hjemmebruk: en tannbleking som funker + før & etter!

Reklame | premium white

Jeg må bare dele noe med dere som jeg seriøst har snakket med alle jeg kjenner om. Og spesielt Kasper som må holde ut med meg. Det har seg sånn at jeg har blitt så redd for å ikke få sove om natten, at jeg har fått visse “mønster” jeg ikke kan bryte for da innbiller jeg meg at søvnen er ødelagt. Alt må være perfekt om jeg skal kunne sove – perfekt temperatur, mørkt på rommet, jeg må ligge på rett side av sengen, Kasper må ligge på en måte jeg synes er grei å forholde meg til, OG jeg må ikke være tissetrengt. Dette gjør at kroppen min er “på” hele natten, og om så jeg bare må tisse liiiiiitt våkner jeg, spretter opp fra sengen og løper på do. Hvor mange ganger skjedde dette i natt? Elleve!!!!!! Jeg blir sprø av meg selv. Ingen mennesker på denne planeten må tisse så ofte, spesielt ikke siden jeg kun sov i seks timer, og jeg begynner å lure på om jeg er dødssyk for det tenker jeg jo alltid når noe er utenom det vanlige 😂 Men helt ærlig tror jeg bare hjernen min leter etter grunner for å holde meg våken.. I dag har jeg derfor vært helt zombie og trengte litt me-time på kvelden. Som dere vet innebærer det følgende for meg: lese en bok, være stille, og gjøre ett eller annet for å pleie utseendet. Om så det er hårkur, ansiktsmaske eller tannbleking, det spiller ingen rolle.

Nå som vi er inne i den mest intense treningsperioden har spesielt tennene mine blitt påvirket.. Huden har klart seg sjokkerende bra (bank i bordet!) men jeg drikker tre kopper kaffe de fleste dager, og om jeg ikke hadde brukt bleking nå hadde de ikke vært særlig freshe. Hvordan vet jeg dette? Fordi jeg har mistet skinnen som skal være på nedre tannrad, og derfor kun har fått bleket tennene oppe. Her kan dere se forskjell:

Et uredigert bilde, jeg har ikke engang skrudd på kontraster slik at jeg skal kunne vise dere hvordan det ser ut IRL. Jeg har gjort tre runder med Premium White på raden oppe 💕 Det krever jo noen runder for at man skal se det skikkelig, og jeg vet ikke om jeg er blind på det selv, men jeg ser god forskjell! Nede er mer misfarget. Må påpeke at tennene mine absolutt var hvite fra før av, jeg har brukt ulike blekinger over flere år. Dette gjelder også tennene nede. 

Well.. Hva skal man si. Bra Premium White faktisk har effekt! Og så er det jo grenser på hvor mange kopper sort kaffe man burde drikke i uken, hehe. Herregud så glad jeg er for dette produktet spesielt nå som jeg danser på tv hver uke! Så om noen skulle tenke at jeg photoshopper tennene mine, så kan de jo bare se meg på TV. Jeg synes smilet mitt er veldig fint og hvitt. 

Jeg har skrevet tidligere om hvordan du bruker Premium White, og det innlegget finner du HER. 🍋​​ Der har jeg gått litt mer frem steg for steg, og jeg trenger ikke gjenta det i dag, men det ser i alle fall slik ut:

Denne pakken har jeg hatt siden august, og jeg har enda litt mer tannbleking igjen (og jeg har kjørt flere runder). Jeg har akkurat brukt opp sprayen som følger med også. Og så har jeg mistet den som hører til tennene nede, haha. Godt brukt, med andre ord! 

Første gang jeg skulle teste tenkte jeg bare “dette er jeg alt for dum til å forstå”, det ser jo litt komplisert ut, men ved hjelp av step by step bruksanvisning som følger med i pakken gikk det lett som bare det. Skinnene bruker du igjen og igjen, og de er formet etter akkurat dine tenner (du former dem selv ved førstegangs bruk). Blekingen smaker også greit, typisk tannkrem. Jeg hater smaken av tannbleking egentlig!

Det tar 25-30 minutter med hele prosessen, og du kan gjenta et par ganger i uken frem til tennene er hvite nok. Jeg vedlikeholder om jeg føler for det, eller kjører på litt ekstra om jeg vil ha et sterkere resultat. Jeg vil gjerne nevne at jeg blant annet har en knekt tann etter å ha mistet fylling, og ikke får ising i tennene av å bruke Premium White. ❣️

Sånn ser jeg ut underveis i blekeprosessen. Koser meg med en bok og selvutløser, lol. Det jeg elsker med behandlinger som denne er at man kan gjøre noe annet samtidig! Se på serier, lese en bok.. Akkurat nå er jeg i en Stephen King-periode, og boken jeg leser er av ham. 

PS! Du får 60% rabatt på Premium White, eksklusivt igjennom min blogg ved å bestille HER

Nå får vi krysse fingrene for at jeg sover godt i natt. Det var sykt godt å slappe av litt i kveld, og i tillegg få hakket hvitere tenner i samme slengen 😀

15 kommentarer
    1. Kult innlegg jeg tisser vær halvtime ande gang vært kvarter og mo natta en gang på do men så er det sånn at jeg kan går to ganger på do å jeg kunne tisse en hel halvtime da sa papsen at nå å du at en tur til LEGEN DU er fantastisk å drømmenes og en kuling synes jeg ønsker deg alt godt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. Måtte le litt når jeg leste det med tissingen. Jeg har vært sånn så lenge jeg kan huske. Går ofte på do 4-5 ganger før jeg legger meg fordi det siste jeg må gjøre før jeg sovner er alltid å tisse. Hvis jeg ikke får sove kan jeg lett gå 10-11 ganger en natt. Hvis jeg bare et det minste tissetrengt så plager det hodet mitt og jeg tenker jeg må på do. Men så er jeg sånn ellers også da, går alltid på do før jeg skal noe, om jeg bare skal spise, se på film, eller om jeg skal ut døren…
      Tror bare det er en vanesak og det ligger psykisk.. 😅

    3. Jeg lurer på, i forhold til boken din: hvorfor har du et behov for å skrive at fyren kom i ansiktet ditt? Hva er det viktig for og hva tror du familien din tenker om å lese slike detaljer? En annen ting – hva fikk du ut av å få slikt i ansiktet?

    4. Blææ, synes det er så drygt at alle bloggere reklamerer for Premium White.. Jeg har prøvd en del tannblekinger og vet ikke om jeg derfor er litt «blind» på hvor hvite tennene mine er. Men jeg synes ikke Premium white funker.. Så ble veldig skuffet!😄

    5. Tenker du noen gang selv over hvor overfladisk du fremstår? Er det dette du vil bruke din påvirkningskraft til? Er det dette du anser som viktig å kommunisere til unge blogglesere? Skjønner at dette er levebrødet ditt, men synes dette blir ironisk når du ytrer til media at du ønsker å bruke bloggen din og stemmen din til «noe viktig». Anser du kosmetisk kirurgi og tannbleking som «noe viktig»? Er forøvrig også spent på om vi vil se noen kommentar fra deg angående all kritikken du har fått for reportasjen i God Kveld Norge.

    6. Kan du svare på det jeg spør deg om?
      Jeg lurer på, i forhold til boken din: hvorfor har du et behov for å skrive at fyren kom i ansiktet ditt? Hva er det viktig for og hva tror du familien din tenker om å lese slike detaljer? En annen ting – hva fikk du ut av å få slikt i ansiktet?

    7. Blir rystet av disse mange frekke kommentarene folkens.og hva er hensikten ? Misunnelse 🤔 synes det blir så dumt når det nesten blir nettmobbing.da er det bedre å holde kjeft og heller skrive noe positivt..
      jeg må ta av meg hatten for Sophie Elise,tenk så mye tid hun bruker på bloggen sin for oss..)

    8. Hei Sophie! Jeg har fulgt deg og bloggen lenge, du er kjempe flink! 😀
      Jeg lurer på hvor den genseren er fra? Kan jeg få link?😊 den grønne, svarte hvite, du hadde den på deg på god kveld Norge.
      Klem! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg