grunnen til mitt fravær

Plutselig var det noen dager siden jeg hadde skrevet på bloggen. Jeg har hatt lyst og mye på hjertet, men macen min takket for seg og jeg har rett og slett ikke hatt tid til å fikse opp i det. Typisk at teknikken skal svikte når det gjelder som mest.. Nå er alt ordnet og jeg er motivert for å være tilbake etter en liten “ferie” – selv om jeg har prioritert trening og egentlig ikke hatt ferie i det hele tatt. 🙂 Tusen takk for fine kommentarer på sist innlegg, forresten. Noen er ikke like hyggelige så klart, og det gjør ekstra vondt på dager og i perioder som er mørke. Bare fordi jeg har vært på TV og danset betyr ikke det at livet går på skinner hele tiden, men jeg skjerper meg og gjør det jeg skal når det gjelder. De siste dagene har vært litt tunge, humøret har svingt masse og jeg har slitt med søvn. Men nå begynner jeg å komme meg ut av det heldigvis..

SE DANSEN VÅR HER! 😀 😀

Nå er det noen dager siden søndag, men jeg klarer ikke å la være å takke dere nok en gang! Jeg er kjempefornøyd med vår argentinske tango og egentlig litt sjokkert over hvor bra det gikk – jeg følte aldri at jeg fikk til på trening, og det gikk heller ikke særlig bra på generaprøven (blant annet var jeg så stressa at jeg klarte å sende både meg og Benjamin ut av balanse). Men det gikk veien på sending, og vi endte opp på andreplass for kvelden og kom oss videre! Elsket å danse tango, det er nok favoritten min så langt.. Men Jeg er lei meg for at Aleksander røyk ut, vi har hatt det så morsomt sammen 🙁 Dere som så sendingen fikk vel med dere hvor mye jeg gråt, haha. 

Er så glad for alle de fine vennene mine som støtter og heier! Her med Kristine Ullebø som tok turen på lørdag.

Og Joakim, som er gæren stagemom, hehe. 

Jeg tar vare på hver eneste dag og kjører hardt på trening, og ikke minst hardere for hver uke! Jeg har fått velge sang og dans denne gangen, så da ble valget.. Bollywood. Først var jeg sånn “skal jeg ta noe jeg er god på fra før av?” men det er jo seriøst INGENTING, haha. Ikke noe som er verdt å vise på en scene i alle fall. Så da tok jeg bare det vanskeligste jeg kom på, som er laaangt unna alt vi har drevet med tidligere. Og det blir dritbra tror jeg! Nå er jeg skikkelig inne i bobla, så dere får ha meg unnskyldt. Jeg skal avslutte innlegget her, og så dra på et event som Dajana holder. 🙂 

Kom gjerne med ønsker til innlegg osv, for det trenger jeg nå som hodet er så isolert i dansen! Nå er det bare 6 uker igjen, og jeg skal gi alt for å nå så langt jeg kan. 

16 kommentarer
    1. Ble så stolt av deg på lørdag. Høres kanskje merkelig ut når jeg ikke kjenner deg. Men wow for en forskjell og stigningskurve du har hatt de siste ukene! Tango kler deg. Stå på, heier på deg

    2. Ble helt oppslukt av den nye boka de, akkurat som den første du skrev, at jeg leste den ferdig på 123 😅 Den var skikkelig bra skrevet. Kjente jeg ble så lei meg da du prioritere Han istedenfor pappaen din, men kjærlighet gjør blind 😢 Følte meg som en flue på veggen, det var så moro selvom det var så sårt ❤️ Kjente jeg ble glad for at jeg har vært i et forhold i 7 år (og mer skal det bli) med noen som liker meg 100% for den jeg er når jeg leste boken

    3. Skikkelig kult at du har blitt så kjempeflink til å DANSE å kjempe fine bilder du er svevende å en kuling og lun har kjempe boka din synes den er skikkelig bra ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    4. Vi heie så på dæ…suuperflink e du..vær dæ sjøl..det e det du e bæst på. Klæm fra sykehjemsfrua.blogg.no

    5. Ikke bry deg om de frekke kommentarene, ta bare til deg de positive for de fortjener du. Stemmer alltid på deg❤️

    6. Var sykt bekymra for at det hadde skjedd deg noe/blitt så dårlig. Veldig glad for å høre at det ikke var helt som fryktet! Stå på, fine Sophie Elise! Du er en fantastisk, utrolig sterk og kan komme deg gjennom hva det enn måtte være. Det er jeg sikker på. Klem

    7. Syns koreografien og utførelsen var nydelig på lørdag🙌🏼 Gleder meg veldig til bollywood, da jeg kan tenke meg at du nok er den eneste som har valgt det. Blir gøy!
      Hadde vært litt gøy å lese om planene dine etter skal vi danse (om det er noe du kan dele), evt info om du skal ha bokturne 🤓

    8. Cristina: Tusen takk skal du ha! Ja, vi er de eneste som har valgt det, så det blir veldig gøy. <3

      Jeg skal dele info om bokturne så snart jeg har dem, woho! Venter på planen fra forlaget nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg