bloggen fyller 8 år

Reklame | annonselenker + egenreklame

Jeg ler sånn av dette bildet. Akkurat da Charlotte knipset det fikk jeg akutt vondt i hodet, og hele meg sier “AAAAAAU vondt i hoooooodet hva skjer”. Man kan skikkelig se smerten også, hehe. Dette utrykket er faktisk det Kasper elsker meg mest for, tro det eller ei. Måtte sende han det bildet og han bare ble helt forelska. Jeg har ganske mye vondt over alt, hele tiden (er kanskje litt pinglete) og han må tåle mye “AUUU VONDT I magen / foten / hodet / hjertet” og så må han trøste. Kjærlighet altså.

Jakke: HER
Tights: HER – så at det bare er 3 stk på lager igjen av den, WOW de er populære.

Herregud jeg har så stor panne. Random men jeg legger virkelig merke til det når jeg har håret oppsatt slik som dette, haha. Ikke at det gjør meg noe heller men det er bare sånt jeg legger merke til. Husker da jeg startet å blogge, da fikk jeg daglige kommentarer på den store panna og at jeg så ut som et “vannhode”. Haha.

Bloggen har jo akkurat fylt 8 år, og noen av dere har kanskje fulgt meg fra start? Jeg har så lyst til å lage et innlegg hvor jeg oppsummerer årene som har gått, men litt i stilen “husker dere da jeg gjorde dette” eller ” husker dere denne kjæresten” eller “husker dere denne videoen”. Litt høydepunkter av det rareste, mest personlige og gøyeste som har skjedd her inne fra de tidligste årene. Innleggene som har gitt mest hat, innleggene som har vekt mest følelser og latter. Selv om et slikt innlegg kanskje er kjedelig for noen av dere hadde jeg ELSKET å lage det selv – så jeg kjører på, det kommer asap!

Jeg fikk en melding fra noen i forlaget i dag, som ville skryte av  fortsatt gode salgstall på Elsk Meg. Det er jo ganske sprøtt, men regner med min ” offentlige avsløring” i podcasten (som egentlig ikke var noen big deal i det hele tatt) førte til at salgene gikk opp. Jeg har lest Elsk Meg en del ganger, men nesten glemt bort min første bok, Forbilde. Hvilken av dem likte dere best? Jeg liker den siste best, men Forbilde er noe helt eget. Den er liksom skikkelig en bok av sin tid. Litt historisk på en måte, haha. Den representerer liksom et så tydelig skille i sosiale medier og min generasjon.

Nå kommer Adelen hjem til meg! Vi har egentlig planlagt en kveld med ansiktsmasker, nettshopping og vin, men om jeg kjenner meg selv rett blir det sikkert bare vin.

49 kommentarer
    1. Skikkelig kule bilder å spennende å du er en kuling av en going synes jeg å jeg har en dianant krystall blå farge synes den er magisk å koser masse med pus kompis ønsker deg alt godt og en vidunderlig kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🌌

    2. Hei!
      Veldig bra jobba med skildringer du har levert i bloggen gjennom tidende. Gratuelerer med åtteårsdagen.
      Du har gitt og gir beskrivelser, informasjon, fakta, tips, temaer og dynamikk!
      Du gjør en kjempejobb, som man vet er krevende.
      Jeg har lest begge bøkene i løpet av én dag, og de er vanskelig å sammenligne. Derfor blir tilbakemeldingen: Brukte ca. en time mer på Forbilde – da den var mer detaljert og utordret eget hode litt mer! Kun derfor får den seieren denne gangen <3
      Ønsker deg en super reise videre dette året, og ikke minst en riktig god helg!
      /Karo

    3. Helt utrolig at jeg faktisk har fulgt deg i 8 år, siden jeg var 19 år gammel. I starten hadde jeg veldig et sånn “hate to love”-forhold til deg fordi jeg ikke støttet alt du gjorde, men likevel virket du så skarp og jeg syns det du gjorde med sirkusplakatene var helt rått. Sakte men sikkert har jeg utviklet et “love to love”-tankesett hvor jeg bare syns du er kul, og mye av årsaken er at jeg har blitt mindre dømmende med tanke på operasjoner og andre mindre inngrep. Du er jo SÅ mye mer enn inngrep og operasjoner.
      Jeg kommer nå til å følge deg videre på de plattformene du er på fremover, og takker for 8 underholdene år!

    4. Tilbakeblikk hadde vært veldig gøy! Jeg har faktisk lest bloggen din siden 2011, kanskje ikke fra første dag, men ikke mye om å gjøre. Husker jeg syntes både du og Marco var SÅ voksne, haha. Husker også du var sammen med en en stund før Mathias, men husker ikke hva han heter😄

    5. Vært en trofast følger siden begynnelsen 🙂 veldig artig og se og følge deg på måten du utvikler deg på og sånt. Jeg ser mye meg i måten du skriver deg selv på hvis det gir mening XD

    6. Jeg har fulgt med alt fra STARTEN av, det er ikke et blogginnlegg jeg ikke har sett eller lest. Så “FIRST” kan man si! ^^ Og ja herregud lag masse mimreinnlegg, jeg hadde digget det, for å teste min egen hukommelse også litt!

    7. Tenk så mye du har oppnådd på 8 år! Æ har fulgt dæ i alle år, og har både ledd, grått og lært utrolig mye nytt, både om verden, miljø og mæsjøl. Det e godt å kan kjenne sæ igjen i noen og vite at man ikke e aleina, tusen takk for at du e så åpen og ærlig om alt du tenke og føle. Keep up the good work ❤️

      Ps! Elske den siste boka “elsk meg” men tror faktisk favoritten min e “forbilde” 😊

    8. Jeg liker Forbilde best. Synes Elsk meg ble alt for mye om ingenting egentlig, så jeg følte jeg måtte tvinge meg gjennom den..

    9. Ahh liker bloggen din mer og mer for hvert år, og hvordan du har utviklet deg❤️ Fulgt bloggen din nesten fra start, og husker godt tiden da det var du og tcmn som var på topp!
      Likte forbilde boken din veldig godt, og leste den ut på 2 dager. Elsk meg virker også veldig bra, men har bare rukket å lest noen få kapitler☺️

    10. Det hadde vært så kult med mimring 😃 Men hva med en mimre video istedet? Så får du med så mye du vil, istedenfor å tenke over at innlegget blir så og så langt også får du kanskje ikke med alt du vil 😊

    11. Jeg likte faktisk Forbilde best, selv om jeg kanskje syns du har funnet “skrivemåten” din mer i Elsk meg.
      Jeg tror nok det er for at innholdet i Forbilde traff meg mer enn i Elsk meg. 🙂 Et spørsmål jeg stilte meg da jeg las Elsk meg forresten; var du like selvbevisst der og da, i forelskelsen, som det kommer frem i boken? Var du like klar over situasjonen? I boken syns jeg det kommer veldig frem at du hele tiden er klar over hvordan “ståa” er, men at du allikevel ikke klarer å bryte ut av det. Og det er jo en naturlig greie, jeg har mange ganger vært smertelig klar over hva jeg driver med, men ikke klart å bryte ut av det destruktive jeg har drevet med. Men, var du like selvbevisst og klar over situasjonen i virkeligheten – der og da – som det kommer frem i boken?

      Likte å lese begge bøkene dine, og er sikker på at du kommer til å komme med mer som både selger bra og er verdt å lese.

      1. Tusen takk skal du ha!

        Jeg var veldig selvbevisst ja, fordi jeg innerst inne visste hvordan ting var, men så har man det forbanna håpet hele veien da.. Men det er mye som ikke kommer frem i boken av hensyn til den andre personen, så i “virkeligheten” var det nok enklere å forstå hvorfor jeg var som jeg var.

        Igjen, takk! send meg gjerne et eksemplar av din bok!

        1. Ja, ikke sant! Uansett, begge bøkene dine er veldig gode, og jeg gleder meg til å lese den neste!
          Sender deg veldig gjerne et eksemplar av boken min!

    12. Jeg likte definitivt forbilde best! Elsk Meg synes jeg desverre ble litt kjedelig, ting gjentok seg liksom hele tiden. :/ synes ikke det var noe annet enn at du gikk opp trappen hans og var i leiligheten. Men Forbilde eeelsket jeg!

    13. Hei!

      Jeg har fulgt bloggen din nesten fra starten av! Veldig gøy å se hvordan ting har forandret seg, og jeg ser veldig frem til et mimreinnlegg! ☺️
      Gratulerer med dagen til bloggen ✨

    14. Forbilde er desidert best. Likte Elsk meg også, men for meg ble den litt sånn “vispet opp i full fart”. Kanskje fordi du mistet mye av det opprinnelige innholdet og derfor måtte skrive noe kjapt for å bli ferdig i tide? Det var iallefall det jeg følte da jeg hadde lest den. Men du skriver veldig bra, og boka er selvfølgelig bra, alt i alt.

    15. Vet du ikke at høy panne er et tegn på intelligens? Personlig syns jeg at alle de jeg vet om med høy panne er veldig pene og det stemmer jo med deg også det.
      Jeg har lest bøkene dine og likte de begge. Syns du skriver veldig bra (hvis det er du som skriver da), merker godt at du har blitt mer moden, og det er jo bra:)

      1. Tusen takk skal du ha! Tror ikke det har noe med intelligens å gjøre men jeg kan alltids håpe, haha.

        Ja, det er jeg som skriver bøkene mine, hvert eneste ord 🙂 Da varmer tilbakemeldinger som din litt ekstra!

        1. Jeg blir faktisk mektig imponert over hvor bra du svarer leserne dine i kommentarfeltet, t.o.m. sånne her frekkiser🙈 viser at du har god forretningsskikk, da dette jo er jobben din! Mange bloggere, som er eldre og har flere bloggeår bak seg, burde lære litt her 🤗

    16. Hvilken størrelse har du på buksen og blezeren i det utrolig kule settet fra to innlegg tidligere? 🙂

    17. Gratulererer med 8 år! Har fulgt deg siden starten, og skal nok henge med i mange år fremover 😉

      Har lest begge bøkene dine, men må si at «Forbilde» er den jeg likte best!

    18. Hadde elsket ett slikt innlegg, så gjerne lag det! 😀
      Har fulgt bloggen din i 6-7 år, helt sinnsykt egentlig å tenke på! Du har komt deg så utrolig langt på bare “noen få år”, og du er ett så godt menneske Sophie.<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg