me today

Reklame | annonselenker Nelly

Jakke: HER
Genser: HER
Kjole: HER
Sko: Nly Shoes 

Jeg har fått så mange spørsmål om denne kåpen at dere aner ikke! Den koster ikke så veldig mye men jeg synes den ser ganske dyr ut? OBS om du har tenkt til å bestille: den er ikke særlig varm og funker nok best på høsten, sen vår og til fest. Ville ikke invester i den som vinterjakke akkurat.. Men nå i oktober funker den fint i hovedstaden. 🤗 

Dette er nok den siste måneden hvor man kan kle seg så fint, snart er det frem med vinterjakke (som jeg alltid er for sent ute med å kjøpe)! Selv om jeg bare skal på trening, og i et intervju etter det, prøver jeg å pynte meg så ofte jeg orker. Da presterer jeg bedre om dagen, faktisk. Som Dajana så fint sa, “jeg svarer aldri på mail før jeg har sminket meg”, haha. Men jeg tror faktisk det ligger noe i det. Jeg kan ikke sitte i pysjamas å jobbe, og likevel få mye gjort. Har noen av dere det på samme måte, eventuelt andre ting dere bare “må” ha gjort før dagen kan starte? Jeg forstår meg ikke på folk som ikke fungerer uten kaffe f.eks, men vet jo det er mange av dem. 

Håper dere får en fin dag – jeg er enda helt i skyene etter alle fine tilbakemeldinger ❤️ 

15 kommentarer
    1. Jeg forstår så godt hva du mener, jeg får også utrolig lite jobb gjort i pysjen! Ritualet er rolig musikk, en kopp te, litt frokost også GO! Hvert fall i en eller annen form hver morgen. Super imponert over hvordan du sjonglerer alt som foregår i livet ditt nå, jeg må bare spørre: Gjør du forsatt alt selv? Som å redigere bilder til bloggen? Timeplanen din må jo være imponerende og fascinerende!

    2. Jeg fungerer ikke helt optimalt før jeg har pusset tennene 😂 Da jeg studerte og jobbet hjemme med oppgaver var jeg nødt til å kle på meg og sminke meg før jeg følte at jeg fikk til noe konstruktivt arbeid. Så, jeg kjenner meg igjen 😂

    3. Fikk gåsehud og tårer i øynene av dansen din på lørdag! For en sterk dans og et viktig budskap som du formidlet formidabelt med Survivor sangen! Love love love ❤️ Heier på deg!

    4. Samme her, føler jeg må kle på meg noen finer bukser og en enkel topp, sminke meg pent og fikse håret før jeg i det hele tatt gidder å ta pcen med opp fra senga og sette meg ved et bord å få gjort noe! Det får bare være, motivasjon til å komme seg opp da 🙂

    5. Kule videor synes jeg å knallbra DANSE du danset på LØRDAG i SKAL VI DANSE skal stemme på deg du er så tøff dame synes jeg du fikser det meste ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🦋✌♥️

    6. Kjære Sofie Elise.
      Jeg har aldri vært en av de som har lest blogger, mest fordi jeg studerer noe superkjipt og har ikke tid til den slags luksus. Jeg har forstått at du engasjerer og provoserer (?), men fordi jeg lever i min egen boble har jeg ikke hatt noen formening om deg.
      Den siste tiden har jeg hørt på podcasten til Ida Fladen, og dermed også ditt bidrag. I den forbindelse vil jeg gi deg litt ros. Jeg synes du er utrolig modig som forteller om dine tidligere forhold, og tilfeller hvor menn ikke har behandlet deg slik du tydeligvis har fortjent. Alle jenter kan kjenne seg igjen i det du sier, men ikke alle tør å sette stoltheten til side på den måten. Tatt i betraktning at du er såpass ung, synes jeg at du viser en utrolig evne til selvrefleksjon. Jeg forstår nå hvorfor du anses for å være et forbilde.
      Fortsett med det du gjør. Jeg heier masse på deg!

    7. Hvis du har lyst så kan du godt designe en vinter kåpe som jeg kan sy 🙂 hilsen en som har en syerske utdanning.

    8. Ååh, et innlegg som ikke handla om skal vi danse og med kjempefine, inspirerende høstbilder av deg! 😍 jeg fungerer ikke før jeg har dusjet og samtidig brukt ansiktsrens! Fryktelig usunt for håret jeg vet.. men klarer liksom ikke å få noe gjort når jeg føler et fettlag ligger på huden i ansiktet og i hodebunnen 🤭🤢

    9. Grein med deg på lørdag! Fy faen du er helt rå. Og liker at du sier noe om tykkelsen på jakker, kan være vanskelig å vite når man bestiller på nett.

    10. Så gøy å følge deg på Skal vi Danse!! Stå på, håper du kommer langt i konkurransen 🙂 Du hadde fortjent det! Man ser at du har godt av det, du stråler virkelig for tiden! Du og Benjamin virker som et superteam som virkelig har lyst til dette! Masse lykke til på lørdag, gi jernet så blir det like bra denne gang!! Stor klem.

    11. du har så sykt fine hairextensions, er ganske lik i hårfargen som du nå og trenger extensionstips!! er det tape?clipon?hvaa VIKTIG haha u know this

    12. Hei!! jeg er nybegynner når det kommer til blogging og lurte derfor på: hvordan får du linker til feks antrekk osv under ordet “HER”??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg