håper jeg klarer det!

I dag har vi vært flinke og kjørt på fra 11-17, og enda kunne jeg holdt på lengre! I denne koreografien har vi en del nye triks som krever masse konsentrasjon, og jeg vil føle meg trygg i det jeg gjør. Jeg er ikke spesielt redd av meg – trodde jeg – men så krever det faktisk litt av psyken å hoppe rundt som vi gjør. Jeg er positiv og har troen på en fantastisk uke! Men sånn her var jeg forrige mandag også, skikkelig positiv hehe.. Så blir jeg nervøs fra og med tirsdag. Håper det er annerledes denne uken og at jeg slipper de verste nervene, for det begrenser meg sånn. 

Når jeg er ferdig å skrive her skal jeg dra på Volvat for å sjekke den kulen i lysken. Jeg har vært der en gang tidligere og fikk beskjed om å komme tilbake om den ikke trakk seg tilbake, og det har den ikke gjort. Jeg tror ikke det er noe alvorlig og har ikke tenkt så mye på det, men kjæresten min var likevel søt og møtte meg med en blomsterbukett da jeg kom hjem. Jeg kunne ikke forstå hvorfor, så er med andre ord (sjokkerende) rolig. Som dere vet planlegger jeg min egen begravelse bare jeg får flis i fingeren, sånn cirka.

I mellomtiden må dere gjerne sjekke ut vår siste video: en MUKBANG! Her snakker vi om alt mellom himmel og jord, jeg letter på sløret angående min neste bok, blant annet. Denne videoen er jeg skikkelig fornøyd med, den gir så good feeling! 

Vi snakkes senere, ønsk meg lykke til hos legen og med videre trening! Ingen klarte å gjette hva som er min favorittsang, den vi danser til nå altså. Men mange hadde gode forslag 🙂 

19 kommentarer
    1. Hei,
      Huden din har virkelig blitt super fin og fresh! Kan jeg spørre hvilke hudpleie produkter du nå bruker, eventuelt behandliger du tar på klinikk? Har slitt med huden min siden tenårene, men fortsatt etter iso kur og en masse forskjellige kremer så er den ikke fin.. Setter super pris på svar <3 Heier på deg på skal vi danse!

    2. Du stråler og ser fantastisk ut om dagen, men du burde virkelig enten fylle på med litt fillers i overleppa eller fjerne litt i underleppa. Det ser litt rart ut nå som overleppa di virkelig er liten (mener det som et kompliment!) og naturlig men underleppa er så stor at den på en måte «henger» og ser veldig tung ut liksom. Litt uproporsjonert. Før var begge leppene store ihvertfall, så nesten bedre ut da..

    3. Karine: Skjønner godt hvordan du har det. Jeg tror alle har behov for ulike produkter, men det som har hjulpet meg mest var å kutte ut (nesten) meieriprodukter, og så har jeg en variasjon av produkter fra Klairs og Skin Cuticals (det tror jeg at jeg skrev feil) som jeg benytter meg av hjemme. Lenge siden jeg har tatt behandling hos hudpleier nå, men kan oppdatere da om hva jeg bruker :-*

    4. Drakk du av brusen igjen etter at du spyttet brus ut i glasset ( når du lo ) 😂 ikke at det er verdens undergang …men va bare litt funny, tenkte kanskje du glemte deg bort.. he he. P.s syntes du er blitt så bra ( forbedret utgave av deg selv ) på mange måter nå, bare stå på videre.. heia sophie ❤️

    5. Marymary: Hehe ja det gjorde jeg, skjønte det ikke før jeg så denne videoen! Er faktisk veldig lite fisefin og driter i det, hehe. Takk skal du ha! <3

    6. Jeg har seriøst den verste sushidate-historien som finnes, no joke. Den slår Joakim sin ANYDAY! Men den er for drøy til å skrive her da, så den får jeg fortelle til deg en annen gang, tror jeg. :b
      Haha, når du spytter brusen tilbake i glasset, hahahaha!

    7. Hei Sophie! Jeg vet at du er i mot palmeolje og veldig engasjert i disse sakene, så ville bare informere deg om noe. Jeg la merke til at du drakk pepsi max i denne videoen, og for en stund siden fikk jeg vite at pepsi er en av verdens største forhandlere av palmeolje… ville bare si ifra, for jeg er ganske sikker på at du ikke hadde drukket pepsi hvis du visste om dette. Jeg kommer fra en typisk “pepsimax” familie, så med tungt hjerte har jeg sluttet og drikke det, og prøver nå å fortelle alle om baksiden av merket. PLIS formidle dette videre til folk du kjenner. Vanskelig å få min lille stemme ut.
      Du er fantastisk, og jeg ser opp til deg. Gleder meg til å lese boken din. Stå på <3 stor klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg