min perfekte datenight

Reklame | bokturne + annonselenke Nelly

Hei alle dere. Tusen takk for så fine kommentarer under sist innlegg, det varmer hjertet mitt dypt at vi er flere som vil gjøre en forskjell her i verden ❤️ Det gjør meg faktisk ganske rørt.. Takk for at dere gir meg håp for fremtiden og at jeg kanskje tør å få barn en dag, haha. En annen ting som rørte meg var at jeg spurte etter serietips på instagram, og det kom så mange forslag at jeg nå har en haug å velge mellom. Jeg setter skikkelig pris på sånt! Etter litt nerding har jeg funnet ut at Papirhuset er en bra serie å gå for som visstnok er både spennende og ikke minst intens, så nå har jeg og kjæresten kjøpt vegansk mat på Loving Hut og prøver å senke skuldrene litt. Netflix + junkfood = det beste som finnes på en lat dag. 

Loving hut er det beste stedet for vegansk junkfood i Oslo, synes jeg. Men om dere har andre tips, kom gjerne med dem så lager jeg en oppdatert vegansk matguide snart ♻️

Jeg vet denne stilen er veldig 2017, men hva skal man si? Jeg liker sånne strømpebukser jeg! Du finner den jeg har HER. T-skjorten er den jeg kjøpte her om dagen.

Nå som det blir mørkt før klokken rekker å bli 16 føles det som om dagene bare forsvinner uten at jeg rekker noen ting. I dag har jeg vært på P5, på møte hos United Influencers, og så ordnet neglene.. Så var dagen over. Men jeg gleder meg samtidig veldig til fremtiden nå! Jeg skal danse i finalen på Skal Vi Danse, jeg flytter inn i huset på søndag eller mandag, jeg skal på bokturne og jeg holder på med et hemmelig prosjekt jeg nesten ikke kan vente med å dele for dere. PS! Første stoppet på bokturneen er Kristiansand, nærmeste bestemt Norli på Sørlandssenteret fra klokken 18-19 den 19 november! Jeg er så klart livredd for at ingen møter opp, og blir så glad for enhver som vil stikke innom! Noen har spurt om jeg signerer forbilde, og det gjør jeg så klart med glede. Begge bøkene kan kjøpes på stedet om du mangler. Æh, jeg er faktisk litt nervøs for å starte denne turneen! 

Håper alle har en flott kveld! 💖 

28 kommentarer
    1. Hvorfor blogger du så lite? Virker som om du setter absolutt alt foran bloggen og faktisk kommunikasjon med leserne dine/fansen din. Og når du først blogger, er det bare ett kort innlegg? :/ Savner tiden når du faktisk brydde deg om bloggen jeg.. Og ikke minst leserne dine, og ikke bare når du kan tjene penger på dem (som når de må kjøpe bøkene dine for å få møte deg f.eks).

    2. lovinghut er favoritten min as. ellers må jeg vel prøve bislett kebab sine veganske pizzaer snart, men bor jo ikke i Oslo så litt stress. gjerne test de ut og gi tilbakemelding på smak! 😀 ellers har mamma tatt med take away fra nordvegan og den maten hu tok med var syykt god

    3. Seriöst, på hvert blogginnlegg så er det alltid en person som klager på at Sophie blogger for lite, eller ikke bryr om leserene sine osv. Du som alltid klager, kan du bare slutte? Please? Orker ikke lese dritten din mer. Takk.
      Klem til deg Spohie❤️

    4. Skikkelig koselig innlegg lurer på når klokka det skjer å vilken dag det er å vår lenge det varer skal super kule bilder synes jeg du er favoritten min ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    5. Det er ikke jeg som kommenterer på hvert blogginnlegg ihvertfall. Jeg kommentere på forrige og på dette fordi jeg ikke fikk svar. Virker som om hun bryr seg utrolig lite om leserne sine, og dette kommer fra en fast leser! Hun legger null tid i bloggen og kommuniserer veldig lite med leserne sine, skylder på at hun er «utbrent», men klarer å gjøre alt mulig annet og har fullt program hele dagen! Det tyder på at hun driter i bloggen og oss som faktisk følger henne og gjør at hun kan holde på med alt dette.

    6. Du som liksom bryr seg så mye om miljøet burde virkelig slutte å kjøpe så forbanna mye billige klær fra Nelly o.l. og i det minste ikke reklamere for det i hvert innlegg. Annonselenker gjelder absolutt som reklame og oppfordrer andre til å shoppe alle de samme billigklærne som deg. Vær litt bevisst når du liksom skal være miljøforkjemper!

    7. Hei Sophie! Du kommer til Fredrikstad i desember, men er det som et eget foredrag eller er det en del av bokturneen? har kjøpt billett💫

    8. Åhh Sophie! Du må sjekke ut serien Outlander om du ikke har sett den! Så innmari spennende og intens. Hadde seriøst kjærlighetssorg etter første sesong og hulkegråt flere ganger i løpet av serien. Anbefales på det sterkeste!

    9. Gleder meg såå til du kommer hit til Kristiansand! Jeg jobber selv på Sørlandssenteret og jeg fikk fri den dagen du kommer for boksignering! Så jeg kommer så absolutt! Har også hørt at flere kommer så jeg er sikker på at det blir bra! Ahh.. boken din blir den beste (før) julegaven ever! Jeg…er egentlig veldig sjenert og jeg pleier egentlig ikke å kommentere innlegg på nettet fordi jeg har blitt hetset i flere år og har konstant frykt for å bli dømt. Men du inspirerer meg! Så takknemlig for at du finnes. Fine unike deg! Takker fra hjertet ❤️

    10. Hei er det mulig også å få tatt bilder sammen med deg? Er utrolig glad i dæ å et drit godt forbilde❤️

    11. Prøvde veganerpizzaen på Bislett Kebab for litt siden, og synes den var veldig god! Og jeg er ikke vegetarianer en gang, bare prøvde den fordi de har halv pris på all vegetarmat hver tirsdag 🙏🏼 Stor pizza for 70kr, sykt billig!

    12. Hei! Var det ikke du som var så fornøyd med leppene dine etter du hadde fjernet restylane? Du skrev jo flere innlegg om det, har snakket om det i intervjuer og det har vært mange mediaoppslag om dette.. Hvorfor er du da ikke ærlig om at du har fylt på igjen? Best å være ærlig når du først har åpnet opp om at du har fjernet, eller? Ser ganske tydelig at du har fylt opp på bilder og spesielt i bilder og videoer på instastory.

    13. Du har fått en tydelig kant over overleppen. Det ser ut som bart! Hva var vitsen med å skryte til VG om at du hadde tatt ut det som var i leppen (selv om du bare tok ut litt)???

    14. Anne: Herregud så hyggelig! Det blir jeg veldig glad for <3 Jeg er jo kjempenervøs hehe, men nå følte jeg meg litt bedre. Tusen takk til deg, nå ble kvelden bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg