg bare må få gjort jeg drar til syden. .  Men i dag skal jeg ta tatovering klokken 18:00, så det er jo et fint lite plaster på såret! Etter det skal jeg sove med den fineste gutten jeg vet, Mathias ♥ Har ikke vært sammen med han siden fredag, så det kommer til å bli veldig koselig. Eller ja, det er alltid koselig haha, men er ekstra godt når det er lenge siden!

Men siden bloggen min s-u-g-e-r nå for tiden tenkte jeg å bøte opp for det med å ha en liten konkruranse til dere søte jenter! Jeg gir ut et sett med tape-extensions (150 gram) i valgfri farge, om du vinner får du også med eksta sterk tape, fjerningsmiddel (til når du en gang skal ta det av) og en extensionshårbørste. Dette koster egentlig veldig mye, så den som vinner er heldig! Alt du må gjøre er å legge igjen en kommentar med email, så trekker jeg vinneren i overimorgen tenker jeg. Klem!

Mine tapeextensions som jeg har her hjemme, som jeg kaanskje skal feste på neste uke om jeg ikke tar keratin likevel, haha. Vinglepetter..

2040 kommentarer

Siste innlegg