en kveld med alle mulige følelser

SE DANSEN VÅR HER! ❤️ 

Jeg er veldig fornøyd med dansen vår i går! Sett bort fra at toppen min tydeligvis var for liten og at jeg viste alt for mye pupper, noe som IKKE var meningen i det hele tatt.. Vi hadde til og med sydd bh og topp sammen slik at det ikke skulle bli for “vulgært”, og jeg var ikke klar over hvor ille det faktisk var før jeg så klippene i ettertid. Sånn kan det gå, jeg ville bare påpeke at det ikke var meningen. Men, som dere vet var vi nære på å ryke ut. Da vi sto som usikker på slutten og ventet på å få vite om vi måtte forlate konkurransen var jeg kvalm og svimmel, følte meg som tidenes verste menneske og ville bare forsvinne igjennom jorden.. Tusen takk for at vi fikk være med videre, virkelig! Det var noen som påpekte at jeg så sjokkert ut. Det ble jeg, og det tror jeg alle som er nære på å ryke blir – jeg er veldig inne i en boble og det var vanskelig for meg å forstå på ekte at den kan være over før man vet ord av det. Det betyr enormt mye for meg å være med, og jeg tar IKKE for gitt at folk skal stemme på meg. Jeg prøver å gjøre meg fortjent til det.. 

Jeg hadde trodd at en slik beskjed skulle gjøre meg helt knekt, trist og motløs, og så klart ble jeg veldig lei meg, men vet dere hva? Midt i det hele fant jeg motivasjon. Vi fikk bra score av juryen og det kan hende at folk glemte å stemme på oss siden vi i tillegg var sist, eller så var vi kanskje ikke gode nok – man skal ikke ta noe for gitt. Poenget er at jeg nå skal gi absolutt alt, hvert sekund og hvert minutt og hver muskel jeg har skal presses denne uka! Herregud så glad jeg er for at dere tok oss videre, uten deres stemmer hadde det vært vi som måtte forlate konkurransen i går. Aner ikke hva jeg skulle gjort da, jeg ville sikkert ligget inne å grått i fosterstilling resten av uka haha. Men jeg er så motivert for å bevise hva jeg kan for dere, at jeg seriøst kunne dratt rett på trening etter sending. Nå er det ON. 

Jeg håper dere vet at jeg kjemper så hardt, hver eneste dag. Uke etter uke. Jeg har en enorm skrekk for å stå på scenen og blir så selvbevisst, men jeg jobber meg fremover og sakte men sikkert tør jeg mer. 

Jeg er så takknemlig for at jeg fikk komme på trening i dag, nok en gang! Herregud det var fantastisk deilig å se Benjamin igjen og vite at vi får enda en uke sammen. Nå har det gått opp for meg at dette eventyret bare er midlertidig og kan ta slutt når som helst, og det vil jeg ikke. Jeg har enda så mye å gi, og jeg håper dere vil hjelpe oss videre fremover i konkurransen også. <3 Hva synes dere om kvelden i går, da? Ikke bare mitt nummer, men generelt? Den var jo helt vill. 

Takk til flinkeste Cato Ingebrigsten for alle bildene! Dansen vår ser du som sagt HER

77 kommentarer
    1. Så godt du fikk den wake-up callen! Herregud så høy du er på deg selv.. Tenk å bli så sjokkert over å være på bunnen, som om du trodde du var garantert en plass videre fordi du er store Sophie Elise med alle følgerne. Du er rett og slett ikke så veldig god til å danse, de fleste andre er faktisk bedre enn deg. Men godt du har det gøy iallfall, og ikke lenger tar det for gitt at du bare kan suse gjennom konkurransen fordi du er populær..

    2. Anonym: Kan være det, eller så var jeg ikke god nok, eller hvem vet. Alt som er sikkert er at jeg skal kjempe hardt for å bli bedre. Og tusen takk <3

    3. Anonym: Jeg er også takknemlig for det. Ikke fordi jeg er høy på meg selv, men fordi jeg fikk kjenne skikkelig på hvordan det måtte vært å si hadet, og det ønsker jeg ikke enda.

      Nei, jeg er ikke høy på meg selv. Og hadde jeg tenkt “jeg har følgere så jeg går videre” så hadde jeg for det første vært dum, men jeg hadde for det andre ikke orket å legge inn all den tiden som jeg gjør på trening og selv om jeg ikke er best teknisk (enda!) så har jeg jobbet enormt hardt.. Men, kommentaren din såret meg veldig. Og det håper jeg du vet. Det er ikke gøy å høre når man nettopp har kommet hjem etter 7 timer på trening, hvor man har prøvd å holde motet oppe.

    4. Sofie: Alle må være sist noen gang og for meg er det ikke noe poeng i å spekulere, vi lå uansett i fare 🙁 Hjelper ikke å klage hehe. Det eneste jeg kan gjøre er å tenke “gjort er gjort” og så gi alt i uken som kommer. <3

    5. Var ikke meningen å såre deg med kommentaren, så det beklager jeg for. Men når man er med i en konkurranse må man faktisk tåle tilbakemeldinger.. Vet at du jobber hardt med dansen, men allikevel når du ikke helt opp dessverre og det skinner igjennom på TV-skjermen. Og det virket veldig som om du hadde trodd at du kom til å gå videre og at det var helt utenkelig at du kunne være en av de tre med minst stemmer, derav virker du litt høy på deg selv.

    6. Synes det var en skikkelig stilig dans! Nå var jo denne sangen pop når eg var i tenårene, så det var artig å høre den igjen :p Hehe.. Og dere tok jo en skikkelig Britney/Madonna, snakk om å leve seg inn i rollen! Tøft! Synes du har utvikla deg bra, og håper å se deg videre flere ganger. Tenker det at dere dansa sist, og det var ganske liten tid å stemme på..

    7. Anonym: Det beklager jeg, og da har jeg dessverre gjort en helt annen figur enn jeg selv hadde trodd og håpet. Jeg prøver å vise dere hvor mye jeg setter pris på all støtte, at jeg ikke tar det for gitt, og at jeg kjemper hardt. Så klart er det sårende å høre at jeg er dårligst i en konkurranse hvor jeg legger hjertet mitt og jobber så hardt. Men, jeg ble sjokkert ja, og det tror jeg som sagt hvem som helst hadde blitt. Da skal jeg jobbe hardt og forhåpentligvis klarer jeg å imponere deg neste gang 🙂 <3

    8. Tror flere ikke stemmer på deg, men heller på noen andre, fordi de tenker at alle andre stemmer på deg slik at du kommer videre uansett… Stå på<3

    9. Kjære Sophie, du skal være kjempestolt av deg selv for den flotte jobben du har gjort uken som gikk, ser at du har jobbet knallhardt! Og det kan ikke være bare enkelt å blande inn en tredjeperson (selv om det sikkert er kjempefint!) At du til sist var en av de med færrest stemmer er ufortjent etter min mening, selv om nivået var kjempehøyt så var du oppe i toppen!
      Håper du får det negative med gårdagen på avstand og jobber frem mot neste lørdag, gleder meg til å se deg på parketten igjen! Du er fantastisk <3

    10. Du, beklager at jeg sier det, men måtte le litt igår av “puppeglippen”😄 Men drit i det. Og ja, du så sjokkert ut når du trodde dere kanskje røk ut. Men jeg forstod på utrykket ditt at du ikke ville ut av dansen riktig enda og ikke fordi “du er høy på deg selv” Du er tøff som våger å danse og jeg er ganske sikker på at du blir bedre teknisk etter hvert. Drit i dem som kommer med all negativ kritikk hele tiden. De aner ikke hvordan det er å grue seg og trene hver eneste dag, for så å prestere sitt aller beste foran dommerne og publikum. Stå på! You gi girl!👏😊

    11. Marit: Denne kommentaren gjorde meg så sykt glad. Tusen takk skal du ha – og jeg er så enig med deg, nivået er skikkelig høyt om dagen! Jeg klarte heldigvis å ” lade om” og er sinnsykt motivert for en ny uke. Stor klem til deg <3

    12. Wenche: Hah ja herregud, den ble virkelig så mye større enn jeg hadde sett for meg!! Og tusen takk for fin melding. Jeg setter skikkelig stor pris på det <3 <3

    13. Gøy dans, du gjorde det bra! Håper på en vals nå. 😉 Skjønner ikke helt de som tolker utrykket ditt da du fikk vite dere var i fare som at du var sjokkert/overrasket som i «høypåsegselv» Jeg så heller «åneijegvilikkehjem!!!» det var skikkelig jevnt i går- mange flinke er med i år! Masse lykke til og kos deg på trening denne uka!

    14. Christina: Tusen takk skal du ha!! Denne uken har jeg Paso, men håper også på at jeg får testet vals etterhvert. Det hadde vært så gøy å nå langt slik at jeg får testet litt ulike stiler, og så er det gøy å merke at man blir sterkere 😀 Klem til deg <3

    15. Jeg synes du var dritflink og hadde så sykt mye god energi gjennom hele dansen! Ble så glad av å se på deg danse i går, for man ser det på hele deg at dette er noe som er SÅ gøy for deg❤️ Ble helt sjokkert når du var en av de tre med færrest stemmer, satt virkelig med hjerte i halsen. Gleder meg til å se deg på kommende lørdag, er sikker på at du kommer til å gi absolutt alt!

    16. Hei
      Du er virkelig flink, jeg jobber i hjemmesykepleien og det var en eldre dame som ringte å spurte om jeg kunne komme å hjelpe henne med tv’n for hun skulle se deg danse 😊👏

    17. Jeg elsker å se deg på skal vi danse! Det er så tydelig at du står på og koser deg så mye i denne boblen 🙂 Jeg skulle stemme på deg i går via TV 2 sine gratisstemmer, men rakk ikke ettersom jeg måtte inn via Facebook og mye rot med innlogging. Tror du kan ha mistet mange stemmer på å være til slutt dessverre 🙁
      Om jeg kan få komme med litt konstruktiv kritikk: jeg elsker å se Sophie Elise som forrige gang – sårbar, nydelig og naturlig. I går ble det litt for mye pupp og greier for min smak, og i tillegg at Jorunn var med på det kysset virket bare litt feil. Men vil uansett se deg videre! Du har hatt en strålende utvikling allerede og jeg gleder meg til mer 🙂 du har i alle fall alltid mine stemmer! Lykke til videre, stå på! 😀

    18. Gratulerer med vel gjenomført dansing. Supermasse energi og girl power 💪🏻 Håper du klarer å se bort ifra alt det negative og heller la det gi deg en boost, at du f…n skal vise alle sammen enda en kveld. Akkurat som du gjorde i går. Optimisme kommer vi langt med, og det å snu de litt tøffe erfaringene til en motivasjon gjør at man kommer enda lenger. Lykke til denne uken med ny dans 🙂

    19. Skjønner ikke at du ofrer bloggen og alt annet for dette her. Skal vi danse er ikke interessant for alle og det er jo det eneste du snakker om for tiden, og du oppdaterer nesten aldri verken på blogg eller instagram! Ikke gøy å være fan av deg om dagen faktisk. Hadde vært bedre om du klarte å kombinere det med litt annet ihvertfall, for eksempel innlegg om noe annet eller hvertfall mer oppdateringer

    20. Syns det var veldig bra. Du blomstrer mer og mer og det er så gøy å se utviklingen din. Nå må folk stemme!!! 💛

    21. Kan godt forstå at det var skremmende å komme i fare for å ryke ut, regner med du fikk skikkelig vondt sug i magen! Uansett skal du vite at jeg har skikkelig tro på deg og jeg føler på meg at forrige ukes opplevelse gir deg det ekstra kicket som kommer til å gi både dommere og publikum bakoversveis! I fjor på programmet var det en deltaker som sa at det hjalp på å kjenne at dansen går helt ut i fingertuppene og ut i tærne, og det kan jeg også forestille meg. Jeg er like liten som du og vet så inderlig godt at det ikke er barebare å få «lange» strake ben.. men mye har med vinkelen på kroppen å gjøre, slik at det nesten blir et synsbedrag for de som ser på.
      Masse masse lykke til skal du ha, jeg håper du får bli med lenge, jeg bruker alltid alle gratisstemmene mine på deg bare fordi jeg synes oppriktig at du er flink! Så ha troen på deg selv fordi du er skikkelig flink og det er veldig tydelig på skjermen at dansegleden, den har du! Det her klarer du! Gleder meg masse til å se deg neste uke! Stor klem<3

    22. Må bare si at jeg synes du er kjempeflink! Dans er ikke lett og hvertfall ikke når man ikke har drevet masse med det! Jeg synes du har utvikla deg masse i denne konkurransen og jeg heier på deg! Leste litt kommentarer her, og må bare si at jeg synes ikke du virker høy på deg selv i det hele tatt! Jeg hadde nok reagert på akkurat samme måte som deg, for uansett om man ikke anser seg som best så blir det jo et sjokk når man skjønner at det kan være over. Ikke fordi man forventer å gå videre, men rett og slett fordi man ikke har forestilt seg situasjonen. Så ikke tenk på det, du virker ikke høy på deg selv, du virker jordnær og menneskelig!! ❤

    23. Åh, Sophie Elise!❤️
      Må bare påpeke at andre som åpner kjeften og mener ditt og datt om deg gjør meg forbanna. For du jobber beinhardt. Jeg ser det hver lørdag jeg ser på Skal Vi Danse. Å danse og følge koreografi er søren meg ikke enkelt. Dansen dere gjorde i går var kanskje ikke den beste jeg har sett av deg, men du ga jernet. For å være 100% ærlig så merka jeg ikke disse “puppeglippa”. Fokuserte veldig på dansen og underholdningen. Og så elska jeg at du kyssa Jorun😄 Jeg håper du når langt i konkurransen❤️Jeg følger med deg!
      En veldig god bamseklem sendes til deg fra meg❤️

    24. Hei Sophie Elise.
      Jeg syntes du faktisk var flinkest i denne dansen kontra alle de andre gangene. Syntes du behersket anisktsutrykk, bevegelser og alt bra denne gangen.
      De andre gangene syntes jeg faktisk du var helt OK, men nå syntes jeg du var kjempeflink og jeg ser utviklingen din.
      Dette er en helt ærlig mening fra min side, ingen hat eller noe annet.
      Masse lykke til videre! 🙂

    25. Skikkelig fine bilder synes jeg og er spennende å se deg til LØRDAG i SKAL VI DANSE og du er en skikkelig kuling synes ønsker deg alt godt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    26. Å,Sophie! Du er så utrolig flink! Håper du får opp øynene og kan se dette selv. Og at du er nydelig jente med utrolig bra personlighet. Håper du innser dette snart,og virker som skal vi danse har vært et utrolig viktig program for deg å være med på. For ser allerede et lite skritt i riktig retning når det kommer til usikkerheten din. Klem

    27. Du strålte Sophie! Sjokkert, vel selv jeg og alle i sofaen ble sjokkere når de sa du var blandt de 3dårligste. Etter prestasjon, var jeg helt enig med dommerene og deres scorer. Så ikke rart du ble sjokkert! Syntes nesten alle var utrolig flinke, eller alle var flinke & lagde show, men alle sett bortifra de som havnet nederst viste virkelig frem sine danseegenskaper igår. Veldig gøy å se både deg & de andre danse! Stå på videre!! <3 Klem

    28. Stå på videre, du er kjempeflink! Man ser at du virkelig vill dette, å kjemper hver uke for å bli bedre. Fantastisk å se deg på tv hver lørdag, håpe det blir lenge før det tar slutt, og at du når langt frem i konkurransen <3
      Btw: eneste tenkelige grunnen for at du var en av de utsatte denne lørdagen var nok siden hele Harstad var på glød-konsert hele denne kvelden. Neste helg skal du nok se at byen er der å støtter deg igjen. Å husk, du er kjempeflink og det vises veldig godt at du prøver ditt beste! Igjen, stå på!! 😀

    29. Jeg så en kjip kommentar litt lenger oppe, så jeg må bare påpeke at jeg synes du er den på skjermen som alltid tar godt i mot kritikken fra dommerene og blir glad uansett om du får 6 eller 9! Synes du stråler av takknemlighet for å være på skal vi danse og alltid er i topp humør! Stå på videre, så krysser vi fingrene for at du får være med enda lengre og til topps😘

    30. Jeg synes du er superflink og jeg synes du stråler på dansegulvet ❤️
      jeg har bare et spørsmål ang. premium white. Er jo mange som reklamerer for produktet og jeg bestilte en pakke i starten av september. Jeg har betalt, men ikke fått noe pakke.. Har prøvd å komme i kontakt med dem flere ganger, men uten hell.. Lurer derfor på om de er en sikker side? Føler meg litt svindlet og får ikke pengene tilbake heller..

    31. Hei! Jeg synes du er flink og jeg tror ikke du er høy på deg selv..Jeg tror mer at du ikke trodde du ville havne nederst når du fikk gode poeng av dommerne.
      Jeg synes kanskje det er mye tull på skal vi danse i år. Jeg synes du er flink men likte ikke helt hvor over sexy dansen deres var.. jeg la merke til puppe glippen og synes kyssinga var teit. Litt fordi det virker som dere gjerne ville provosere..
      Jeg synes det er bedre å ha fokus på dansen og teknikken, samt høre på hva dommerne sier.
      Jeg tror folk ikke stemmer på deg hvis dansen ikke virker så provoserende. Det er mange voksne mennesker som ser på som ikke gidder å stemme på en sånn type dans.

    32. Men jeg skjønner ikke. Noen må danse sist, ja, men har ikke du gjort det flere ganger? Hvertfall to? For meg høres jo det urettferdig ut. Skulle nesten tro de tok deg til sist for å holde på seerne, de vet jo du har mange følgere…

    33. Lotte: Jeg forstår skikkelig godt hva du mener! 🙂 Puppene var riktignok et uhell, hehe. Og kysset var som en “hyllest” til det Britney og Madonna gjorde på VMA som var så ikonisk. 🙂

    34. Aurora: Oj, så rart! Ja, det skal være en veldig sikker side. Prøv å skriv til dem på facebook og gi meg beskjed om du forstatt ikke får tak i dem, så skal jeg hjelpe deg.

    35. Anonym: Hehe, det prøvde pappa å trøste meg med også.. Kanskje han og du har rett, det får jeg håpe! Uansett hva, så skal jeg gjøre mitt aller aller beste nå i uken som kommer:D

    36. Thea: Tusen takk skal du ha! Og vi har snakket mye om nettopp det, og jeg er helt enig. Jeg trives også bedre når jeg får vise den jeg virkelig er, og det har vært svært viktig for meg å ikke spille på sexy i denne konkurransen. Det var litt vanskelig å unngå når vi fikk Britney som tema, men fremover blir det mer av meg. Håper jeg får vært med en stund å vist nettopp det! <3

    37. Må si meg enig med T over her. Du har danset sist to ganger nå, og jeg tror det er for å holde på seerne fordi de vet at mange venter på din dans. Det burde være en rullering som sørger for at plasseringen er balansert. For de som danser sist vil naturligvis ha kortere tid til å sanke inn stemmer. Neste lørdag har jeg fri på kvelden, så da skal jeg stemme på deg. Jeg vet om flere på jobb som har fått et helt nytt inntrykk av deg og som syns du gjør en utrolig flott figur på Skal vi danse, så selv om noen påstår at du virker høy på deg selv så syns de fleste voksne jeg snakker med at du virker veldig søt, ærlig og lykkelig.

    38. Synes du har vært veldig flink alle disse ukene og det har vært gøy å følge med. Likevel liker jeg “stilen” du har hatt forgående lørdager mye bedre enn den siste. Ble i overkant “mye” selv om du kler både det ene og det andre 🙂 Naturlig er bedre, slik det har vært på de tidligere. Men, du er flink og det vises at du trener for å bli bedre. Savner videoblogger da. Håper det blir mer av det snart 🙂

    39. Jeg syns du har hatt en veldig fin utvikling og du var virkelig i ditt element på lørdag! Det var gøy å se på! Jeg kan likevel tenke meg at grunnen til at du fikk mindre stemmer denne gangen var fordi dansen var mer basert på å være sexy enn classy. Vi som er ung skjønner det, men det er jo en god del eldre seere med gammeldags og konservativ tankegang som ikke stemmer på jenter som kysser hverandre eller pupper på tv. Vi som leser bloggen og kjenner til deg skjønner at puppeglippen ikke var planlagt, men de eldre ser nok ikke det på samme måte som oss. Derfor tror jeg at du gjør lurt i å være den snille og gode jenta som vi blogglesere vet at du er! Fokus på dansetrinn og å vise din beste side tror jeg at du kommer langt med. Du er langt forbi den epoken da kropp var alt og jeg gleder meg til folk får se det slik som jeg gjør! Masse lykke til på lørdag, jeg heier og stemmer på deg! Klem

    40. Bliver glad når jeg læser kommentarfeltet dit og ser en masse positive kommentarer til dig
      Jeg synes ikke bloggingen din suger for tiden. Du skriver så godt at du kunne udelukkende skrive om heste hver dag og det ville stadig være interessant. Man kommer ikke kun på din blog pga. de emner du skriver om eller antal af indlæg, men fordi du skriver amazing og man vil støtte dig som person, så du kan blive ved med at gøre det du gør: producere sublim underholdning med autencitet og dybde til folket. Det er faktisk ret svært at gøre. Og igen vil jeg slå en stor fed streg under: Fuck hvor skriver du godt! Er så fascineret af dit arbejde og dig som person. Du er for vild.

    41. Jeg synes dere var kjempeflinke <3 🙂 Som oftest glemmer folk å stemme på de som ligger som nr.4 og ned til 6 plass, og dommerne har jo sagt det at det er skumle plasser. Derfor ekstra viktig at å stemme på dem.
      Jeg fikk dessverre ikke sett dansen deres, men jeg gikk inn på TV2 Sumo for å se. Du utvikler deg mer og mer fra gang til gang. Neste gang er jeg 100% sikker på at du får 9 og 10.
      Det som gleder meg er å se hvor mye du lyser opp på dansegulvet, og hvor godt dansingen gjør deg <3 🙂 Stå på!
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    42. Jeg har aldri sett på SVD før, men nå ser jeg! Bare på grunn av deg. Du er kjempeflink! Stå på og heia deg!

    43. Du er veldig flink og det er skikkelig morsomt å se fremgangen din! Det eneste jeg reagerer på er at du ser veldig konsentrert ut på dansegulvet. Som at det eneste som står i hodet på deg er at du er redd for å gjøre feil. Virker ikke som at du slapper av og har det gøy på en måte. Du virket veldig sjokkert av at du var en av de 3 med færrest stemmer, men det tror jeg alle hadde blitt. Ikke fordi du tror du er best, men man skvetter jo på en måte når man hører navnet sitt?😅 Stå på, så kommer du langt!

    44. Hei!
      Lurte bare på om du vet hvor skjørte du hadde på deg på lørdag er fra? Det var sykt fint!
      Syns forresten dansen var kjempe bra og gleder meg til å se neste dans på lørdag! Heier på deg!

    45. Jeg bruker aldri å kommentere på noe som helst, men nå greier jeg faktisk ikke å la vær. Helt sykt hvor mange meninger folk har angående en dans, klær, uttrykk og bloggen din. Skjønner ikke hvorfor folk skal komme med kritikk og kommentarer til en opptreden du gjør på ett underholdningsprogram, ikke halvparten av de som kommenterer hadde greid det du greier hver lørdag. Helt latterlig at folk skal se på ansiktsuttrykket ditt å gjøre seg opp en mening om hvordan du er eller hva du tenker. Håper virkelig ikke du tar alt til deg. Og hvorfor skal det spille noe rolle om litt av puppen din kom frem. Så lenge folk er hyggelig og medmenneskelig, så spiller det fint lite hvilken kroppsdel de kan komme til å vise. Mister så troen på mennesker når jeg leser sånne kommentarer. Jeg jobber i helsevesenet og jeg tror alle kollegaene mine rundt omkring kan si seg enig i hva som virkelig betyr noe her i livet, det er nemlig livet, ikke hvordan du danser på TV. Ikke misforstå meg, syns du gjør en kjempebra jobb både på TV og på bloggen din, men det viktigste du gjør er at du er deg selv og at du fortsetter å være det fine mennesket jeg tror du er. Håper du slipper sånne kommentarer etter dansen din i morgen. Uansett hvordan det går så danser du bedre enn de aller fleste av oss som sitter hjemme å ser på. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg