det er bedre enn jeg hadde drømt om!

Reklame | annonselenker Nelly

Hei dere, og takk for fine ord om mine små sekunder på skjermen i går haha! Jeg ble så glad for at Einar og Anette vant, jeg elsker de to. Og det var helt magisk å være tilbake på parketten med lave skuldre denne gangen.

Vi flytter inn i huset i morgen, og da reiser jo jeg til Kristiansand. Derfor må jeg pakke ned alt som er mitt i dag og gjøre klart slik at det blir enklest mulig for Kasper i morgen! Vi dro innom huset i dag for å sjekke ut igjen (det er så spennende), og jeg får jo ikke bodd der før om en uke siden jeg er på farten. Men det blir så fint, og helt i min visjon!

Kjøkkenet er lyst og fint, og veldig typisk min stil. Enda litt rot rundt omrking da.. 

Hyllene i stua er perfekte! Her skal vi ha alle bøkene. Som Kasper sa, “det er akkurat som den forrige leiligheten, bare på steroider”. Hehe, yes.. 

Altså.. Tenk at dette blir klesskapet mitt? HVOR fint? 

Jakke: HER.
Genser: HER
Tights: HER
Sko: HER

Det er mange som har sagt til meg “Åja, så du bestemmer alt av hvordan huset skal se ut og ikke Kasper?” og når jeg da sier “ja jeg bestemmer alt” blir folk litt sånn “hehe morsomt, jaja typisk jenter å skulle bestemme hvordan det ser ut hjemme”.Øhm, er det ikke den største selvfølge i verden at jeg skal bestemme når jeg betaler både huset og oppussingen? Det er jo ingenting som tilsier at han skal bestemme over meg i disse avgjørelsene? Og det er vi begge helt OK med, så klart! Men det er mitt hus, og om noe skulle skje med oss er det jeg som blir boende der, og da er det fint å vite at jeg har gjort alt slik som jeg ville. Dessuten synes han jeg har god smak på interiør (sier han i det minste) og han elsker også hvordan det blir der.

Det kilte seriøst i eggstokkene da jeg så tapeten på gjestebadet. Jeg kunne aldri ha bedt om noe bedre! 

Jeg tror faktisk ikke huset er helt klart i morgen når han flytter inn, men så lenge alt funker og man kan gå på toalettet og lage mat så er det jo greit liksom.. Men vi har uansett ingen steder å bo fra i morgen så da må vi bare være der, haha. Oppussing er både gøy og helt jævlig, interiør er en lidenskap for meg men samtidig blir det alltid dobbelt så dyrt og tar dobbelt så lang tid enn man hadde trodd først..

I situasjoner som denne blir jeg ekstra glad for at jeg ikke har noen barn og kan bruke de to ekstra soverommene til klesskap og gjesterom. Jeg gleder meg så mye til å få venner over på middag og overnatting! Nå blir det også enklere for foreldrene mine å komme på besøk, hurra 😍😍😍

Hva synes dere om resultatet så langt? Jeg gleder meg skikkelig til å gi dere house tour! Og ps, IKKE glem bokturneen min denne uken <3 

62 kommentarer
    1. Herregud så fint! Elsker at det er en “rød tråd” igjennom hele huset. Eller “gull og sot tråd” passer kansje bedre 😅👌 Blir skikkelig fint! 😍

    2. Shit så fint! Plis inviter meg på besøk en dag, haha! Hilsen interiøsentusiast nr.1.
      Men rålekkert og helt fortjent at du får det akkurat som du har drømt om!

    3. «Øhm, er det ikke den største selvfølge i verden at jeg skal bestemme når jeg betaler både huset og oppussingen? Det er jo ingenting som tilsier at han skal bestemme over meg i disse avgjørelsene?»
      Haha du hørtes så gjerrig og grådig ut her ass. Slapp av han skal bo der med deg og ikke bestemme interiør, men du kan si det på en annen måte enn det der.

    4. Skikkelig koselig å tenke på at du skal flytte inn i morgen svevende skikkelig kult innlegg synes jeg du er super å toppers og favoritten min det vil du alltid vær å ønske deg alt godt og god Energi å klemmer fra katten min og meg ønsker deg en fantastisk riktig god uke sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    5. Anonym: Jeg synes overhodet IKKE det er gjerrig eller grådig at jeg vil bestemme over mitt eget hus som jeg bruker en million på å pusse opp. Hadde vært noe annet om jeg insisterte på å bestemme hva han skal spise om jeg spanderer, f.eks

    6. Oki det ble jo alt for fint!😍Har også nettopp kjøpt i drammen (er fra Bergen) og bruker ekstra-rommet til gjester som kommer over fra Bergen for å besøke. Har hatt ganske mange over så er utrolig digg, det føles nesten ikke ut som om at jeg har flyttet😍

    7. Så fint det blir! Minner veldig om den gamle leiligheten din, bare større og enda finere! Ser at du har en stil du liker, og den er såå kul 🙂

    8. Åh, huset blir skikkelig fint! Forstår ikke hvordan folk kommer på alt de skriver til deg og andre, håper du ler i blant av disse kommentarfeltene 😅 Dere er heldige som får muligheten til å bo i et nydelig hus sammen, kos dere masse i tiden fremover 💛 Dette har du jobbet så hardt for, i så lang tid. Ikke la noen ta fra deg gleden ved å eie noe så vakkert.

    9. Helt nydelig! Tusentakk som kommer til kristiansand, istedet for å flytte inn på selve dagen! Herregud, fantastisk. Gleder meg masse til å se deg. Mitt eneste og største forbilde.

    10. Så fint! Veldig deg😍 hvor i Oslo er dette? Litt nysgjerrig på om det er i nærheten av der jeg selv bor

    11. Utrolig fint!!!! Lurer på i hylla, skal dere ha bøkene stående sånn rett inn? Bare tenkte på siden det er så lite “rot” sånn ellers med reine flater og sånn… Jeg hadde bøkene en periode snudd andre veien, så ryggen stod inn. Ble mer estetisk pent, men endte med å snu de tilbake siden bøkene da ble mer interessante enn når de forsvant sånn. Låner jo 97% av bøkene på biblioteketet, men skal gjennom de 130 jeg har selv nå (etter å ha fjerna like mange og enda mer..)

    12. Ææææh!!! Gud Sophie! Du har utrolig bra smak . Classy og cheak. Eller hvordan det skrives . Gud du er en drøm , å det får du inn i huset ditt og ! Bare helt nydelig ! FAB. Kasper er heldig som catcha deg , og tror omvendt hehe! Dere får bare ett så lekkert hus. Gleder meg til å få se resten💋love all the way from Stavanger

    13. Så utrolig nydelig og så glad på dine vegne!😍 Elsker badet ditt som du la ut bilde av på instastory. Kunne du vist bedre bilder fra badet? Stor klem❤️

    14. Blir så fint, liker at du tørr å gjøre det til ditt eget på en måte isteden for å slavisk følge alle trender! Og at du bestemmer selv syns jeg er helt innafor, uansett så er det jo ikke alle menn som er sååå interresert i interiør

    15. Madeleine: Tusen takk skal du ha! Det skal jeg absolutt fikse, må bare vente til det siste er på plass (mangler enda vask, for eksempel). Stor klem tilbake <3

    16. Tina: Jeg liker egentlig at det er litt “kaotisk” i bokhylla og er veldig stolt over den varierte og fine samlingen jeg har av bøker. Så, jeg tror faktisk jeg skal ha de stående rett inn! Og så gøy at du har så mange bøker forresten, det digger jeg. <3

    17. Herregud det ser så utrolig fint ut! <3
      Lykke til med videre innflytning, det blir nok kjempe deilig å komme seg på plass 😀
      Synes og det er helt innafor at det er du som bestemmer interiør i deres situasjon, det skulle egentlig bare mangle. Lurte egentlig bare på om planen er at han skal kjøpe seg inn etter hvert/etter noen år? ElLer hvordan tenker dere på det?
      Jeg og kjæresten skal ut på leilighetsjakt nå og jeg synes det er litt skummelt. Han har mye bedre jobb og tjener bedre enn meg og ønsker derfor å betale mer ned på lånet i måneden enn meg, men jeg synes kanskje det blir litt feil 😮

    18. Du har skrevet «vår» leilighet, så tror de fleste antok da at dere hadde kjøpt sammen. Selvfølgelig skal man bestemme over egen bolig, men skal ikke kjæresten din betale noe?
      Hvis han skal betale leie så har han jo noe å si, da betaler han jo ned på ditt lån ved å bo der. Men dere har vel kanskje kommet frem til en løsning som fungerer for begge. Men måten du sier det på er litt flaut for han da, siden du sier det er du som betaler alt men begge skal bo der.
      Hadde følt meg litt lusigt om ikke jeg hadde bidratt til noe hvis jeg skulle bodd sammen med kjæresten min i hans bolig.
      Den kan jo være litt vanskelig den der, når den ene eier og den andre ikke eier noen ting, verken leiligheten eller tingene i den.

    19. Herregud! Dette her trenger jeg virkelig! Skal selv pusseopp et hus til nyåret og INSPIRASJON ER MUCH NEEDED!! Bruk gjerne noen minutter inne på badet fordi jeg driver med prosjekt “overtale samboer til svart bad” 🙂 Du fortjener dette så mye og jeg er sikker på at du vil trives i området du skal flytte til. Det er helt fantastisk å bo der.

    20. Fullstendig enig i at du skal bestemme interiøret når du betaler, MEN hadde jeg lest dette innlegget som kjæresten din, hadde jeg følt meg som en gjest.. måten du påpeker at huset er ditt på. Jeg betalte for leiligheten vår, men sa til kjæresten min at så lenge vi var sammen; var det hans også.

    21. Så elegant!
      Har absolutt ingen peiling på interiør. Har du noen tips om hvordan man begynner? Har nylig kjøpt hus og ønsker å pusse opp 🙂

    22. For et rart forhold. Dere er voksne og skal flytte sammen, og du tenker bare: MITT MITT MITT.
      Rart at han godtar dette. Og ihvertfall om han skal betale ned på ditt lån

    23. Charlotte: Tusen takk! Jeg har en veldig tydelig stil jeg liker, men pinterest ALL THE WAY! Det er der jeg henter all inspirasjon. Og så søker jeg på “hollywood regency” og gjør en moderat versjon av det 🙂

    24. Lise: Det er så klart huset hans også, hehe! Og jeg har jo ikke en krass tone mot kjæresten min på dette, mer mot folk som er kritisk til at det er jeg som bestemmer interiør. Men jeg har jo underveis i prossessen så klart spurt han om hva han synes er fint, om han liker den eller den fargen, den eller den sofaen osv osv <3

    25. Anonym: Tusen takk skal du ha <3

      Siden samboeren min går et veldig langt studie så tror jeg nok ikke han kommer til å kjøpe seg inn. Når han er ferdig med studiet (om 5 år) regner jeg med vi kjøper noe nytt sammen heller, men det får vi ta litt som det kommer. Men, da hadde det vært fint å starte på nytt <3

      Ja, han betaler ned på mitt lån men har en veldig redusert husleie sammenlignet med om f.eks en random person skulle bodd hos meg. Dette er fordi han har studie og jeg har fulltidsjobbb. Jeg forstår at det kan virke ubehagelig men så lenge det funker mellom dere, så why not! Det er jo egentlig bare helt naturlig <3

    26. Anonym: Jeg skjønner hva du mener – men kjæresten min bidrar virkelig SÅ mye! Han betaler ned på lånet (men billigere siden han er student), og han hjelper meg virkelig på alle områder som han kan og mer enn det. Så jeg er veldig takknemlig ofc.

      Det er jo vårt hus, for det er vi som bor der og det er vårt hjem. Men når det kommer til avgjørelsene som oppussing er det seff jeg som har tatt de store avgjørelsene siden det er jeg som står ansvarlig der, og om noe (gud forby) skulle skje med oss er det jeg som sitter igjen der.

      Kjæresten min føler seg ikke dritt men er stolt over meg, og det er naturlig at det er sånn siden han er midt i et studie. Når han er ferdig med det blir jo skuta snudd andre veien, og vi flytter og begynner på nytt enda en gang <3

    27. Enig med deg over her. Hadde ikke følt meg mye hjemme i hennes hus. Men betale ned på lånet hennes skal han.

    28. Seriøst, hadde jeg vært millionær, og kjøpt meg hus som skulle vært pusset opp, hadde jeg absolutt hyret deg til jobben!Shit, så god smak du har!

    29. Legg ut
      På Instagram
      Bikini bilder av deg

      YouTube podcasting
      Martine Lunde
      Isabelle Eriksen

      Kjøp deg Ps4 pro 1tb
      FIFA 20 pakken
      Last ned Fortnite
      Call of duty moderen Warfare Ps4

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg