datenight

Reklame | annonselenke Nelly

Takk for fine ord i det siste! Det setter jeg mer pris på enn dere aner. Jeg har hatt en av de lengste dagene noen sinne, og da er det fint å komme hjem for å lese et (nesten bare) hyggelig kommentarfelt. Jeg tar det til meg. 

I går var jeg, Kasper, dansepartneren min Benjamin og hans kjæreste Adelen ute for å spise. Det har blitt en tradisjon som vi prøver å få til hver tirsdag, selv om det realistisk sett har blitt annenhver uke så langt. Det er en stor fordel at ingen av oss spiser kjøtt, man er liksom alltid på den samme siden angående hvor og hva man vil spise. Og i går ble det burger pluss to glass vin, DET var lenge siden! Vi spiste på Kverneriet som har et stort utvalg av både vanlige, men også vegetariske / veganske burgere, og det smakte skikkelig godt. Hele menyen kan faktisk lages vegetarisk, jeg elsker at det blir bedre utvalg for oss, for slik har det ikke alltid vært. 


Genser: HER (den er på 20% rabatt). 
Capsen er gammel.

En fin kveld! På snakk om fint, vi har bestemt oss for å dra til Manshausen Island alle sammen, den første helgen i desember. Det blir så deilig! Herregud så fint å ha fått ikke bare en, men to gode venner denne høsten, takket være Skal Vi Danse. Er så glad for at jeg takket ja til å være med, og at jeg fikk akkurat min dansepartner. Kommer til å få kjærlighetssorg når det er over, haha. 

Blomster har jeg også fått, i gave fra her&nå. Jeg og pappa er på forsiden der. 

I dag har jeg vært hos frisøren, hatt to timers intervju og en times photoshoot med VG, og så trening i seks timer. Jeg merker at kroppen er sliten, men vi begynner å nærme oss finale og det er ingenting jeg heller vil enn å nå så langt som mulig, så jeg kjemper på. Denne uken har vi jo tango og jive (to danser igjen), og jeg elsker tango men jive er verre, selv om jeg har hatt det før. Onsdagsnervene har som vanlig meldt sin ankomst, haha.. Hater at jeg seriøst aldri blir kvitt sceneskrekken. 

Hva gjør du når du trenger å koble skikkelig av? Jeg spiser noe veldig enkelt, som for eksempel spaggeti, og så ser jeg på Real Housewives Of New York. Så, det blir min kveld. 

19 kommentarer
    1. Har du sett RuPauls Dragrace? Det er fantastisk! Ligger på Netflix 🙂 litt top model-ish, men for dragqueens, kjempe artig!

    2. Når jeg skal koble av ser jeg på tv2sumo (bloggerne, Greys anatomy, Kardashians) eller på Netflix (orange is the new black eller en film) sitter en time i badstu hjemme, tar et par glass vin, pusler puslespill eller bestiller en massasje en plass. Kino er også fint. Synes foresten du er fantastisk flink å danse!! Lykke til videre.

    3. Bedre og annonsere at bloggen blir stående urørt til Skal vi danse er ferdig, for sånn du holder på nå er lite vits. Fokuser på dansen, og kom tilbake når du er ferdig. Ikke la leserne dine vente på deg når du blogger så sporadisk

    4. Ansiktet ditt ser veldig maskulint ut med den «nye» haka. Altfor stort implantat/for mye fillers. Den naturlige haka di var jo mye mer feminin og kledelig

    5. Til kommentar over her. Har ingen problemer med at det er innlegg av og til, gøy å få litt oppdatering. Selvom du syns det ikke er vits, synest andre det er greit. Gøy at SE har andre ting som opptar tiden sin, som hun gjør like god jobb i som å skrive.
      Klager for en minste ting, folk as

    6. Koselig å kult innlegg å du er favoritt min skikkelig kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en riktig god sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    7. Gleder meg sånn til å se deg danse igjen, du har den sykeste utviklingen av alle og du imponerer altså hver gang!! Håper du klarer å slappe av litt og nyter svd mens det varer, jeg tror du kommer til å nå langt (og det har du jo allerede gjort, faktisk). Stå på! Digger deg:)

    8. Da ser jeg serie el film. Har du sett “Hachi: a dogs tale “?? Hvis du vil tømme deg for tårer så er det filmen for det 😊

    9. Jeg ville bare at du skulle vite at det virker som at du har blitt myemye mer komfortabel på scenen de siste programmene. Vi ser utstrålingen og personligheten din mye mer og det er bare så positivt! Ser at du utvikler deg så mye, både i dansen men personlig og. Heier på deg og gleder meg til å følge med videre❤️

    10. Mye rart som skrives her-og hva er egentlig vitsen-0m du vil forandre på utseende så gjør hva du vil-det har ikke noen relasjon til hvem du er-men selvfølgelig er du mer enn god nok som du er, gleder meg til dansen lørdag🙃

    11. Veldig trist å ikke se deg på dansegulvet ikveld, men jeg har stor respekt for din avgjørelse!
      Det har vært så moro å se utviklingen din, håper du aldri vil slutte å danse!!!!
      Danse i seg selv kan være redningen for veldig mange, det har jeg sett mange ganger.
      Hvem blir ikke glad av å danse??
      Og du har jo blitt så flink på utrolig kort tid. 😊
      Syntes virkelig at akkurat nå har du all grunn til å være fornøyd med deg selv, alt sammen, 100%.
      Fra topp til tå.
      Ønsker deg alt godt fremover!
      Hilsen Nina

    12. Du var favoritten min i Skal vi Danse 😊
      Det blir ikke det samme uten deg, men heier på deg uansett ❤❤ Du er helt rå ❤❤

    13. Så glad for at dere har fått nye vennskap som et resultat av SVD. Kjempesynd at du ikke klarte å være med videre, men helsa først!! Ønsker deg så utrolig mye lykke til videre Sophie Elise, du har fått en ny leser i meg. Og selv om jeg er en god del eldre enn deg er jeg mektig imponert over alt du har fått til!
      Stå på, stol på deg selv og gled deg til alt du skal oppleve videre i livet!
      Jeg heier på deg!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg