hun som inspirerer meg

Jeg har brukt kvelden hos Dajana for å filme en tutorial, selv om jeg var sliten da jeg kom inn døren hos henne men fikk umiddelbart masse energi av å være rundt henne. Hun er virkelig en gledesspreder og det motiverer meg å se hvor lidenskapelig opptatt hun er av jobben sin, hun klager virkelig aldri. Nå har hun lansert sine egne vipper også, jeg er stolt! Og jeg hadde savnet å få skikkelig glam – selv om vi blir sminket hver lørdag er det noe helt spesielt med Dajana og hvordan hun forstår ansiktet mitt. Hun får meg til å se ut akkurat slik jeg ønsker, haha.

Ellers kan jeg ikke tro at tirsdagen er over allerede! Uken går alt for fort. Jeg har kommet godt i gang med Paso Doble (håper jeg skrev det rett nå, måtte google), men dette er definitivt den mest krevende dansen så langt for min del. Ikke fordi den nødvendigvis er den vanskeligste teknisk, men jeg har så sinnsykt lyst til å gjøre det bra.. I can do this, det gjelder bare å være motiverende i sitt eget hode så kommer det ut i kroppen også. 🙂 

Håper alle har det fint! I morgen skal jeg på kino forresten, så om noen har sett noe bra i det siste, gi meg beskjed? 😍 For litt siden så jeg Heriditary og kunne faktisk sett den igjen, så der har dere et kanon-tips. Elsket den filmen.  Jeg stoler vanligvis på IMDB, men dere har gitt meg gode tips også. 

19 kommentarer
    1. Hører mange sier The Nun er bra, om man liker skrekk.. Ellers vil eg faktisk ikke anbefale Skjelvet, mye dødtid.. Men plutselig ble det jo action, og da satt eg med hjerte i halsen i 15 min før filmen var over :p Hehe..

    2. Skjelvet er ikke så verst. Mission impossible *fallout) er bra. The nun har jeg ikke sett enda, men ifølge imdb er det bare 5.7 i score. Vil tipse deg om en serie på hbo, som heter castle rock. Med Bill Skarsgård blant annet. Stephen king som har laget den.

    3. Så også hereditary enig i at det var en relativt bra film, skulle gjerne sett hva som skjedde etterpå. kan hende det kommer en oppfølger? Kult antrekk sophie. Hvis du vil, kan du komme med noen tips til å bli en god blogger? Jeg blogger om det som jeg brenner for, og det er ikke veldig viktig for meg å tjene noe på bloggen, men jeg elsker alle kommentarene, og de får jeg aldri nok av.
      Hilsen Jaevelungene

    4. Hei Sophie, ville bare gi deg ett tips angående dansingen. For meg blir det litt “rotete” når du danser, akkurat som du ikke fullfører bevegelsen, før du begynner på en annen, så alt bare går litt inn i hverandre. Vet ikke om detter er noe som du allerede jobber med, men ville bare komme med ett lite tips. Jeg heier på deg. Klem <3

    5. jævelungene: Ah tror ikke det kommer noen oppfølger dessverre!!! Eller, det er vel bare gjetting fra min side, men det virker ikke helt sånn.. Dessverre.

      Hm, for å bli en god blogger tror jeg det er viktig å ha dialog med leserne, forstå hva de ønsker og samtidig blande inn det som er viktig for deg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg