KLARE!

Og så var plutselig siste treningen gjennomført. Denne uken har vært sinnsykt krevende fordi jeg har pushet meg selv, hver eneste dag, til det ytterste. Det har forhåpentligvis gitt resultater, og jeg håper sånn det kommer til å skinne igjennom i morgen! 🖤 På sending pleier jeg å være så nervøs at kroppen rister, og slik har det nå vært igjennom hele uken. Utrolig sterke nerver. Men i dag landet jeg litt i følelsen av at det faktisk blir bra, jeg har gjort mitt aller aller beste, og viktigst av alt – jeg har blitt bedre. Jeg vil virkelig ikke i duell i morgen, eller enda verre, ryke ut. Neste uke har vi argentinsk tango (og jeg får danse til min favoritt Selena Gomez), det har jeg virkelig sett frem mot så jeg skal faen meg gi ALT i morgen slik at jeg får oppleve det. Uansett hvor nervøs jeg er!! Om så jeg knekker sammen etterpå, så får jeg bare gjøre det.. Haha. Vi trenger virkelig deres stemmer i morgen, og jeg håper sånn dere er med oss! 

Tema for sendingen i morgen er forresten “minneverdig år” og jeg har valgt 2016. Noen som kan gjette hvorfor? Det var sinnsykt vanskelig å velge, men da det først gikk opp for meg var det ingenting som føltes mer riktig enn å velge 2016. 

I kveld er jeg alene hjemme fordi Kasper er på jobb. Jeg skal bruke tiden på å gjøre ting jeg vet er bra for meg – som er å senke belysningen, se på Senkveld og Skavland (min nye tradisjon) og lese litt.  Og så har jeg blitt enig med Benjamin om at jeg skal visualisere dansen vår 15 ganger, å føle på alt som skal gå bra. Det  skal jeg få til, visualisering er faktisk min (eneste) styrke på mental konsentrasjon haha. 

59 kommentarer
    1. Selvom jeg ikke kjenner deg og aldri har møtt deg, føler jeg at jeg «savner deg» litt i denne perioden! Haha.. Både på bloggen og i sosiale medier.. Så rart og uvant at du oppdaterer så lite og at vi får følge deg mindre. Men håper du nyter opplevelsen 🙂

    2. Skikkelig fine å stilig bilder synes du er kjempeflink til å DANSE skal se på SKAL VI DANSE i kveld Heier på deg ønsker deg alt godt og en riktig god helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🙂♥️

    3. Såg dansen din ikveld, og ville bare si at du er helt amazing⭐️ Du er så utrolig sterk og rå, og et sant forbilde! Jeg digger deg✨

    4. Dette var fantastisk fint og rått! Gåsehud herifra til månen! Takk for at du alltid gir alt! du fikk mine stemmer i dag <3 stå på videre <3

    5. Ble rørt til tårer av dansen din i kveld❤️❤️❤️ Du er så sterk og så flott, heier virkelig på deg❤️

    6. ÅHHHHHHH så flink du er Sophie Elise <3 eg griner og griner for en performance!!!!!!! herlighet så flink du er!!!!!! massevis klemmeting!!!!! <3 <3 <3

    7. For et blikk og for en kraft, selv om det også var sårbart! Herregud, du fikk meg til å grine av Skal vi danse (og kommentere på en blogg for første gang noen sinne).
      <3

    8. Prøvde febrilsk å holde igjen tårene. Hvem gråter vel av *skal vi danse* tenkte jeg. Snur meg til siden å ser at min mor tørker tårer til den store gullmedaljen før hun sier: Herregud, nå gråter jeg av *skal vi danse* også… Det hele ender i latter mens vi tørker sminke i kor. Takk for det du viste idag Sophie! Takk for at du har orket å stå i den kampen. Du ER et forbilde♡

    9. Måtte bare inn å kommentere etter å ha sett dansen din i stad. Det var så flott og sterkt. Jeg greide rett og slett ikke å holde tårene igjen selvom jeg prøvde.!

    10. Du leverer gang på gang!! Har aldri måttet tørke tårene av Skal vi danse men det måtte jeg i dag ❤️ Du er så vanvittig sterk, vær stolt av deg selv!

    11. Enig med de over her. Tårer og gåsehud av dansen din i kveld. Du er veldig ung, men inspirerer likevel meg på 66. Stå på. Klem.

    12. Så fantastisk du er! Har aldri kommentert på noen blogg før, selv om jeg alltid har fulgt deg og støttet deg. Men ikveld så gråt jeg! Av skal vi danse 😅❤️ for en styrke og for et budskap. Vær stolt av deg selv 💓

    13. Fy FAEN, DETTE var bra!! Gåsehud og tårer på ekte. Har aldri stemt på skal vi danse, og er ingen fast leser eller ‘lojal fan’ av deg, men ikveld får du hvertfall mine gratis stemmer. Håper du klapper deg så jævlig på skuldra ikveld, for dette var sterkt!

    14. Takk for at du tok opp ett så viktig tema i dansen din i dag. Måtte holde tilbake tårer. Virkelig sterk historie som jeg og sikkert mange andre kan kjenne seg igjen i. Heier på deg! ❤️

    15. FY FLATE! FOR en dans du leverte i kveld, kjære deg! I kveld skal du i all fall ikke være blant de tre dårligste – i kveld mener jeg du vant!

    16. Lille du med den sterke stemmen.
      Takk for at du bruker den. Ikke alltid like vellykket, men du tørr.
      Takk for den sterke dansen din i kveld ❤
      Du må aldri tie

    17. I dag Sophie Elise! Hadde aldri trodd at jeg, en 38 år gammel 3-barnsfar, skulle sitte i sofaen hjemme å grine til Skal vi danse. Men din dans var så sterk og og betydningsfull sikkert for deg, men like mye for dem som vokser opp nå i en verden med mye netthets… Hjertet mitt brant for deg i dag! Du var rå! Heier på deg!

    18. Det er sjelden jeg gråter av å se noen danse på tv, men det skjedde altså i kveld. Wow, det der var helt rått!! Håper du ser og forstår hvor sterk du er, og ikke minst, hvor vanvittig mye sterkere du er enn alle dem som slenger dritt mot deg. Du er udødelig og haterne har ikke sjans! Er så rørt og inspirert og målløs.. Vil ta opp dansen din på film slik at den kan bli overlevelsesrituale og motivasjon når hverdagen mørkner. Sophie! Du er så vanvittig kul og det mener jeg på ekte!!

    19. Å fy f****en !!! Satt med frysniger under hele dansen din i dag 😍 det du gjorde alene der først fikk øynene mine til å fylles! Så godt å se den styrken du hviste. Den derre gi litt faan til mobbere. Nei dette var HELT fantastisk å se på ! Flink er du 🙂

    20. JEG GRÅT AV DANSEN DIN IDAG!!! Helt utrolig sterkt og rørende!!!! Hoppet av glede for poengene dine og heier så inderlig på deg, Sophie❤️ Har fulgt deg i mange mange år, og føler faktisk at jeg er glad i deg, selv om jeg aldri har møtt deg. Nyt mestringsfølelsen og hva du har prestert ikveld. <3 gode klemmer

    21. Og du…? For å øve deg på fra 6 til 5, eller 5 til 6, bare begynn rett på, så raskt du kan på det ene nummeret – og tenk på det jeg – repeter og beveg deg mellom hver gang du teller. Prøv å få inn noen bevegelser imellom 6 og 5 som er timet.

    22. For en FANTASTISK opptreden du hadde i dag!!😍 vi satt en familie på fire her med stolte tårer i øynene av deg, og dansen som virkelig gjenspeilet personligheten din! Imponerende og rørende!! Du er virkelig en stå på jente, og et godt forbilde for mange. Hilsen jente 28 fra bergen😊

    23. Så nettopp dansen din og tårene bare renner. Du er så sterk! Fy søren du er en fighter, og FOR EN DANS! Heier på deg, ikke bare i skal vi danse, men i alt du gjør❤️

    24. Herregud, her satt flere i familien og gråt. Sjelden jeg blir så rørt av TV, men fy faen så langt du har kommet! Blir stolt, du er råtøff❤ Fortsett sånn, satt med gåsehud og klump i halsen hele tiden, hadde bare lyst til å hoppe inn i skjermen og gi deg en klem. Du har all grunn til å være stolt av dansen din i kveld!!

    25. Du var rå i kveld, jeg fikk gåsehud og tårene bare rant, det du viste i kveld, er noe av det beste jeg har sett på Skal vi danse, du fortjener så enormt å komme helt til finale, uten tvil, og etter i kveld vil jeg også gi deg en god klem, selv om jeg ikke kjenner deg, du fortjener alle klemmene du kan få nå, du er fantastisk <3

    26. Lille, store Sophie Elise! Aldri har vel stemmen din ropt høyere enn gjennom dansen din på parketten i kveld!
      Jeg, en 35 år gammel 2barnsmor, har fulgt deg siden du var ei lita jente. Nå Sophie, nå er du voksen. Stor, stolt og viktig.
      Ungdommene våre trenger deg, og flere som deg! Takk for at du er du, og for at du orker å formidle alt det du er. For det kan faen ikke være lett <3
      STOR klem

    27. Kjære Sophie.
      Jeg holder meg som regel unna diskusjoner på Internett, og kommenterer som regel ikke på blogger. Men i dag klarte jeg ikke holde meg. Det at noen mennesker kan spy opp så mye hat og misunnelse gjør meg vondt langt inn i hjerterota. Jeg kan ikke si at jeg alltid har vært enig med deg, for det stemmer nok ikke. Men jeg har alltid hatt en enorm respekt for deg. Du er så ekte, genuin og du er deg selv. Du er så enormt sterk og står opp for deg selv, for dyr og for andre. Du utviser så utrolig mange gode verdier. Og hvem er da disse menneskene som sier at du ikke er et godt forbilde på grunn av at du hadde tatt silikon eller operert rumpa? Du har da aldri anbefalt dette videre på bloggen. Jeg er verken veldig for eller mot det å legge seg under kniven, for jeg tenker ikke det er noe man trenger å ha noen mening om, med mindre det gjelder deg selv. Det er en privat ting, og jeg mener det er opp til den enkelte.
      Uansett, poenget mitt var at jeg blir lei meg når jeg ser noen av disse kommentarene folk kommer med når det er snakk om deg. Vi to er jevngamle, og både meg og mine venninner hadde deg som forbilde da vi var yngre og usikre. Men det vi fikk ut av deg og din blogg var ikke kroppspress av de litt dristige bildene som kanskje kom i ny og ne. Vi fikk heller ikke et press på oss om å måtte fikse på utseendet vårt, til tross for at du hadde gjort det.
      Nei, du ga så utrolig mye mer. Du viste hvor viktig det var med åpenhet og ærlighet. Du hjalp meg å åpne meg opp og tørre å fortelle til de rundt meg da jeg ble deprimert. Du viste at det er viktig å bry seg om dyr, om jorda, og om menneskene som bor her. Du har utvist så mange fine verdier, som iallfall jeg har tatt med meg videre. Og det synes jeg du skal være stolt av! For meg har du faktisk gjort det enda litt enklere å være ung. Så jeg vet ikke hvem disse menneskene, som oftest er en generasjon over deg, i kommentarfeltene er. For hva vet vel de om hvordan det er å ha deg som forbilde?
      Heia Sophie❤️

    28. jeg har aldri vært så stolt over noen jeg ikke kjenner før. Jeg har fulgt deg siden du startet å blogge. Jeg var 15 år da jeg fant bloggen din første gang, og forelska meg i innlegga dine siden, fordi jeg kjenner meg så igjen. Jeg har lest hver eneste innlegg siden den gang!!! hvordan du gir av deg selv på skal vi danse med både dansen, og historiene dine er virkelig fantastisk. stå på Sophie <3

    29. Det var så sterkt å se deg danse i går kveld. Fikk gåsehud og tårer i øynene, det gjorde virkelig inntrykk på meg. Takk for at du er deg og for at du bruker din stemme slik du gjør. Det står det respekt av. Jeg tror mange finner styrke i deg fordi du tør å snakke om det som er vanskelig. Mange klemmer fra meg❤️

    30. Takk for at du danser for oss! Jeg grein fra første sekund av dansen i går, det var en ut av deg sjæl opplevelse. Du er fantastisk! <3

    31. Tårene bare rant og rant. Du viser en helt utrolig styrke. Jeg tror ikke det har vært lett å være Sophie Elise. Du har hatt så mye å bevise, en ungdomstid som blogger som har hengt over deg som styggen på ryggen. Du har brukt flere år på å få folk til å se en annen deg enn den du en gang var. Men det har du klart. Du har løsrevet deg fra barbiedop-tiden og blitt en sterk og tøff dame.

    32. Wow. Altså, jeg er så glad for at jeg har sumo nå! Jeg har sett dansen din om og om igjen, og får gåsehud HVER gang og tårene popper ut. Veldig rar følelse og så deilig! Jeg blir så fascinert av deg 🙏🏼 De uttrykkene dine, smilet ditt. Nei vettu hva. Du blomstrer! STÅ PÅ, heier på deg <3.

    33. Trodde aldri jeg skulle gråte av å se på skal vi danse , men av dansen din i går, gråt jeg. DU ER FAEN MEG RÅ!

    34. Wow, bare wow! Det var litt av en opptreden! Jeg fikk gåsehud og måtte tørke tårer etterpå. Jeg har fulgt bloggen din hele veien, og jeg er usikker på om dommerne forsto hvor sterkt dette var. Fire tiere skulle du ha fått. Nei, dette var knallbra! Heia deg!

    35. Fyyytti! Jeg sitter med gåsehud, for en dans! Du er kanongod❤️ gåsehud og tårer i øynene, ble helt rørt! Stå på, du er god!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg