sånn her er mitt walk in!

Reklame | desenio

(PS! Jeg er i Stavanger. Husk boksignering på Kvadrat klokken 17:00, Norli!) 

Litt ny kunst hjemme… 

Som dere vet er jeg glad i kunst og legger gjerne litt ekstra penger i det. Det kan være en investering om man tenker rett. Men, kunst kan være så mye, og du finner mye fint du kan henge på veggene til en billigere penge. Jeg er derimot opptatt av at det skal se og føles litt eksklusivt ut, og finner derfor sjeldent noe jeg liker.. Hva som henger på veggene mine bruker jeg mye tid på. Men nå har jeg funnet så mye fint som også er prisvennlig! 

Jeg fikk velge ut litt bilder fra Desenio og resultatet ser dere i innlegget. Jeg er så fornøyd og de passer virkelig godt inn hjemme i mitt nye hus! Desenio har virkelig noe for enhver smak, og selger rammer også. De har virkelig bygget opp en følelse over seg som er eksklusiv og fin, og i alle mulige prisklasser. Jeg har en rabattkode som gir 40% (!) om du blar litt lengre ned i innlegget!

Fra venstre:  – LINK – LINK  – LINK LINK 

Jeg vil absolutt anbefale dere å sjekke ut Desenio sin Eksempel-byggevegg. Her får du sette sammen bilder, rammer og postere for å se hvordan de passer sammen. Dette gjør at man kan få et inntrykk av hva som passer i hjemmet! Det har jeg gjort, og derfor turte jeg å tenke litt utenfor boksen. 

Nå gjenstår det bare å finne ut hvor jeg skal henge alt, men jeg likte egentlig å ha dem i klesskapet på hylla der.. Og så må jeg få bestilt litt mer, for eksempel dette bildet har jeg falt for. Du kan så klart bestille rammer der også! Og det beste? Her kommer tidenes rabattkode!

Denne rabattkoden er gyldig en kort periode i anledning black week. Bruk VIP-kode “SOPHIEELISE”, og du får både tidlig tilgang og et bedre tilbud – fantastiske 40% rabatt på plakater! Koden er gyldig mellom 20.-22. November (ikke inkludert handpicked/ collaboration plakater eller rammer). 

Hva synes dere om bildene og har noen av dere bestilt fra Desenio? Dere som har hengt med en stund husker kanskje “Prada”-bildet mitt? Det var derfra! 

23 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg syns å huske du skrev at du ville se alle sesongene av Greys Anatomy? Ville bare minne deg på at nå ligger sesong 1-14 på Viaplay 😀

    2. Hei 🙂 supert! nå skal jeg titte om jeg finner noen fine bilder 🙂 pusser nemlig opp eget walk inn for tiden 🙂
      et spørsmål ang bokturneen. har sendt deg melding på Facebooksiden din ( som du har linket til under «kontakt meg» ) men har ikke fått noen svar. signerer du kun navnet ditt på bokturneen eller kan du for eksempel skrive «gratulerer med dagen» også? tenker å gi boken din i gave til søsteren min, skjønner du 🙂 hadde vært gøy med en litt personlig hilsen.
      Ønsker deg en fin uke videre 🙂

    3. Håper så inderlig en vakker dag at vi får se deg på et elle cover, med nudeshoot som tema! Classy nude shoot, silhuett, sexy men ikke smakløst! Tror det kunne blitt så bra 👏🏻

    4. Syns både bildene og tapeten var helt nydelig, men syns dog det ble litt mye sammen!
      Gleder meg til å se resten av huset:)

    5. Reiser du med noen når du er på bokturné, en fra forlaget eller noe for eksempel? Hva bruker du tid på når du ikke signerer? Så jo at du var ute i går og spiste/drakk vin for eksempel, gjør du det alene eller hva? Hvem tar bilde av deg (som det du postet på insta fra Stavanger i dag f.eks.)? Haha; spør bare av ren nysgjerrighet, du må ikke svare såklart 🙂

    6. Hei sophie her om dagen lagte du et inlegg med forskjellige hår frisyrer du har hatt gjennom tiden.jeg finner den ikke. Husker hvilken dato eller måned du skrev den i. Jeg har gått tilbake og sjekket men finner ikke. Jeg må vise frisøren min et bilde av deg fordi hun skjønner ikke hva jeg mener. Hvis noen av lesere her husker det, please kommnter her. Takk

    7. Du skrev du likte kunst. Jeg er svært interressert i kunst, og tenkte jeg skulle få se hvem du er fan av. Så kommer postere? Forstår ikke helt…..

    8. Prøver å høre på Admiral p har synger god musikk å sprer glede synes jeg og du kan se på mot i brøstet å svevende kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    9. Drømmeskapet deluxe!! 😀 sykt fine bilder også! 😀 <3 Fikk ikke med meg at du var i Stavanger i dag før nå, det var synd sko gjerne vært der på boksigneringen! <3 stor klem

    10. Jeg bestilte nettopp mange bilder fra desenio med din rabattkode 😍 men så kom jeg på at jeg kanskje må betale toll? Måtte du det? Ble litt stressa nå 😅

    11. Synd at de legger til fraktkostnad når man bruker rabattkoden du deler her. Hvis du ikke var klar over det, så vet du det nå. Jeg fikk de bildene jeg ønsket meg til rabattert pris og er veldig fornøyd med det, bare synd at man plutselig må betale frakt når man legger til rabattkoden din – koden får ikke akkurat samme verdi lenger da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg