dette er hele bokturneen!

Reklame | annonselenke Nelly + reklame egen bok

Foto: Stephen Grindhaug. Han er så flink og jeg håper vi kan ta masse bilder sammen i fremtiden!

Kjære dere, endelig er det på tide å treffe hele gjengen og bli litt kjent! Jeg og dere. Vi skal klemme, snakke, ta bilder og så kan jeg signere bøker til de som har med seg, eller kjøper på stedet. Jeg har satt sammen en så fin turne, selv om jeg gjerne skulle besøkt alle tettsteder og kroker av landet vårt for å treffe dere. 

Så, her kommer planen for de kommende ukene og så kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg en hel haug. Sett av tiden og fortell vennene dine! Jeg kommer kun for å kose meg med dere og ikke noe annet, så da slipper jeg å være distrahert <3 Jeg var litt usikker på om det var lurt å dra på turne mtp alt jeg har gått igjennom og følt på i det siste, men jeg har landet på at å henge med dere føles trygt og fint, det gir meg overskudd og jeg blir stolt av det. Så, here we go! 

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

19.11 KRISTIANSAND – Norli Sørlandssenteret klokken 18:00 – 19:00
20.11 STAVANGER – Norli Kvadrat klokken 17:00 – 18:00 
21.11 BERGEN – Norli Lagunen klokken 18:00 – 19:00
22.11 MOA (utenfor Ålesund) – ARK 18:00 – 19:00
23.11 BODØ med Morten Hegseth – City Nord 20:30

27.11 TRONDHEIM – Ark City Syd 18:00 
28.11 TROMSØ – Jekta Senter 18:00
 

4.12 SKIEN – Herkules, ARK 18:00
5.12 STRØMMEN – Ark Strømmen 18:00
6.21 FREDRIKSTAD – LITTERATURHUSET 19:00 (her må man melde seg på på forhånd).
7.12 SKI – Norli Ski 16:00
8.21 HAMAR – Her kommer jeg tilbake med sted, men det blir 14:00!

Cardigan: HER. Den er fantastisk deilig! 

Jeg håper virkelig mange møter opp slik at jeg slipper å stå på bokbutikkene helt alene haha! Og forresten, dere får selvsagt ha med Forbilde også, om du bare har den boken. Og så selges “elsk meg” på stedet! Det er ikke vits å vente til den kommer på lydbok som mange har spurt om, for det er et par år til (slik funker det med lydbøker). Så, jeg ville slått til med en gang eller kjøpt i julegave til noen eventuelt, med en fin signatur. Jeg føler jeg har fått med ganske mange steder på bokturneen, men OM det er noe som mangler kan dere skrike ut i kommentarfeltet så får jeg ta meg en liten runde etter jul (eller før, om forlaget rekker å booke det). Jeg har sagt at jeg vil besøke så mange steder som mulig men så er det litt logistikk som ligger bak. 

Jeg har skrevet en bok som passer for alle som har opplevd kjærlighet – den vonde, den fine, den som ikke blir gjengjeldt, den som endrer deg.. Vi har alle følt på noe av det. Boken er skrevet slik at man skal føle seg mindre ensom, eller få satt ord på tanker man kanskje ikke helt vet hvordan selv.

Du finner boken HER! Forbilde kan kjøpes HER, og den er på supertilbud 💛 💛 💛 PS! Bøkene har ingenting med hverandre å gjøre og du kan lese den ene uten den andre.

58 kommentarer
    1. Hei! Hvor lenge blir du på jekta? 18-? Er ferdig på jobb 20:30, og har veldig veldig lyst til å møte deg😅

    2. Har du tatt restylane igjen? Leppene dine var jo mindre en periode (overleppa i det minste), men den siste uka (eller noe sånt) har de blitt større igjen.. Det ser man godt på de to nederste bildene i dette innlegget også. svar ærlig? Du skrev jo innlegg om det når du fjernet så hvorfor ikke..

    3. Ser du har mange plassa å vær, men sku ønske du kunne kom til flere plassa i Nordland ❤️ Gjerne små passa som Sortland/Harstad osv 😁

    4. Åå, Bergen ❤️ Håpet så inderlig du skulle kommet til Hønefoss, og det er så vanskelig for meg å kombinere ruter til de andre stedene du skal:( Men jeg kan dra til Bergen og sove hos tante! 😍 omg!!! Jeg bor 6-7t unna med tog, men jeg har så utrolig lyst til å møte deg, og togturen blir jo ikke så dyr med studentbevis ❤️ Gleder meg så utrolig til å treffe deg 😍 Oslo bor jeg 2,5t ca unna med buss, men der kjenner jeg ingen overnatte hos:( Men møte deg MÅ jeg 😍

    5. Såg videoen Robin la ut om at du lyver om at han spredde bilde av deg og st du spiste mye kjøtt når dere var ilag. Noen som er desperat etter visninger på youtube 😂

    6. Hjelp! Så nettopp videoen til R, og ble helt matt! Så lite selvinnsikt går det faktisk an å ha… Hev deg over det, han er ikke verdt det!

    7. Hei vakre deg!
      Overlykkelig over å lese at du kommer til Ålesund, har ønsket å treffe deg så sykt lenge! Det er rart hvor knyttet man kan føle seg til en person man aldri har møtt, men kun fulgt på avstand og følt nærhet til via ord på en skjerm og i bok. Jeg ser sann opp til deg og alt du får til, du er så flink!
      Selv om jeg har fulgt bloggen din i mange år kan jeg aldri huske å ha kommentert et eneste innlegg. Jeg kan svare på det i mitt eget hode, men jeg har aldri tastet ordene ned på en skjerm. Jeg har likt bildene dine på insta, stemt på deg på konkurranser, sett alt av TV som du har deltatt på, og lest de meste av ord du har publisert. Følte nå at jeg burde bli flinkere til å støtte og heie på noen jeg ser sann opp til som deg, og selv om du sikkert hører det ofte, så vil jeg også fortelle deg hvor flink du er! Helt sinnsykt hvor mye du har oppnådd i så ung alder, det er virkelig imponerende.
      Jeg forhåndsbestilte Forbilde minuttet det var mulig og det samme gjorde jeg for å sikre at Elsk meg kom i postkassen ved utgivelsesdagen. Slukte begge bøkene på knapt et døgn og fikk brått en større respekt for deg og hva du gjør.
      Takk for at du ordlegger deg så bra. Takk for at du bryr deg og for at du faktisk viser det og bruker stemmen din. Takk for tips, inspirasjon, motivasjon, glede og forståelse. Gleder meg til å treffe deg!❤️

    8. Dette er kanskje skikkelig fælt, men HOT DAMN så vakker du har blitt. ELSKER de kraftige brynene mot det lyse håret, og dette er definitivt hårfargen jeg føler er mest “deg”. Så feminin, men samtidig kul. Får litt dårlig samvittighet fordi jeg vet du har gjort en del inngrep, og at man egentlig burde omfavne sitt naturlige utseende, men samtidig har vel målet ditt vært forbedring, og det har du jo klart med glans, for å si det slik. Plis ikke skift ut den hårfargen på en stund!

    9. Først må jeg beskjed om at jeg desverre ikke har anledning til å komme skikkelig dumt men vi for håper at vi kan treffes etter hvert på nyåret svevende kule bilder å super kult innlegg du er toppers å favoritten min kos deg kjempe masse på turne ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    10. Jeg har allerede lest boken din, og jeg digget den! Du er så modig som tør å skrive om det å være håpløst forelsket og å utlevere deg selv. Jeg kjenner meg godt igjen i mye av det du skriver, og jeg tror mange andre jenter kjenner seg igjen. Dette var en bok jeg trengte å lese. Takk!

    11. Åååå ser du skal til Strømmen, æ skal dit, men drar hjem par dager FØR du skal ha boksignering der 😭😭😭😭 og Tromsø har æ ikke mulighet å dra til på det tidspunktet… Kan du komme til Harstad??? Etter nyttår kanskje? ❤️

    12. Oja uff selvgølg! Gleder meg veldig, da ses vi på Ski😍 har allerede signert, men vil gjerne at du skriver navnet mitt i den og, hvis du hsr tid yil det!! Nå gleder jeg meg enda mer😭😍

    13. Respekt til deg som orker og ta så mange signeringer på rad! Du er rå 😉 NY OBSERVASJON I DAG: BOKSIGNERING ER DØDLA VARMT! Hilsen Boklageretansatt 🙂

    14. Ååå du må komme til Drammen hvis du har mulighet! <3 Jeg jobber på Norli CC Drammen, og vi ville elsket å ha deg på signering! <3

    15. Inger Margrethe Hagelund: Tusen takk for det!! Jeg har allerede prøvd å pushe drammen til forlaget, så dere i butikken må gjeeerne ta kontakt med Arne Marius hos cappelen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg