lite visste jeg

Noen dager bare er sånn. Du vet, man står opp litt for seint med vondt i alle muskler og ledd, åpner kjøleskapet som er tomt og man ender opp med et gammelt eple til frokost, for sent på neste avtale, surrer seg igjennom dagen, kjører feil, blir tom for batteri, tuter på alle i trafikken og slår på rattet før man beveger seg inn mot neste avtale. Da jeg kom hjem i kveld ble jeg bare sittende i bilen å stirre ut i lufta fordi jeg ikke orket å gå inn, og man orker egentlig ikke å bli sittende heller, men alt bare sier stopp. Den lengste dagen i manns minne rakk jeg å tenke allerede før klokken 17 og vinden ulte utenfor og lite lokket mer enn dyna. 

Men, som dere vet er det all star uke i Skal Vi Danse, det vil si at gamle deltakere kommer inn og gjester showet. Vi har fått.. Jorun Stiansen! Det var akkurat det energi-boostet jeg trengte nå. Så, dagen ble faktisk ganske fin likevel og jeg gleder meg (for første gang!) til lørdagens show. Tidligere har det vært mye nerver, og det har jeg fortsatt, men det er mest nerver av glede. Det er så sykt at jeg får danse med Jorun, lite ante jeg da jeg var et barn å så henne vinne idol at vi skulle dele parketten sammen.. Eller at jeg skulle få være på TV overhodet. 🙂 

Nå ligger jeg i sengen og har skrudd av mobilen for kvelden, og er veldig klar til å rulle meg inn i dyna og se en episode real housewives of New York. Jepp, det er min nye guilty pleasure og jeg liker det nesten bedre enn Beverly Hills. Mer drama! Oj, nå angrer jeg litt på at jeg sa jeg gleder meg til lørdagens show, for BOOM sa det og jeg fikk en skummel følelse i kroppen. Ubehag, nesten. Og glede. Og alt inni mellom. Nå er det bare en trening igjen før vi skal vise dansen vår for dere. Skal Vi Danse har tydeligvis veldig bra seertall dette året, så gøy! Jeg blir stoppet på gaten av folk jeg vanligvis ikke blir stoppet av, hele tiden – altså en litt eldre målgruppe. De er så ærlige og sier ting som du ser dum ut men så er du søt, haha.. Da blir jeg sånn ok takk:) Men det er jo bare ment hyggelig.

Når jeg ser disse bildene tenker jeg bare, vi er søte OG jeg er nødt til å fjerne / bytte implantater snart, haha.. They are HUGE and heavy. 

Nei, nå skal jeg slutte å bable sånn. Jeg håper dere er klar til å se vår Britney Spears-hyllest!

21 kommentarer
    1. Driter i dansingen som du ikke har talent for overhodet, er mer klar for at du skal ta jobben din som blogger (som du egentlig er god på!) seriøst.
      PS: prøv å holde munnen lukket neste gang du danser, det ser så utrolig rart ut at du gaper gjennom hele dansen.

    2. Jeg leser sjeldent blogger og har aldri kommentert en eneste blogg før, men denne kommentaren gjorde at jeg faktisk ikke klarer å la være. Hvordan kan du si sånt til et annet menneske? Fy søren, for en innsats du legger i både bloggen og dansingen om dagen, Sophie! Og det at du klarer å balansere lange dager på trening med bloggingen er ingenting annet enn imponerende. Du er rå på dansegulvet, helt FANTASTISK på skjermen, du er NYDELIG når du smiler og blogger som ingen andre kan. Heier på deg! Stor klem

    3. Så utrolig dårlig av folk å påpeke at du blogger lite for tiden. Altså vi får jo se deg på tv, folk må forstå at man ikke kan gjøre alt på en gang🙈 stå på sophie!! Syns prioriteringene dine er helt på sin plass, man må ha et liv òg👏 Takk for at du inspirerer hver eneste dag uansett om du blogger eller ei❤️

    4. Nå må folk slutte å klage på bloggingen, den er da mer enn bra nok med tanke på alt du må gjøre hver eneste dag! Stå på 🙂

    5. Til deg som skriver at du «driter i dansingen og at Sophie Elise må lukke munnen når hun danser … hvem er du som kan få deg til å skrive så utspekulert og vemmelig om ett annet menneske? Skam deg! Det er regelrett mobbing – mobbing er det verste som finnes. Er du klar over hvor mange i landet vårt som sliter med traumer/spisevegring og ikke minst angst på grunn av slik adferd? Jeg synes du skal tenke over det! Den kommentaren der er nok til å ødelegge all glede/miste motet osv. for om hundre andre skriver noe positivt er det nettopp «din» kommentar som maler i hodet! Til deg Sophie Elise … Du er superflink. Du står på. Du trosser angsten. Og du vokser for hver dag. Du er flink og går inn for oppgaven hundre prosent. Jeg gleder meg til lørdag. Heier på deg🌸

    6. Skikkelig kule bilder å du er svevende Drammens Eventyr magisk synes jeg ønsker deg alt godt og en riktig god helg ser på SKAL VI DANSE til LØRDAG hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    7. hei
      ikke tenk på det folk sier om bloggingen din for tiden, den er like bra som før, har personlig ikke merket forskjell, haha!
      synes du er kjempeflink både på bloggen og på dansegulvet! stå på <33

    8. Føler du tror at det er veldig positivt at du hele tiden sier at du skal fjerne/ bytte implantater og indikerer at du synes det er for store. Det er ikke noe mer naturlig med silikonpupper så lenge de bare er mindre, og det skaper akkurat det samme presset som om du skulle snakket om at du skulle ta silikon i utgangpunktet dersom du ikke hadde det fra før.. Når de er mindre er det bare lettere for folk å tro at de er naturlige og at det er sånn det skal se ut. For ikke å glemme det faktum at det er en operasjon det og, bare med nye silikonpupper.

    9. Vet du har engasjert deg før så kanskje dette er en sak hvor du kan gjøre det igjen. Det er Redd Barna som har den (https://www.reddbarna.no). Hvis du som har en stemme deler denne saken vil kanskje flere skrive under på protesten om at oljefondet som vi alle eier en del av investerer i våpenindustrien. Jeg syns det er trist og har delt saken og skrevet under, men min stemme når dessverre ikke ut til mange.
      Syns det er kjempe fint at bloggere/offentlige personer som deg bruker stemmen sin til noe bra i tillegg til annet. For meg gjør det deg til et godt menneske og et godt forbilde.♥️ (Selvom du egentlig ikke skal behøve å bære ansvaret som forbilde.)

    10. New York e så sjukt møkje bedre enn Beverly Hills 😂 er på siste sesong 😭 når en trur det ikke kan bli bedre (mer drama), så kommer det en ny sesong med en ny person som tar det til nye høyder 😂

    11. Blir oppriktig sjokkert over noen av kommentarene du får under hvert innlegg. Virker som de samme folka bare MÅ inn her for å spy ut innsiden av den råtne sjela si til deg. At noen kan være så onde og lite konstruktive er helt sjukt. Håper du klarer å se forbi alt det stygge. Vi er så mange som heier på deg som person uavhengig av dans eller annen suksess. Bare fordi du er den sjukt råe Sophie som vi har elsket siden pikerommet i Harstad.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg