forfengelig eller ikke?

Reklame | annonselenker Nelly

Digg søndag! Hard styrketrening, sminke hos Dajana og et event med TV2 sumo på formiddagen. Og i går var vi hos noen fine venner på middag og jeg fikk – for første gang på lenge – lyst på barn. Det er ikke så ofte man møter 1-åringer som er snille og søte men hun lille fra i går hadde full pakke. Og, så er det jo fint å se Kasper med små barn da, haha..  Nok om det, før jeg røper for mye! Jeg har vært våken i tolv timer allerede og kjenner det begynner å snurre i hodet og jeg får liksom ingenting klokt ut av meg. Jeg skal snart vaske bort den nydelige sminken Dajana har lagt og dra på meg soveklærne, og vente spent på maten jeg har bestilt fra Grills Ville. Den beste vegetarburgeren i byen om dagen. Elsker at alternativene har blitt så mange og at flere åpner øynene for et grønnere kosthold, det er viktig! For egen helse men også for planeten, seff. 

Jakke: HER
Genser: Cubus
Bukse: HER. Første gang jeg eier en bukse fra Gina Tricot. Elsker den! De er på 37% rabatt. 
Sko: HER – de er på 50% rabatt, og i tillegg behagelige. 

 

Dajana er så flink. Det er mange som har spurt hvorfor jeg ikke merker postene hvor jeg omtaler henne som reklame, men det er av åpenbare grunner: jeg betaler, ergo det er ikke reklame. Hun fortjener at jeg tipser videre da, selv om jeg gjerne kan la være. Jeg vet forresten at jeg er litt “for brun” om dagen, men jeg elsker det. Jeg føler meg så mye bedre når jeg har farge på kroppen og det er sjeldent jeg presser den til det ytterste, slik som nå. Nå gleder jeg meg bare til jeg skal fikse på håret på torsdag! Da må det bli mer glam, mindre nøytralt, jeg vil ha noe som skiller seg ut fra mengden. Jeg er så lei av å føle at jeg må.. passe inn. Jeg vet jo hva jeg liker, sånn egentlig. Hvordan stil jeg ønsker å ha. Men ett eller annet sted på veien turte jeg ikke, men jeg begynner sakte, men sikkert å komme tilbake dit. Jeg er ikke spesielt forfengelig, men jeg har en stil jeg trives i. Vennene mine, naboene mine osv ser meg oftest uten sminke. Det viktigste for meg med utseendet i korrekt rekkefølge er: hud, hår og tenner. Tennene ble viktig for meg etter reguleringen og operasjonen. Nå er jeg takknemlig for at jeg ikke kronisk har mat mellom dem og for at jeg kan bruke tanntråd. Reggis-people will know. 

Forresten, fine June har lest boken min, og blogget om det. Jeg ville dele innlegget med dere, HER. Jeg setter sånn pris på alle som ønsker å omtale “elsk meg”! Tusen takk. 🙂

17 kommentarer
    1. Er så utrolig viktig å lytte til seg selv. Du sier du har lyst å ha di stil, det du liker. Det skal du gjøre, ikke bry deg eller tenk hva alle andre sier og mener. Til syvende og sist gjør vi ting for oss selv og ikke andre hva gjelder utseende. Synes du er tøff. Ikke vær redd for å gå den veien du vil ikke hva alle andre vil

    2. Koselig innlegg synes jeg du er en skikkelig going av en kuling synes jeg håper du får sove godt i natt svevende magisk bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️✌🐱🐩

    3. Anonym: Det er Dajana som har sminket meg, og hun pleier å mikse litt ulike. Du kan spørre henne på innboks på instagram! Men, hun pleier å bruke mac lipliner i alle fall.

    4. Fineste Sophie 🙂 Under skal vi danse har vi fått se deg uten sminke! Hvorfor ikke bare være deg selv? Det er da du er vakrest, skjønner du det? Og tro meg, du er evig nok vakker 🙂 God klem

    5. lise: Tusen takk skal du ha – men jeg er jo meg selv, også med mye sminke. Jeg ELSKER å bruke sminke men har ingen problemer med å gå uten 🙂 Å være seg selv har ingenting med sminke / ikke sminke å gjøre. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg