denne blå mandagen

Reklame | annonselenker Nelly

Genser: HER
Bukse: HER (den er dessverre litt lang for lave meg, men funker med høye hæler eller når jeg slapper av hjemme).

Hei alle sammen! Denne dagen har virkelig gått i ett eneste kjør. Av en eller annen grunn var det umulig for meg å våkne i morges, og da jeg først klarte å slå opp øynene var det med sikkel over alt fordi jeg tydeligvis har sovet så tungt – veldig lekkert! Jeg måtte løpe til trening hvor jeg var i nesten seks timer. Denne uken er det guilty pleasures-tema i Skal Vi Danse og vi fikk den fantastiske låten “…baby one more time”! Vi har satt hele koreografien, og den blir forhåpentligvis veldig feelgood og girly. Slik som musikkvideoen, og en ordentlig hyllest til Britney. Hvem vil ikke være henne for en kveld? Dream come true! 

Det var noen som lurte på om jeg trener med sminke på, og det er litt 50/50. Ofte gjør jeg det, men prøver å holde huden ren og heller fokusere på øyesminke. Huden må få hvile så mye som den kan, jeg har hatt så mye uren hud og vil ikke risikere det igjen. Heldigvis har jeg spraytan, og så rekker jeg et par turer innom solarium litt her og der. Da føler jeg meg fresh selv om vi er midt i kjølige september. 🙂 

Det fineste jeg vet er forresten å lese deres gode tilbakemeldinger om sendingen. Takk! Jeg setter enormt stor pris på det, dere, for alle stemmer og absolutt alle meldinger og kommentarer. 😍 Og, jeg glemte nesten å si at vi danser med en gjest denne gangen! En mange av dere kjenner fra før av.. Gjett hvem det er? 

39 kommentarer
    1. Pleier ikke å være den som legger igjen negative kommentarer, har aldri skjønt de som klager over dårlig blogging, men må si jeg gjør det nå. Tror jeg tar meg en pause fra å lese bloggen din fram til du er ferdig med Skal vi danse for nå er det virkelig ikke interessant og klikke seg inn her… Savner baben Sophie Elise! Som jeg forsåvidt ikke vet om kommer tilbake etter SVD da det virker som om at du har forandret deg, men da blir forhåpentligvis bloggen bedre igjen.. Lykke til videre og “ses” igjen etter denne perioden! <3

    2. Skikkelig super fine å stilig bilde synes jeg og jeg er så glad for at du kom videre sender magisk blå Energi til deg fra meg å ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    3. Et tips til deg da du har slitt mye med uren hud; forsøk å ikke ta deg selv i ansiktet så mye. Tenk på hvor hendene dine er i løpet av en dag, og når du tar deg i ansiktet overfører du bakterier og annet gurrba til huden i ansiktet som er ganske sårbar.

    4. Hei! Du er kjempe flink på Skal vi Danse! Hva syns du om stuntet til Frank Løke? Han er jo blitt disket nå..

    5. Jeg må bare si at jeg er veldig uenig med Mari. Jeg syns du stråler om dagen, og er mer babe enn noen gang! Elsker å lese bloggen din i SVD-perioden, og få se hva som skjer i ukene mellom sendingene ❤️ Og uansett hva jeg eller Mari mener: Drit i oss, skriv det du ønsker, ta pauser, kos deg mens du kan, ikke ha dårlig samvittighet, ikke føl at du skylder oss mer, du har gitt alt du kan til leserne dine i alle år. KOS DEG ❤️ (Og jeg syns forresten også at du gir mye til leserne dine NÅ også)

    6. Jeg må bare si at jeg er veldig uenig med Mari. Jeg syns du stråler om dagen, og er mer babe enn noen gang! Elsker å lese bloggen din i SVD-perioden, og få se hva som skjer i ukene mellom sendingene ❤️ Og uansett hva jeg eller Mari mener: Drit i oss, skriv det du ønsker, ta pauser, kos deg mens du kan, ikke ha dårlig samvittighet, ikke føl at du skylder oss mer, du har gitt alt du kan til leserne dine i alle år. KOS DEG ❤️ (Og jeg syns forresten også at du gir mye til leserne dine NÅ også)

    7. Heisann 😊 må bare si du er så nydelig med mørk bunn i håret fremfor helbleiking. Stå på videre 😊 😀

    8. Kjære vakre deg! Herregud hvor vakker du er uten all sminken som normalt henger over de nydelige øynene dine. Endelig kan vi SE den vakre jenta du er. DU har en så stor stemme, BLI et FORBILDE for alle unge som går seg vill. Jeg kan ikke vente med å se deg bare bli mer og mer voksen. Du har alt som skal til for å bli akkurat den du vil. Jeg heier så masse på deg i voksenlivet!

    9. Må si meg veldig uenig med Mari. Elsker bloggingen din om dagen, du stråler virkelig!
      Men hva mente du med ekstrem forvandling? Ser ikke noe om det her 😅

    10. Hei sophie Elise. Vet at du har mange lesere og mange av disse er av den yngre «nye» generasjonen. Mange idag sliter med angst/depresjon og ensomhet. Mange strever også veldig med å komme i kontakt med mennesker som har det på samme måte og bare det å finne seg venner i 2018 kan være utrolig vanskelig. Det finnes en nettside som er drevet av mental helse Norge som heter sidetmedord.no hvor man kan komme i kontakt med andre mennesker i samme situasjon.
      Kunne gjerne tenkt meg å sett et blogginnlegg rundt disse temaene og høre hva du tenker og føler rundt dette. og det kunne vært interessant å høre hva du tenker om denne nettsiden og konseptet rundt.
      Føler flere unge mennesker idag trenger å komme over et nettsted som dette.
      Ellers vil jeg bare si at jeg er en stor fan og leser alle dine innlegg.

    11. Selvbruning i ansiktet er minst like dårlig for huden som sminke. Husker når jeg var avhengig av selvbruning, det irriterte huden noe vanvittig.
      Du bruker sikkert ganske tung foundation også? Har du testet Glo mineral foundation pudder? Det er naturlig og består av mineraler. Jeg med min sensitive hud tåler den veldig bra!
      I tillegg bør du ikke bruke sminkeservietter å rense med, de får ikke med all sminken i tillegg til at de inneholder stoffer som svir på huden. Et mye bedre tips er Natusan baby såpe (flaske med blå topp som klemmes ned). Skum inn ansiktet i den i dusjen for å fjerne sminken, så føler du deg så fresh og ikke minst 100% ren etterpå.
      Lykke til videre i Skal vi danse forresten, så langt har du vært så flink og jeg er imponert over hvor fort dere lærer 🙂

    12. Charlotte: Hei, jeg tror det kommer an på hvilken selvbruning man bruker. Noen får jeg kviser av, andre ikke.. Så det handler vel om å finne en man tåler. 🙂 Og så er det genetisk også, en del av dette med acne. Jeg bruker en rekke produkter for huden og har funnet noe som passer meg.

      Og tusen takk skal du ha!! 🙂

    13. Du burde ta en pause fra bloggen mens du holder på med skal vi danse, utrolig kjedelige innlegg uten substans for tiden. Du gjør ting halvhjertet, bloggen er bare halvveis bra og det samme med dansingen. Fokuser på en ting av gangen og velg heller å gå ordentlig inn for det. Du starter på hundre prosjekter på en gang, noen blir du aldri ferdig med men de fleste blir som sagt bare gjort halvveis. Kvalitet over kvantitet. Håper du tar det til deg, for dette er ganske skuffende egentlig. Forstår at dansingen tar mye tid, men du kan faktisk ikke bare slenge sammen et par setninger og ett lettkledd bilde av deg selv for å kompensere for dårlig innhold. Selv om du er profilert og penga ruller inn uansett hva du skriver kan du ikke bare ta det for gitt at folk klikker seg inn på bloggen. Du skylder faktisk leserne dine(som tross alt gjør at du har en jobb og at du kan drive med det du driver med) litt mer respekt. Vi er ikke dumme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg