ikke kødd med meg altså

Reklame | annonselenke Nelly

Jeg meldte meg inn på treningsstudio i dag, Fresh Fitness. Nå har jeg medlemskap der, på et yoga-studio (joy), på Sometimes Pole Studio, jeg har personlig trener og jeg har medlemskap på Barrys Bootcamp. Om jeg ikke klarer å fortsette med trening nå så skal dere få lov til å kjefte skikkelig 😉 Det høres kanskje litt overdrevent ut å være medlem så mange steder, men da får jeg variasjon i treningen og holder ut lengre.  Kanskje jeg skal teste kickboksing..? Visste dere at jeg har blått belte i Taekwondo? Ikke kødd med meg, altså. 👊 

Jeg kom nettopp hjem fra treningsstudio og kjenner på en følelse av stress. Dere vet, høy puls og kaos i hodet. Vanligvis håndterer jeg stress ganske bra, jeg blir som en figur i et TV-spill som kan hoppe over hinderne, dukke unna farer, jeg kan fort skru av og på mentalt fra det ene til det andre og ta mange avgjørelser og likevel være rolig. Men i dag har det ikke gått i det hele tatt. Det begynte med at jeg kom for sent til frisøren (en time forsinket) og etter det kom jeg for sent til alt. Fant ikke parkering. Det regnet. Forsinket igjen. Det er så irriterende å gå igjennom en hel dag uten å egentlig ha gjort noe som helst bra. Jeg har hatt dårlig innstilling hele dagen og da er det vanskelig å gi seg selv klapp på skulderen, jeg begynner istedenfor å kritisere meg selv unødvendig mye og det skaper mer stress. Det ble heldigvis bedre av å dra på trening, selv om den høye pulsen fortsatt er der og jeg tenker “omg, det er FOR MYE”.

Topp HER. Den koster bare 49 kr. 
Tights: Reebok. 

Jeg har i tillegg følt meg som en fraværende kjæreste de siste dagene (ok, månedene). Delvis fordi jeg har hatt så mye å tenke på og har tatt vanskelige valg, men også fordi selvbildet er langt nede nå. Da lager jeg en mur rundt meg. Jeg liker ikke den siden ved meg selv.. For den har liksom alltid vært der? Hvorfor pusher jeg unna når jeg trenger det mest? Hm.. 🙄 

Nå har jeg to valg:
1. Ta igjen jobb jeg ikke fikk gjort tidligere i dag sånn at jeg blir rolig, eller
 2. Avbryte for dagen, slå av og prøve på nytt imorgen.
.. Jeg landet på en mellomting, og setter en timer på 45 minutter og skriver alt jeg har akkurat da. Selv om jeg tar det rolig om dagen har jeg en bokturne som må planlegges, og snart er alt i boks. Fint om jeg blir ferdig med det i kveld, og jeg gleder meg skikkelig til å reise rundt. 

Det fineste med denne dagen: at jeg faktisk fikk brukt frisørtimen min selv om jeg var forsinket, og vi har avtalt å gjøre en stor makeover neste uke. Sånt gjør meg alltid glad. Jeg er så lei av denne hårfargen, jeg synes den er for.. normal. Jeg vil aller helst farge håret platina, men hvem vet – da er det fort gjort å gjøre det rosa også.

Planer I kveld: jobbe, og så kino! Det gleder jeg meg masse til. 

21 kommentarer
    1. Jeg bare lurer på om det der er den lengden du har på håret, eller om du har extentions?😊for hvis det er ditt hår så har det blitt utrolig langt og fint❤️
      Så håper jeg at du kommer deg ut av denne tunge perioden for det fortjener du virkelig❤️ Etter alt det du har opplevd gjennom årene så er det din tur å ha det bra

    2. Overdrevent å overdrevent, men som du sier å variere treningen som kan holde treningen igang skikkelig:) jeg merker på meg selv at jeg blir fryktelig lei om jeg trener det samme uke etter uke:)
      Men godt å få bruke kroppen å få utløpt av litt energi også!:)

    3. Kjære Sophie! IKKE gjør noe med hårfargen din. Jeg synes du er så fin med det håret du har nå. Så naturlig og vakker! Utrolig synd at du trakk deg fra SVD forresten. Jeg tror du kunne vunnet hele greia. Ønsker deg masse godt bedring! Ta vare på deg selv <3

    4. “Det fineste med denne dagen er at jeg faktisk fikk brukt frisørtimen “. Akkurat ja. Synes det er respektløst overfor de som virkelig sliter, at du definerer deg selv som langt nede og med angst og depresjoner. Ingenting som tyder på det i slike innlegg som dette, hvor du igjen poserer foran kamera, og fokuserer på kropp og utseende.

    5. Passer du på at godteriet du spiser ikke inneholder gelatin? Mtp. at du er veganer? Eller tar jeg helt feil? 😂

    6. Hei,
      Har (som deg) lyst til å trene ulike steder for å få nok variasjon i treningen. Besøkte en venninne fra Stockholm som viste at de hadde en app som du kan kjøpe et medlemskap i, og så trene yoga, klatring, treningssenter, osv i. Var såå oppgitt over at de ikke har hatt lignende tilbud her. Etter mye googling kom jeg meg inn på combine.no! Helt genialt (bare synd jeg må bli ferdig med 12mnd binding hos Sats!). Man kan prøve mange ulike treningsformer for en pris i mnd. Og jeg tipper de får flere ulike treningsvarianter jo mer de vokser! Lite tips til deg (og andre som også ønsker et variert treningstilbud).

    7. Rebecca: åh tusen takk for det! er det fitnesscollection du benyttet deg av i stockholm? for det bruker jeg når jeg er i studio der, og har tenkt akkurat samme greie som deg. Men ja, da er vel combine det nye for meg også! Skjønner ikke hvordan folk klarer å trene uten variasjon, jeg. Takk babe!

    8. Jeg leser bloggen din ofte, men sjeldent kommentarfeltet, og nå husket jeg hvorfor. Det er så vanskelig for meg å forstå hvorfor noen FRIVILLIG VELGER å trykke inn å lese blogginnleggene dine, for så å kommentere bare piss. At noen kan si at du ikke sliter med ting fordi du kan ta bilder og viser kropp? Folk har forskjellige triggere. Noen med angst sliter med kroppsbilde, noen klarer ikke dra på butikken, noen får angst av å snakke om angst. Det er INDIVIDUELT. Folk assa. Jeg digger deg og bloggen din, og to be real, de fleste har fått øyene for det nå. Du skulle bare vist hvor mye positive snakker om deg som foregår. peace out

    9. Synes hårfargen du hadde i “fuck all your friends” videoen er så fin! Den kler du så godt, og øyene dine blir enda mer fremhevet. Gleder meg til å se resultatet uansett ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg