en ny look, endelig!

Reklame | eco cult + annonselenker Nelly

Hei på dere mine fine venner! Håper dere har en fin dag. Min er egentlig ganske bra, litt hektisk og ting går ikke helt opp, men det jobber jeg med å finne en løsning på.  Og så har jeg så jævlig mensensmerter, men det liker jeg på en måte litt også? Haha, som om det er digg å ha vondt når man vet det ikke er farlig og forbereder meg på smertene det en dag blir med fødsel osv. Men uansett! I dag ble jeg endelig ferdig med å planlegge bokturneen, så planen legges ut straks. Det ville liksom ikke gå helt opp først, for jeg har lyst til å besøke mange steder og ikke minst SMÅ byer, for jeg vet hvor mye det kan bety for folk (jeg hadde digget om det skjedde litt mer da jeg bodde i Harstad). Etter mye frem og tilbake har vi landet på en plan som jeg er fornøyd med. Så, husk å kjøp Elsk Meg eller Forbilde før den tid, så ses vi! Eller kjøp dem på plass 💞 

Og forresten! Ser dere hvor fint håret mitt har blitt? Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre pastell-lilla, men det får vente til sommeren og i mellomtiden er jeg blond. Isblond! Den fineste fargen jeg vet om – og ikke minst, den vanskeligste fargen å få i mitt hår som alltid blir gult. Men ikke nå!  Jeg føler meg dritfin og mer som meg selv, og nå får jeg bare lære en gang for alle at jeg uten tvil liker best å være lys. Jeg lærer jo aldri og tenker alltid at jeg vil ha noe nytt, men det er sånn her jeg trives best uten tvil. 

Jeg hadde planlagt å dra på trening men rakk ikke, derav antrekket. Men når tightsen er i behagelig stoff (og hettegenseren) er det helt chill å gå rundt med en hel dag. 

Hettegenser: HER

Tights: HER

Sko: HER

 

Jeg går til fantastiske Eco Cult , en grønn salong som er ekspert på farger og extensions. Frisøren jeg har gått til for denne looken er Madelen på farge, og hun er lærling så da blir det mye billigere. Liker henne så godt, hun er skikkelig søt og avslappet. Victoria har satt på hår og hun er også best i faget, merket er Great Lengths extensions som blant annet Selena Gomez bruker. Jeg har keratinfester og har brukt det i ett år nå, jeg turte det liksom aldri før men på mitt hår sliter det mindre enn tape, for eksempel. Og da kan jeg også ha håret mitt oppsatt uten å bekymre meg for at festene synes.. Det er viktig! Jeg har 175 fester nå, som er det meste jeg har hatt noen sinne. Tykt og fint! Og fab. 

Jeg vet de har det travelt opp mot jul, for da vil jo alle fikse håret før julebord og andre feiringer. Men jeg anbefaler skikkelig å booke time! De har for eksempel en stylebar der du kan komme innom å få ordnet håret i ekte glamorøs stil før julebordet eller feiring, du kan komme innom å få en fin flette, eller gjøre en større makeover slik som meg. Elsker den salongen 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg