kjoletrøbbel og en stor takk!

SE DANSEN VÅR HER  💞 

Foto: Cato Ingebrigsten 

Først vil jeg bare si at jeg er fornøyd med egen prestasjon i går! Det krevde mye av meg å gå ut på den scenen ettersom låten får meg til å gråte på automatikk, men jeg klarte det. Koreografien er helt nydelig, låten har alltid betydd mye for meg og jeg elsket den ekstra effekten med vindmaskinene. Jeg vet at mange av dere følte jeg danset for dere, og det gjorde jeg jo. 

I går kunne virkelig alt blitt perfekt, men dessverre fikk jeg armene på kjolen i ansiktet, som dere kan se under her eller i videoen over.. Haha..

Det satt meg skikkelig ut, og jeg turte ikke å gi alt slik jeg vet at jeg kan – ettersom jeg fikk kjolen i ansiktet når jeg strakk armene helt ut og det var vanskelig å rette opp i på grunn av all vinden. Jeg personlig er avhenig av å ikke tenke på noe om jeg skal huske alle stegene, de er nødt til å skje på automatikk for om ikke faller jeg ut. Så, da jeg fikk kjolen i ansiktet og begynte å stresse glemte jeg masse steg, så i mange sekunder av koreografien gjør vi noe som ikke engang er dansen vår, jeg skjønner ikke at det er mulig engang. Rett etter sending var jeg så skuffet over meg selv fordi jeg vet jeg kan så mye bedre og det vi egentlig hadde øvd inn var så nydelig, dessuten betyr jo låten så mye for meg og jeg hadde håpet å kunne føle mer på akkurat det, istedenfor var jeg klumsete og redd. 
Nå i ettertid er jeg stolt over at jeg klarte å fullføre til tross for at så mye jobbet imot oss på sending. Det verste som kunne ha skjedd, skjedde. Jeg glemte mange trinn og falt helt ut, og likevel klarte jeg å hente meg inn igjen. Jeg skal prøve å bruke det som en lærepenge og ikke være så forbanne redd neste sending, så håper jeg det går.

Det føles uansett sykt bra å være videre til en neste uke, og jeg er storfornøyd med selve rumbaen! Jeg var kjempenervøs hele kvelden men vi fullførte og er nå i gang med øving til neste dans. Jeg klarte å leve meg inn mot slutten (og i starten), og jeg er skikkelig takknemlig for at jeg fikk danse til denne låten. 

TAKK for at dere tok oss videre til enda en uke!! ♥ SE DANSEN VÅR HER  💞 

50 kommentarer
    1. du burde være kjempestolt!!! tenkte ikke over at du falt ut av dansen eller noe, men det var så vakker dans og du er kjempeflink <3

    2. Å herreguuuud noe så nydelig! <3 det er ikke med overdrivelse en gang når jeg sier at jeg satt å grein når jeg så dansen. Og det «kjoletrøbbelet» hadde ingen lagt noe særlig merke til egentlig hvis det ikke ble nevn! Men sykt bra jobba å hente deg inn igjen, uten at vi merket noe til at du fikk trøbbel. Fantastisk dans, fantastisk partner, fantastisk følelse, fantastisk sang.. og fantastiske deg <3

    3. Annie: Tusen takk skal du ha <3 Nei, jeg tror ingen la merke til at jeg fikk kjoletrøbbel eller gjorde feil, det eneste som var dumt var at jeg ble så satt ut at litt av prestasjonen "over all" ble begrenset.. Men, alt i alt er jeg så fornøyd! Og jeg setter skikkelig pris på kommentaren din, herregud så fint sagt. <3

    4. Merket ingenting av det jeg, så du gjorde en fantastisk innsats i å hente deg inn 👏😀
      Ble umiddelbart rørt og stolt! Merker hvor mye dette betyr for deg – og det er INGEN andre i konkurransen som skaper magi og følelser slik som du💕
      Har aldri fulgt med på SVD før, men nå må jeg selvsagt få med meg når du spesielt og Einar danser🤗😀💕
      Stå på videre Sophie, du er bare RÅ 👏😀

    5. Så at du plutselig fikk kjolen i ansiktet, men det er sånn som kan skje! Dessuten gjorde det ingenting, for du fortsatte bare videre med dansen. For meg som publikum virket du ikke satt ut eller preget av hendelsen heller. Nydelig dans <3 syns du gjennomførte grasiøst!!

    6. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, til tross for at jeg har lest den siden du startet. Men nå må jeg bare. Den dansen var så vakker, og jeg har et lignende forhold til sangen som du har. Tårene rant da du danset i går, og det er ingen av de andre deltakerne som legger så mye følelser i dansen som du, iallfall slik det ser ut for meg 🙂 Du stråler virkelig om dagen, og det er så flott å være vitne til den prosessen du går igjennom nå. Heier på deg av hele mitt hjerte! <3
      PS: gleder meg stort til den nye boken din kommer ut 🙂
      Stor klem fra meg

    7. Du var kjempeflink!! Jeg tenkte bare “jøss så bra hun tok seg inn” for meg som ikke kunne dansen, så la jeg ikke merke til at du ble satt ut å danset noe annet 😊 Jeg synes det var et stort pluss at du bare “show must go on” og fortsatte som ingenting hadd sjedd 😊👏🏻👏🏻 Fikk mange stemmer fra meg ja💛

    8. Skikkelig spennende å intresant innlegg synes jeg og du var superflink i SKAL VI DANSE LØRDAG synes jeg ønsker deg alt godt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    9. Jeg synes dere danset skikkelig vakkert! Og som flere har skrevet før, merket jeg ikke ett sekund at du falt ut av koreografien <3

    10. Nydelig dans, igjen❤️ Jeg syns du er kjempeflink, også har du samtidig masse potensiale til å lære mer. Det er jo morsomt å se på dere som virkelig tar til dere tilbakemeldingene og forsøker å bli bedre for hver gang. Jeg kan ikke danse, så for meg ser det feilfritt og flott ut hver gang 😄 Jeg elsker at du drives av følelsene dine, at de ligger i alt du gjør. At du alltid snakker med leserne dine, og gir av deg selv. Det står stor respekt av det, det kan ikke være lett å være så åpen i en bransje der dere mottar så mye dritt.

    11. Jeg synes helt ærlig du var utrolig flink!!! Ble faktisk litt satt ut siden det var så fint :’) <3 Stå på!

    12. Du er så flink!!!! Synes det var en veldig rørende og flott dans! Du har all grunn til å være stolt av deg selv:) lykke til videre:)

    13. Det var så fint å se på dere, en dans med følelser om det går an å si (?) Har fått den nyyydelige sangen på hjernen <3 Skjønner ikke at jeg ikke har fått med meg den tristfine sangen før <3 Takk for fin opptreden, og takk for fin sang! Heier på deg!!

    14. Du strålte på dansegulvet, synes du er en av de beste der å gleder meg hver lørdag til å se deg danse <3

    15. Altså, du er bare så nydelig på den parketten!! Jeg begynte å gråte når jeg så du begynte å gråte da Benjamin spilte sangen. Du er så fin og flott, man kan genuint se godheten i det fine smilet ditt! Håper du kommer langt og jeg stemmer på deg hver gang. Deg og Benjamin er et veldig fint par!
      En annen ting: den fine ullgenseren du har lånt av Fetisha, kan du PLIS spørre henne hva mønsteret heter?

    16. Ærlig talt så merka jeg ikke at du glemte steg eller ble satt ut av det, jeg! Virka som du bare slang den vekk fra ansiktet og fortsatte dansen som du skulle 🙂

    17. jeg skal ærlig innrømme at jeg har blitt veldig glad i deg som person de siste ukene. føler vi har fått blitt bedre kjent med deg. er så stort av deg å dele personlige ting som har preget deg under oppveksten. du virker som ei utrolig flott jente <3

    18. Synes det nesten var litt kult med den kjolen som traff ansiktet ditt i vinden, litt kult estetisk på en måte 😉 Men alle gjør feil, ikke tenk på det. Dansen i sin helhet var veldig kul. Blir spennende å følge med på dansingen din utover høsten, du er kjempeflink!

    19. Synes ikke du er den flinkeste danseren akkurat, men flink til å formidle følelser er du 🙂 Og selvom du ikke er den teknisk flinkeste er det alltid deg jeg gleder meg mest til å se danse!

    20. syns du var så utrolig flink å følte ikkje at du falt ut på noe som helst måte. Du bare fortsatte å danse og man kunne ikkje se at dere gjorde *feil* i koregrafien heller….tror det er noe dere legger mer merke til enn oss,men er nok fordi vi ser dere for første gang <3 stå på fine du <3

    21. Åh, det var helt nydelig! Satt med tårer i øyekroken under hele dansen, så utrolig sterkt og rørende<3

    22. Igjen vel overstått med lørdagens dans 🙂 Tar av meg hatten for deg, og du blir bedre og bedre. Som du har vokst! Du imponerer meg, og jeg har skrevet det før at du stråler når du danser. Du er faktisk en av mine favoritter, for når jeg ser at du blir bedre og bedre tror jeg du har en kjempestor sjanse!
      Så at du fikk kjolen foran ansiktet, men du var proff og hentet deg fort inn igjen 🙂
      Lykke til med treningen denne uken 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene.

    23. En av de beste opptredene jeg har sett på SVD. Ble rørt av sangen, dansen, historien og deg. Sangen har gått på repeat siden lørdag! Heia deg <3

    24. Du fortjente mye bedre poeng! Jeg er helt enig at du fortjente minst en 8 eller 9 for den tette og dritbra begynnelsen! Jeg så du falt helt ut etter at du fikk kjolen i ansiktet, da var du borte igjen fra den tettheten, men den sykt beste begynnelsen må du bare koble deg på igjen mentalt på, med han. Gjør det med hvert steg hvis det funker?! Ta kontroll, og liksom,jeg vet ikke om dette er rett råd, jeg har aldri trent noen i dansing før, men for å koble seg på igjen noe jeg vet er ett sykt stort problem (første gang første forsøk funker alltid best liksom) men får du til å koble deg på med å være tettere på, og så enda tettere på neste trinn? Liksom sånn at første forsøk er tett, men andre skal være tettere? Mens du på en måte blir værende for langt ute – og da er du for “mekanisk”? For det er det som er problemet ditt, det er for “mekanisk” etterpå når du faller ut! Men jeg tenkte igjennom dette litt om ballroom og sånn. Og vet at en vibe har en begynnelse, en slutt, men du kan holde den. Hvis du bryter, blir det avbrutt. Så du må holde den gående, den tettheten, og den linja med han, hele greia skal være flere forskjellige skiftninger men naturlige. En skiftning kan skje 3,4 ganger eller noe, jeg vet ikke hvor lenge man holder på. Men det er skift i steg og på ett uventet tidspunkt liksom, naturlig.. Ikke fra start til slutt i en altså, og ikke sånn at det fortsetter på sist vibe/ring etter skiftningen. Det er så rart å tenke på, jeg forstår misforståelsen i det..
      Håper du forstår noe oppi det her.. 😛
      Spør dansepartneren din om han vet om noen metoder å komme raskere tett sammen, og raskere neste tett.

    25. Du var kjempe flink Sophie! <3 Har ikke sett kveldens dans, men skal gjøre det senere! Du er en av de beste i Skal Vi Danse etter min mening. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg